Relatie vs Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willen jullie nog moeite steken in een relatie.

  • Ja. Ik wil nog tijd en moeite in een relatie steken.

    Stemmen: 94 49,7%
  • Pff 50/50

    Stemmen: 39 20,6%
  • Nee het is op, ik bezoek liever DVP's

    Stemmen: 51 27,0%
  • Nee ik ben liever een DVP.

    Stemmen: 5 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    189
@King Potato Eerst binnen het wereldje, nu buiten het wereldje. Dan is t een gewone vriendin geworden.
Die lopen er meer los.
Gewoon naar de juiste kroegen gaan waar iedereen nog met elkaar praat. Ook bepaalde jongeren die het jammer vinden dat ze niet hebben meegemaakt de tijd van alle discotheek en barretjes waar " alles " kon en smullen van de verhalen.
Nja...
Dat klopt ,ik kom veel met 20ers in aanraking..
Soms draai ik in mijn bus wel eens wat Metal ,of grunge ,soms rap of house uit de jaren 90..
En het gebeurt wel eens dat dan een buurman van die leeftijd of weet ik wat mee rijd..
Dan gaat het wel eens van 'zo das materiaal ,wie of wat zijn dat?..nog nooit gehoord '.. en dan vertel ik wel eens van vroeger..wat wij allemaal deden en meemaakten..
En toch heb ik dan niet het gevoel dat we het vroeger beter hadden..niet beter denk ik..maar anders..
Wie het weet mag het zeggen
 
Denk dat je dan wel een zeldzaamheid bent 🤭 ik vertel het altijd best snel als ik met iemand begin te daten en dat is toch altijd wel een dealbreaker geweest. Denk dat er toch een bepaald beeld meteen in ze opkomt terwijl ik los van werk hondstrouw ben in relaties.
Snap het ook wel hoor, nogmaals ik accepteer dat risico en wellicht ontmoet ik ooit iemand die het wel kan verdragen of als ik ooit stop dat ik dan iemand vind haha who knows. Tijd zal het leren ☺️
Ik vind dat ook geen probleem maar ik ben al bezet met een amateur dvp 😏
 
Ik heb mezelf al voorgenomen dat mijn volgende relatie, als die ooit komt, met iemand is die open is. Het "vast" zitten is niets meer voor mij. Ik heb mijn 20er jaren doorgebracht in een liefdesloze, borderline seksloze relatie en m'n lesje wel geleerd. Ik wil nog moeite steken in een relatie maar ze moeten weten dat, als ze geen zin hebben, dan ga ik naar een DVP ;)
 
Ik vind het vooral fijn om niet een hoop tijd te hoeven steken in een date waarvan je al weet dat het geen relatiemateriaal is, maar alleen seks wil. Dan moet je weer je beste beentje voorzetten, tijd aan haar spenderen zonder garantie dat er seks komt.
Natuurlijk is dat ooit leuk, maar soms bezoek ik dan liever een dvp.

Dan kan ik daarna die kostbare tijd besteden aan een dame waar ik wellicht wel een toekomst in zie.
 
volgend jaar ben ik 20 jaar alleen..in die zin dat ik nooit echt meer een relatie heb gehad ,dat iemand bij me introk..
Paar scharrels waarvan er 1tje aan een maat van me gewaaid is..de andere ga ik vriendschappelijk mee om..verteld me alles..heeft regelmatig een vriend maar dat houd ze ook niet vol...loopt ze weer te janken..moet ik haar troosten etcetera..
Best nog een mooie dame..ze lijkt qua uiterlijk op Floor Bremer..
De rest van de dames spreek ik eigenlijk niet of nauwelijks..
Ik zit dit nu te typen ...in de tuin..tuindeuren achter net open gegooid..Agusta staat in de garage af te koelen naast mn 540i. daarstraks even een rondje gedaan met dat ding..zelf lekker gedouched..dadelijk tegen 22.00u ga ik m'n nest in..slaap is belangrijk
Vind het helemaal goed zo..
morgen weer verder met een leuk karwei ..komt goed geld van..
Zoiets had ik 15 jaar geleden voor ogen ..en het is me nog gelukt ook..
Het is allemaal geen 100.000en euro's waard.. maar voor mij goed genoeg
Ik denk niet dat daar nog iemand bijhoeft..behalve voor eens in de 14 dagen een uur of een half uur..
 
Er zitten dames bij die echt insane knap zijn, intelligent, hoge opleiding en ook nog lief. Ik vraag me dan echt af, hoe kan het dat jij
Dus die dames zoeken een man die ook knap, nog intelligenter, nog een betere opleiding hebben en deze heren hebben het voor het uitzoeken.

Waarom zou je trouw zijn aan een vrouw als je bij je volgende bezoek aan de kroeg al de volgende dame zich aanbiedt voor vertier 😁
 
Ik ben er een warm voorstander van.

Laten de grootste lefgozers maar het eerste op de horens gaan ;-)

Poos geleden hoorde ik van een bioloog die in Afrika een groep apen observeerde, lange tijd, dag in dag uit. De groep woonde bij een vuilstort waar dagelijks een wagen slachtafval werd gedumpt uit de stad dus elke dag feest. De macho's van de groep die een strikt bewind van pestkoppen onder elkaar voerden mochten altijd het eerst eten, daarna de rest. Op een gegeven moment was het vlees bedorven en de macho's die er al van hadden gegeten werden schijtziek en de meesten van hen gingen snel dood. De rest van de groep ontwikkelde zich zonder de pestkoppen als een heel vriendelijke en loyale groep die ook aardig was tegen alleenstaande apen uit de omgeving die zich wilden aansluiten.

Dus als de alfa-aapjes uit zo'n latino dorp het eerst aan de beurt komen met een stierenhoren in hun balzak dan is er kans dat het dorpje op den duur vriendelijker wordt onder elkaar en ook tolerant naar 'buitenlanders'.

Wat dat aangaat zou de traditie in Nederland en België ook best mogen worden geïntroduceerd.
 
Great Ape Zoo GIF
 
@Roxas bedoelt (neem ik aan) dat je liefdesverdriet kunt vergeten door een DVP te bezoeken. Uiteraard zal die DVP je niet ontvangen als je niet betaalt en gaat ze met veel anderen naar bed, dat weten we allemaal.

Je zou ook een fles jenever kunnen leegdrinken om je liefdesverdriet te vergeten. Een DVP bezoeken lijkt me gezonder.
 
Je zou ook een fles jenever kunnen leegdrinken om je liefdesverdriet te vergeten. Een DVP bezoeken lijkt me gezonder.
En een goede fles jenever kost ook geld.

En hoe kun je weten of zo'n dame je graag heeft omwille van wie je bent, of dat het puur is omdat ze geld aan jou verdient?

Die twijfel heb ik bij 'normale' dates ook wel eens. Vind ze me leuk om wie ik ben, of zoekt ze wat leuk tijdverdrijf / seks / ???
De ene dame kijkt naar een serieuze relatie, de ander niet.
 

kennelijk wel anders had hij het toch niet geschreven?
Zelfs als ze je wat liefde geven, wat heb je eraan als je weet dat ze met nog zoveel anderen naar bed gaan?
Het een heeft voor mij niets te maken met het ander. Als een dvp me liefdevol ontvangt wat zou het mij aan mijn reet roesten dat ze een ander ook liefdevol ontvangt of tien anderen of honderd?
Voor jou zou het alles teniet doen dat te weten, nu ja pech voor jou dan ;-)
 
Laatst bewerkt:
Nooit maar dan nooit zal ik een relatie aangaan met een dvp, ten eerste weet je sowieso dat je haar haast elke dag moet delen met de mannelijke en ook vrouwelijke goegemeente indien ze bi is, bovendien kan het nooit even spannend meer zijn in bed dat toen je er klant was. Zelfs al betaal je er niks meer voor. Niet elke dvp is dan ook even betrouwbaar. Nee vind het een archieslecht idee om er een relatie mee aan te gaan,tenzij ze natuurlijk onmiddellijk met al haar activiteiten stopt. Dan is het een ander verhaal.
 
ten eerste weet je sowieso dat je haar haast elke dag moet delen met de mannelijke en ook vrouwelijke goegemeente indien ze bi is, bovendien kan het nooit even spannend meer zijn in bed dat toen je er klant was.
Ik kan uit eigen ervaring mededelen dat het veel spannender was "in het echt" dan op haar werk ;-)
Niet elke dvp is dan ook even betrouwbaar.
Nee WIJ zijn hier betrouwbare gasten
:LOL:

Nee vind het een archieslecht idee om er een relatie mee aan te gaan
Mijn advies aan jou zou dan ook zijn: begin er niet aan!
;-)
 
Vind je dat? Zelfs als ze je wat liefde geven, wat heb je eraan als je weet dat ze met nog zoveel anderen naar bed gaan? En hoe kun je weten of zo'n dame je graag heeft omwille van wie je bent, of dat het puur is omdat ze geld aan jou verdient?
Ik bedoel een dvp bezoeken kan je over een break-up helpen. Ik heb een maat die na ongvreer 10 jaar uit elkaar is gegaan met zijn ex. Toen hij in de haat fase zat zei hij vaak dingen als fack de vrouwen. Ik had zo iets van als je die onzin uit kraait gaat er geen enkele vrouw intresse in je hebben of je voorstellen aan iemand.

Met dat hij al lang geen sex meer heeft gehad zei ik tegen hem waarom ga je eens niet naar een dvp. Ik was blijkbaar niet de enige die hem dat zei. Ik heb met hem er een gesprek overgehad. Ik heb hem een website door gestuurd met dvp´s en een paar maanden heeft hij de stap gezet.

Nu kinkt hij heel anders en heeft hij ook in gezien dat er ook andere vrouwen zijn buiten zijn ex.
 
Ik heb maar een paar korte relaties gehad dus ook niet veel relatie ervaring, maar ik zou de wandelhobby veel liever inruilen voor een fijne, liefdevolle relatie. Het geeft mij de intimiteit die je af en toe nodig hebt, maar het komt voor mij niet in de buurt bij een vriendin. Ja ik kan makkelijker de leukste dames ontmoeten die mij normaal niet zouden zien staan, maar aan het eind van de tijd is het ook over met de gezelligheid en ga je weer je eigen weg. Ik maak me soms wel zorgen dat de eerder genoemde overvloedige keuzes voor single dames wat dat voor invloed gaat hebben op mijn eventuele (toekomstige) vriendin.
 
ligt er aan hoe lang je deze hobby blijft houden..
ik heb al meerdere keren hier geschreven dat ik veel te verwend ben inmiddels..
de zeperds uitgezonderd ,is het dikwijls voorgekomen dat ik even goed moest kijken ofdat het allemaal wel echt was toen de deur openging..
laatst nog bij een mooie Latina van 23 (zei ze)..toen mompelde ik zoiets van 'Oh my gaawd'..
zoiets zie je in het dagelijks leven amper..laat staan dat je er dan nog door gepijpt word ook
dan zou in mijn geval een dame van eind 30 ,misschien wel met 1 of 2 kinderen van haar ex(en)wel heeeeuuuulll gezellig moeten wezen wil ik die niet na een uur zelf al niet buiten gooien..
gaat gewoon niet gebeuren..weet ik gewoon
teveel 'Karens' overal tegenwoordig..en die boeien me gewoon niet..
 
ligt er aan hoe lang je deze hobby blijft houden..
ik heb al meerdere keren hier geschreven dat ik veel te verwend ben inmiddels..
de zeperds uitgezonderd ,is het dikwijls voorgekomen dat ik even goed moest kijken ofdat het allemaal wel echt was toen de deur openging..
laatst nog bij een mooie Latina van 23 (zei ze)..toen mompelde ik zoiets van 'Oh my gaawd'..
zoiets zie je in het dagelijks leven amper..laat staan dat je er dan nog door gepijpt word ook
dan zou in mijn geval een dame van eind 30 ,misschien wel met 1 of 2 kinderen van haar ex(en)wel heeeeuuuulll gezellig moeten wezen wil ik die niet na een uur zelf al niet buiten gooien..
gaat gewoon niet gebeuren..weet ik gewoon
teveel 'Karens' overal tegenwoordig..en die boeien me gewoon niet..
Waar ik ook geen zin in heb. Is om in een relatie terecht te komen waar ik gecontroleerd word. Bij alles wat ik doe. Als ze al afkomen met een hoop regeltjes waar ik mij aan moet houden heb ik al genoeg gezien.
 
Waar ik ook geen zin in heb. Is om in een relatie terecht te komen waar ik gecontroleerd word. Bij alles wat ik doe. Als ze al afkomen met een hoop regeltjes waar ik mij aan moet houden heb ik al genoeg gezien.

Heb ik ook een keer gehad, waarbij ik continue langs haar eisenlijst werd gelegd.
Was ook vrij snel over:)

Ik weet dat het aanpassen is in een relatie, maar als ik continue maar beoordeeld word aan haar wensenlijst is het voor mij snel over.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan