Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zijn meisjes die gewerkt hebben heel recent nog bij elke massage in Genk. Grappig, die Claudia die al meer dan 15j in het Limbiurgse werkt, op plaatsen als Feelings, Lovely Place (staat daar ook nog op de website), Elke massage enz , een collega bij Elke zei dat die al ver in de 40 is en staat als 22 vermeld lol. De fotos voor de haard komen trouwens uit lovely place.
 
Iemand ervaring met dit nieuwke? Of wie is daar zeker de moeite waard?

De Claudia die daar momenteel loopt, zat drie jaar geleden bij Amazonia Loppem en was daar wel goed. Lekker lichaam.
Weet wel niet hoe ze in die drie jaar geworden is. De leeftijd 28 jaar klopt alleszins niet.
 
fantastisch, man echt een goed gevoel bij deze dame. ik hou er van, de dag van vandaag is het moeilijk om nog zo'n meisjes tegen te komen en of die leeftijd nu klopt of niet, het is gewoon
 
Spelen is leuk, maar praten (of toch minstens laten weten wat je tof vindt) ook : spreken die dames Nederlands?
Heb nog nooit een privé-huis geprobeerd : kan je daar gewoon binnen springen of moet je ook een afspraak maken? (vermoed ik).
 
Spelen is leuk, maar praten (of toch minstens laten weten wat je tof vindt) ook : spreken die dames Nederlands?
Heb nog nooit een privé-huis geprobeerd : kan je daar gewoon binnen springen of moet je ook een afspraak maken? (vermoed ik).
Je kan beide. Gewoon gaan op goed geluk. Maar dan is de kans groot dat degene die je wou bezet is. Of reserveren.
De meeste Latina's spreken uiteraard geen woord Nederlands. Je mag al blij zijn als ze Engels kunnen. Dit is echter nog nooit een probleem geweest. Het is één van de redenen waarom latina's zo leuk zijn om te bezoeken zelfs.
 
Dag,

Weet er iemand iets over Simona? Ik kon er niks over vinden. Zijn de foto's recent? Mooi uiterlijk? Tongzoenen?

Ik zou graag een trio ervaring willen meemaken en dit kan voor een zeer schappelijke prijs bij relaxdreams, ik twijfel vooral tussen Luna, Simona of Elena.

Ik heb dit nog niet vaak gedaan, relatie kort geleden beëindigd dus ik heb enkele vraagjes…

als ik voor een uur trio betaal en ik kom 2x snel
Klaar bijvoorbeeld na 30min. Stopt dan alles? Of blijven ze nog even gezelschap houden en naspel doen tot het einde? Ik hou enorm van tongzoenen en pijpen (nog meer dan seks zelf) dus dat zoek ik echt veel tongzoenen en knuffelen. Wie raden jullie mij daarvoor zeker aan?

Ik zie goeie feedback over zowel Luna als Elena maar ik vind niks over Simona… Luna en Simona spreken mij wel erg aan…. Sarita is wel mooi maar ik las hier uiteenlopende feedback over tongzoenen en haar uiterlijk

Ik wil heel graag lang voorspel en vooral veel tongzoenen zit ik dan juist met Luna en Elena alleszinds? En heeft iemand ervaring met de meiden nu beschikbaar in een trio? Wie is bijvoorbeeld een goeie combo en/of ingespeeld op elkaar?

Is een trio hier überhaupt goed bij deze meiden in dit huis of neem ik gwn 2 meisjes na elkaar?

Alvast heel erg bedankt om mijn vele vragen te beantwoorden

Vriendelijke groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan