Recensie Renata Collen, Oss 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TomSizemoreX

Wandelaar
82
28/08/22
43
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Renata geweest. Zij stond al lang op mijn lijstje. Iedere ervaring is uniek en deze ervaring had ik niet willen missen. Renata is erg lief en meegaand; ze wil het je echt naar de zin maken. Vanaf de start heerlijk knuffelen en tongzoenen op bed, onderwijl elkaars gereedschap aan het klaarmaken voor groter werk. Ik heb haar apparaat op volle oorlogssterkte (deepthroat) gepijpt (of is het toch 'gepepen';-)) waarna ze me heerlijk in missionaris heeft geneukt. Wow, dat was een onvergetelijke ervaring. Ze blijft volop tongzoenen en je aankijken met die prachtige lichtblauwe ogen van d'r. Ze moet wel een klik hebben met iemand vertelde ze. Al met al een aanrader van mijn kant. Ik ga haar zeker vaker bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5609526-renata-collen
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag als jonge man van ver begin 20 jaar stoute schoenen aangetrokken en paar rondjes gelopen op nieuwstad in de avond. Wou eigenlijk voor olivia gaan maar die zag ik niet dus ben ik voor renate gegaan. Had wel twijfels omdat de reviews wisselvallig waren maar toch op de gok gewaagd.
Bij binnenkomst lachte ze gelijk vriendelijk en we hebben alles besproken. Daarna zoende ze met haar tong mij heerlijk en ondertussen gaf ze me steeds complimentjes. Daarna elkaar gepijpd wat bijzonder goed was. Daarna heeft ze mij stevig geneukt eerst was het moeilijk die grote paal te verwerken maar eenmaal er in was het heerlijk.
Daarna heb ik haar ook nog geneukt maar ben meer bottom. Daarna elkaar pijpen zoenen en aftrekken. Waardoor ze heerlijk klaar kwam. Achteraf ook nog veel complimentjes gekregen kon merken dat ze het echt naar haar zin had we praatte over alles en nog wat natuurlijk in het engels. Daarna kus gegeven met tong en gezegd tot de volgende keer. Herhaling gevaar Heel groot
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag als jonge man van ver begin 20 jaar stoute schoenen aangetrokken en paar rondjes gelopen op nieuwstad in de avond. Wou eigenlijk voor olivia gaan maar die zag ik niet dus ben ik voor renate gegaan. Had wel twijfels omdat de reviews wisselvallig waren maar toch op de gok gewaagd.
Bij binnenkomst lachte ze gelijk vriendelijk en we hebben alles besproken. Daarna zoende ze met haar tong mij heerlijk en ondertussen gaf ze me steeds complimentjes. Daarna elkaar gepijpd wat bijzonder goed was. Daarna heeft ze mij stevig geneukt eerst was het moeilijk die grote paal te verwerken maar eenmaal er in was het heerlijk.
Daarna heb ik haar ook nog geneukt maar ben meer bottom. Daarna elkaar pijpen zoenen en aftrekken. Waardoor ze heerlijk klaar kwam. Achteraf ook nog veel complimentjes gekregen kon merken dat ze het echt naar haar zin had we praatte over alles en nog wat natuurlijk in het engels. Daarna kus gegeven met tong en gezegd tot de volgende keer. Herhaling gevaar Heel groot

Zat ze voor het raam? Meestal is het gordijn dicht en soms het licht uit. Kon ze hem wel hard krijgen? Dat wisselt nog weleens. Nog condooms gebruikt? Maar je hebt wel genoten denk ik, wat dat betreft is Renata wel verslavend.
 
Onlangs ben ik bij haar binnengestapt toen ze in de deuropening stond.
Voor € 50 mocht ik binnenkomen.
Nadat ze was opgefrist kwam ze gelijk aan mijn lul zuigen.
Dat was prima. Daarna draaien we de rollen om.
Het duurde even voordat haar lul hard werd.
Opeens was ze erg stil en bewoog ze niet meer.
Ze sliep gewoon. Terwijl haar lul fier omhoog bleef staan.
Het was een erg apart gezicht.

Ik heb haar toen maar wakker gemaakt. Volgens haar sliep ze niet, maar het was wel duidelijk.
Uiteindelijk maar over haar borsten klaar gekomen.
Ik dacht maar snel wegwezen hier.

Tijdens het aankleden had ze moeite om op haar benen te blijven staan. Ze vertelde dat ze wat alchohol had genuttigd en daar suf van was.

Een aparte ervaring met haar.
Maar terugkomen….. nee zeker niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan