Recensie Renata/Monik, Enschede (voorheen Arnhem) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
104
29/03/22
70
12
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/6577154-monik
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij de Roemeense Monik geweest. Ben niet bekend in Arnhem maar het leek mij een beetje een volkswijk. Adres was nabij de Zaslaan.

Ik heb eigenlijk nog nooit zo slechte date gehad maar het was denk ik mijn dag niet nadat ik in de ochtend ter vergeefs bij een ander adres was geweest.

De dame in kwestie is zeker niet lelijk en haar Whatsapp foto is zoals ze is. Ben er geweest voor een half uur en dat was eigenlijk te lang pijpen met condoom was alleen het topje, vrij snel moest er geneukt worden. Handje erbij en volgens mij is mijn leuter niet eens in haar geweest.

Vrij snel had ik door dat ik mijn verlies moest nemen en heb ik het haar met de hand laten afmaken. Ze gebruikte zelf de bekende doekjes voor de wandelaar liggen er huishoud natte doekjes. Nog NOOIT meegemaakt haha.

Ze is aardig denk ik want er komt niet veel uit, ze lacht wel lief naar je. Leuke kleine rietjes ook
Overigens bied ze ook nzc aan.

Voor mij geen herhaling.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/6577154-monik
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kleine dame die gebrekkig Engels spreekt. Bij ontvangst werd ik gelijk naar de kamer gedirigeerd. Even afrekenen en aan de slag. Ze pijpt wel aardig, maar niet overtuigend of deepthroat. Seks was verschillende standjes, ik moet wel zeggen, ze had een superstrak kutje. Missio begonnen en doggy afgemaakt. Vanwege haar strakke poes heb ik het half uur niet volgemaakt. Al met al, de vonken vlogen er niet vanaf, maar haar strakke poes en lekkere lijf maakte wel veel goed. Wellicht dat ik in de toekomst terug ga, maar ik zal er niet voor omrijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan