WHEM Renata, privé ontvangst, Hoofddorp vh Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Normaliter niet mijn type want vind bimbo's niet echt aantrekkelijk. Maar voor haar wil ik mn mening wel herzien.

Iemand ervaring? Ik twijfel want iemand met dit uiterlijk die 'maar' 150 voor een uur vraagt is een beetje opmerkelijk.

 
Ik kan me een review van een zeer teleurgestelde collega herinneren. Die schreef dat de foto's van haar waren maar dat ze zo zijn genomen dat ze mooier waren dan de werkelijkheid. De date voldeed niet aan zijn verwachtingen.
 
Renata haar recensie op Hookers was geen beste. Uiterlijk klopte niet ( flink geshopte foto's ) en inzet leek ook nergens op. Een voetstap is haar score slechts.

?Tip: Renata was / is een kamergenote van Ruby. Haar foto's kloppen wél en ze spreekt prima Engels. Wellicht een betere keuze.
 
Renata haar recensie op Hookers was geen beste. Uiterlijk klopte niet ( flink geshopte foto's ) en inzet leek ook nergens op. Een voetstap is haar score slechts.

?Tip: Renata was / is een kamergenote van Ruby. Haar foto's kloppen wél en ze spreekt prima Engels. Wellicht een betere keuze.
Over haar zijn de recensies ook niet eensluidend positief.
 
Wel eens trio gehad met Renata en Ruby, heerlijk de een zuigt aan je PZC terwijl je de ander Frans zoent. Was de moeite waard. Figuur ook zoals op foto, niks geshopt
 
Ik vraag me af hoe druk ze het hebben met hun prijsjes.
Ik had ook contact gezocht met Renata, omdat het me leuk leek eens met zo'n sexpop af te spreken.
Ik zou echter niet met haar over straat durven.
Maar zij en Mavi, die waarschijnlijk nu haar kamergenoot is, doen er 50 bovenop voor zoenen en nog eens 50 voor pzc.
Mavi vind ik trouwens wel een hele mooie dame!
Is er iemand die daar 300 neer heeft gelegd voor een uurtje en tevreden huiswaarts is gegaan??
Voor dat geld heb ik twee mooie meiden, die me een uur lang echt slopen.....
 
Ik kan me een review van een zeer teleurgestelde collega herinneren. Die schreef dat de foto's van haar waren maar dat ze zo zijn genomen dat ze mooier waren dan de werkelijkheid. De date voldeed niet aan zijn verwachtingen.

dat zal ik geweest zijn....en dacht ook al een ervaring geschreven te hebben hier, maar blijkbaar niet :cautious:

Dus bij deze.

Het is al een jaar geleden dat ik deze Roemeense Renata heb bezocht in een buitenwijk van Amsterdam.
Het was grotendeels een teleurstelling, zeker omdat het een lange rit was vanuit Gent...

Om met de deur in huis te vallen, voor mij, was ze géén enorm lekker ding...dat was de reden van teleurstelling.
Zoals bij de meesten, ziet men een profiel met veel fotos en zelfs wat videos, allemaal scherp.
En, we zien allemaal een slanke babe met giga tieten, toch zeker in verhouding met haar super strakke slanke lichaam.

En het is hierin dat ik me heb vergist, maar ik neem het mezelf niet kwalijk, want zij heeft het allemaal héél sluw opgezet.
Waarom ik dus teleurgesteld was, is net dat lichaam, wat ik zie op haar profiel, heeft voor mij niet dezelfde 'geilheid' als wat ik tegenkwam in het echt.

Strakke hete meid met dikke joekels, bleek gewoon een magere boney opgespoten pop met grote tieten.
Ik verklaar me nader.
Haar posities, poses en houdingen die ze aanneemt in alle fotos op haar profiel, zijn zodanig genomen, vanuit zodanige hoeken, dat je verwacht een strakke gespierde, enigszins atletisch type tegen te komen.
Maar, in realiteit is ze flets qua vorm, gewoon gebouwd, ik zou zelfs zeggen mager.
Nogmaals, voor mij, niet aantrekkelijk.
Hoe ze zich voorstelt op foto's, dát is aantrekkelijk!
Dus, ze weet verdomd goed hoe ze zich moet voorstellen op foto, ze weet welke troeven ze heeft, en welke niet.
Het sluwe is, ze verdoezelt wat ze niet heeft en accentueert op heel sluwe wijze het weinig dat ze wel heeft.

Dat gewone fletse slanke lijf, heeft ze op foto's weten om te toveren tot een ogenschijnlijk atletisch strakke fitbody, maar dat heeft ze allesbehalve.
En die tieten, jah, als tietenman heb ik mij daarop gefixeerd, maar ik mocht er ook niet veel mee aanvangen en ze waren voelbaar fake.
Wederom, ook die tieten zien er geiler uit op haar profiel dan in het echt, maar toegegeven, het is wel nog het 'beste' van heel mijn bezoek aan haar.

Had de service dan nog goed geweest, kon ze de trip voor mij daarmee redden, maar ook helaas pindakaas...:rolleyes:
Ze is nogal koel, té secretaresse minded qua omgang en té dirigerend.
Allemaal eigenschappen die het voor mij moeilijk maken om iemand te appreciëren, zeker na de teleurstelling van haar algemene looks.

Positiewissels herinner ik mij wel, maar niet meer hoe die gingen.
Weet wel dat zijn on top zichzelf zo plaatst dat ze hard op mijn borstkas leunde, gelukkig weegt ze nix, maar omdat ze nogal boney is, herinner ik mij wel iets van lichte ongemakken door haar houding op mij.

Doggy WOU ik niet eens doen, want er was geen kont te zien, dus ik dacht dat ik zou afknappen op een zicht van een onbestaande kont.
En heb het vermoedelijk afgewerkt in missionaris, zo kon ik snel pompen, tieten zien en afbollen.

Fletse looks en te streng dirigerend karaktertje.
Imo, totaal geen herhalingsgevaar, en zonde van mijn 100 euro (of zo)
 
Zie ook mijn bericht in het recensie topic.

Na enige tijd de berichten over Renata hier gevolgd te hebben ben ik onder het mom van "wie niet waagt" langs gegaan. Aardig verrast en blij dat ik het heb gedaan.

Renata is een mooie meid en vriendelijk in de omgang. Ik werd ontvangen in een schoon appartement met genoeg parkeerplaatsen in de buurt.

Begonnen met heerlijk pzc en daarna begon het genot met cowgirl. Prachtig om die borsten zo boven je te hebben. Ronde 1 kwam daarmee ook tot een heerlijk einde. Lekker een massage gehad en gezellig even gekletst. Al gauw was het tijd voor ronde 2. Begonnen met 69 wat echt hemels was en stiekem het hoogtepunt van het bezoek. Na meerdere posities was het bezoekje weer voorbij. Zelf ben ik dus positief over deze dame, kan zijn dat smaken hier verschillen. Zie mijzelf in ieder geval nog wel terug gaan.
 
Jemig, je moet er maar van houden, zo'n set wandelende lippen cq. halffabrikaat...:eek:
Nog los van de foto's, zoals @James Bianchi zegt, het is gewoonweg creepy, bijna SF...

Haar dirty talk tijdens een bezoekje zal vast niet "I will eat your milk" zijn, meer in de trant van "I will suck you alive and completely..."
Mijn pistool gaat van zo'n extreem verbouwde & opgeschmukte dame echt niet overeind staan, eerder krimpt deze naar micro formaat...

Waarom doen sommige dames dit zichzelf toch aan, i.e. al die uit de lucht gegrepen plastic verbouwingen en die extreem overdreven opschmuk in het kwadraat? Een mooie bijnaam zou zijn 'walking lips', en, een extra fotootje op haar kinky-profiel kan ook geen kwaad:
Wandelend set lippen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Renata en haar collegaatjes Ruby en Vanessa plaatsen sinds kort geile sexvideootjes waarop je niet eens kan zien dat het echt van hun zijn. Een nieuwe marketingstrategie wellicht?

Ik ben wel benieuwd naar een hardcore sloppy gagging gloeg gloeg deepthroat, om genade smekende tranende oogjes, uitgelopen mascara over de wangen en lange dikke slijmslierten vanaf haar kin naar de vloer á la Jazzmin Almere of Kelly Rijswijk met haar volledige gezicht in beeld.

Dat zou mij wel eens over de streep kunnen trekken. 😜
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan