Rendez-vous hotels in Brussel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
18/09/22
0
Woensdag heb ik een date met een mooie Afrikaanse meid die ik nu al een paar weken via WhatsApp aan het opgeilen ben. Niet zonder succes.. ze staat op springen en ze wil hard geneukt worden wanneer we elkaar zien. ;-)

Nu... op zich wil dat allemaal niets zeggen eh. We hebben een leuk & ondeugend contact en ze heeft me gevraagd om eens te denken aan een hotel.

We wonen ver van elkaar, onze 1ste date vindt zich daarom plaats in Brussel. Lekker in het midden.

De enige ietwat betrouwbare listing waar ik weet van heb is die van afspraakjes.com: http://www.afspraakjes.com/rendez-vous-hotels/brussel. Ik weet niet of er een volledigere bestaat?

Alleen, van veel hotels heb ik geen idee of ze nog bestaan. Zo vind in je de listing van Anwerpen nog steeds "Hotel Nord" en "Hotel Condessa", 2 hotels die niet meer bestaan. Hotel Condessa zal ondertussen al wel 5 jaar dicht zijn. Als het niet langer is.

Vandaar mijn post. :)

Weten jullie of dit hotel alsnog bestaat?

Villa des Mesanges
Rue des Palais 430, 1020 Brussel, Brussel
02/479.72.36


Ik zou het nr. kunnen bellen, maar als mijn vrouw me betrapt...
 
Jaren geleden ben ik hier eens geweest in Brasschaat. Nette tent waar je ook iets kunt eten.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan