Rendez Vous / love hotels

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onyx Gent?
De meeste RDV hotels zijn geautomatiseerd tegenwoordig.
Daat zat toen iemand achter de balie, maar dat was niet zo erg.

Ben niet voor die automatische hotels, hoe vaak het briefje weer uit de automaat wordt gespuugd omdat het niet naar de scan normen is (lees wel dat mijn briefje bijna (bij wijze van spreke) met een strijkijzer was platgestreken dus er zaten geen kreuken en plooien in) wat een gedoe zeg :rolleyes:

Iemand ervaring met de 'studio's' in de Europese wijk van Brussel?

Het zien er mij kleinschalige stadshotelletjes uit in een oud pand waar je voor een 2-tal uur een kamer kan huren voor rond de 40 euro, maar zijn ze écht te vergelijken met de bekende rdv/lovehotels zoals Trianon in Gent bv qua veiligheid, netheid en comfort, of zijn er eerder schimmige plekken die je beter vermijdt????

Hoe veilig is de wijk?
Hangen er prostituees rond in/rondom die studio's?
Wat met parkeren in die buurt?

Daat zat toen iemand achter de balie, maar dat was niet zo erg.

Ben niet voor die automatische hotels, hoe vaak het briefje weer uit de automaat wordt gespuugd omdat het niet naar de scan normen is (lees wel dat mijn briefje bijna (bij wijze van spreke) met een strijkijzer was platgestreken dus er zaten geen kreuken en plooien in) wat een gedoe zeg :rolleyes:
Je kan ook gewoon met pin of bankcontact betalen.
Met bankbiljetten is het nogal eens stoeien.
Onlangs trouwens in de Veli geweest in Gooik , zo onopvallend kan een RDV hotel weggestopt zijn en zo simpel een prachtig verdienmodel.

Iemand recente ervaringen met Dreamotel in Wommelgem ?
Of eventueel andere en betere alternatieven in Antwerpen of district ?
Alvast bedankt
Dreamotel raad ik niet aan wegens
1) mijn persoonlijke ervaring bij een bezoek daar - en deze is niet positief
2) Als je googelt weet je waarom het een misser is, ook al is het jaren geleden)
3) En als je de recente reviews bekijkt, dan weet je genoeg :
https://www.google.com/search?sca_e...HflpAP4Q_4MLegQIKRAP&biw=1280&bih=551&dpr=1.5

Roomotel Boom, afgelopen weekend nog geweest.
Roomotel is zeker aan te raden.

Ruime parking vooraan, netjes afgeschermd van het zicht vanaf de drukke baan met nog eens een verdere onderverdeling op de parking zelf zodat je discreet en apart kan parkeren.
Vervolgens ga je binnen om via een automaat je kamer te kiezen waarna de deur opent en je verder kan.

Heb altijd een gewone kamer genomen ("premium" heet dat hier reeds), met zowel een (kleine) douche als een afgesloten toilet. Beide zijn wel direct in je kamer geplaatst, dus verwacht geen aparte badkamer of grote inloopdouche waar je samen in kan.
De kamers zijn ruim en klaar (beetje té misschien voor zij die het graag iets donkerder hebben overdag) en zonder meer proper.
Wel is er voor mij een vrij leeg on ietwat ongezellig gevoel erin, waarschijnlijk wegens de hoge plafonds in het pand???

In de zomer kan het ook vrij heet worden en plaatst men een mobiele airco op de kamer, maar dan staat het raam natuurlijk open voor de afvoerslang, dus dan kan je wel eens wat gezucht of gekreun horen uit de aanpalende kamer als je zelf ligt uit te rusten...

Prijs kwaliteit zeker aan te raden volgens mij.

PS: is er hier nu echt niemand met persoonlijke ervaring in de Brusselse Studio Parnasse of Studio L'intime? 🤷‍♂️

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
49.334
Leden
40.473
Nieuwste lid
mateo79
Terug
Bovenaan Onderaan