Recensie Renee, Schoten (ex Maison d'Amour) 4,42 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Within last couple of months I had 2 occasions to visit Renee. Once for an hour and another time for 30 minutes.
First time was an occasion to know each other. I had a nice blowjob, active sex and relaxing massage with her. I hoped to get anal as well, but she was not in a mood for that. We left it for another occasion.

And recently I got a bit spontaneous occasion to revisit Renee at lunch break time.. This timeshe was less doubting and finally we had a nice anal experience, that was followed by relaxing massage.

I enjoyed both visits, each having its own specific. The most important criterias for evaluation is the relations that Reneee establishes quickly and in such a friendly way that I was feeling like meeting a long time friend. That's probably what we should call GFE. She is also active and experienced in all sexual activities, so for me there are no doubts of enjoying a visit any time it is arranged.
 
Within last couple of months I had 2 occasions to visit Renee. Once for an hour and another time for 30 minutes.
First time was an occasion to know each other. I had a nice blowjob, active sex and relaxing massage with her. I hoped to get anal as well, but she was not in a mood for that. We left it for another occasion.

And recently I got a bit spontaneous occasion to revisit Renee at lunch break time.. This timeshe was less doubting and finally we had a nice anal experience, that was followed by relaxing massage.

I enjoyed both visits, each having its own specific. The most important criterias for evaluation is the relations that Reneee establishes quickly and in such a friendly way that I was feeling like meeting a long time friend. That's probably what we should call GFE. She is also active and experienced in all sexual activities, so for me there are no doubts of enjoying a visit any time it is arranged.
Yes,she is very nice girl !
 
A quick update regarding my services.

As many clients were bothered by having to wait for me due to appointments being too close to each other, or double appointments, higher prices ... I decided to work by myself so I can give better services at lower prices.

I wanted to make this clear so nobody believes my pictures might be used as fake advertising from someone else.

Until next time 🤗


 
Laatst bewerkt:
A quick update regarding my services.

As many clients were bothered by having to wait for me due to appointments being too close to each other, or double appointments, higher prices ... I decided to work by myself so I can give better services at lower prices.

I wanted to make this clear so nobody believes my pictures might be used as fake advertising from someone else.

Until next time 🤗


I wish you great success, with this excellent initiative. You are my best GFE experience, as good as no limits, provided there's respect and hygiene.
See you in the next couple of weeks
✌️😍
 
Unfortunately she doesn't do PZC otherwise she would be worth a visit
Indeed, for several months i do it only with condom. I don't charge extra for pzc, i just don't do it.

I always use extra thin, natural feeling condoms and make sure they're at body temperature before using them. That is not taking away the passion of a blowjob...because who was with me knows that I do that with great pleasure, extensively.

This information is also on my redlights ads, together with ALL the other services I offer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-anal-sex-renee.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zou haar eigenlijk vier en half willen geven als algemene beoordeling, maar dat kan niet ;-)
Top meid. Echt een fijne GFE.
Tongzoenen was fijn. Pijpen was prima, maar de aandacht voor de balletjes was daarenboven uitstekend.
De locatie waar ze nu ontvangt is veel beter dan het toch wat afgeleefde Maison D'Amour.
Er is zeker herhalingsgevaar. Als ze me niet zo geil maakt in het voorspel, zou ik zeker eens anaal bij haar proberen.
Dat ze niet pijpt zonder condoom stoort me eigenlijk niet.
Qua uiterlijk is ze een Girl Nextdoor type.
Mooi, maar niet barbie natuurlijk ;-) Zegt ze zelf ook.
Ze vraagt ook hoe ze aan je verlangens kan voldoe en gaat daar in mee als ze kan.
 
Ik zou haar eigenlijk vier en half willen geven als algemene beoordeling, maar dat kan niet ;-)
Top meid. Echt een fijne GFE.
Tongzoenen was fijn. Pijpen was prima, maar de aandacht voor de balletjes was daarenboven uitstekend.
De locatie waar ze nu ontvangt is veel beter dan het toch wat afgeleefde Maison D'Amour.
Er is zeker herhalingsgevaar. Als ze me niet zo geil maakt in het voorspel, zou ik zeker eens anaal bij haar proberen.
Dat ze niet pijpt zonder condoom stoort me eigenlijk niet.
Qua uiterlijk is ze een Girl Nextdoor type.
Mooi, maar niet barbie natuurlijk ;-) Zegt ze zelf ook.
Ze vraagt ook hoe ze aan je verlangens kan voldoe en gaat daar in mee als ze kan.
Inderdaad. maison d'amour is écht afgeleefd.
spijtig.
 
Ik zou haar eigenlijk vier en half willen geven als algemene beoordeling, maar dat kan niet ;-)
Top meid. Echt een fijne GFE.
Tongzoenen was fijn. Pijpen was prima, maar de aandacht voor de balletjes was daarenboven uitstekend.
De locatie waar ze nu ontvangt is veel beter dan het toch wat afgeleefde Maison D'Amour.
Er is zeker herhalingsgevaar. Als ze me niet zo geil maakt in het voorspel, zou ik zeker eens anaal bij haar proberen.
Dat ze niet pijpt zonder condoom stoort me eigenlijk niet.
Qua uiterlijk is ze een Girl Nextdoor type.
Mooi, maar niet barbie natuurlijk ;-) Zegt ze zelf ook.
Ze vraagt ook hoe ze aan je verlangens kan voldoe en gaat daar in mee als ze kan.
Maison d'amour is toch nog altijd een stuk beter dan private girls wommelgem op die superdrukke baan. Maar je hebt zeker een sterk punt hier.

Jammer dat niet meer dames het voorbeeld van Renee volgen en zelfstandig gaan werken. Het zou zowel voor hun als voor ons sowieso een pak beter zijn.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
This week i finally had my first experience with Renee. When she worked at Maison d'Amour our schedules never matched but this time it all worked out. Communication with Renee is great for arranging the date. Her directions lead me to her address in Schoten. When she opened the door i saw a beautiful girl next door in a nice dress with glasses...wow.... Just the way i like it. Not too much detail but our time together was like being with a good friend and ending up having sex. What more can you wish. At a first date i am always nervous but Renee has a nice way of dealing with that. I hope there will be a next time with maybe fullfilling my fantasy with a beautiful lady that likes it. Renee all the best for the new year. Hope to see you soon.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Renee is een lief, mooi en slank meisje die probeert je het erg naar de zin te maken.

Vraagt wat je fijn vindt.
Geeft aan dat ze voorkeur heeft aan anaal ipv vaginaal en dat merk je.

Voluit zoenen vind ik ook altijd fijn en dat doet ze ook.

Ze had wel haar tepels afgeplakt, misschien te gevoelig, niet naar gevraagd.

Enige 'minpuntje' voor zover ik dat kan zeggen is dat ze geen pzc meer doet.
 
Sometimes people turn off their phone or app to enjoy a quiet day...
The only time my phone is off is when I run out of battery and I dont have a charger around or when im on holiday and I totally forget to charge it 😄

Is always on silent, so there is no disturbing if someone calls/text late/early/when im busy...

You can literally text any time for info/appointments. (let's exclude the 3AM "are you free right now?" Kind of messages)

So even if there's only 1 ✔️ on WA, no worries, I got your message and I'll be back to you as soon as I can.

Since many clients text while being at work/around friends/have wife/girlfriend etc, was a needed decision to remove my profile picture in case they get "unwanted eyes" on their screen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag een hele fijn uurtje gehad met Renée.

1ste keer is, ondanks al de positieve recensies hier, toch altijd een sprong in het duister.

Absoluut niet teleurgesteld. Ze straalt een heel aangename vibe uit.
Knoopt makkelijk een fijn gesprek.

Ze lijkt ook echt te genieten en reageert leuk als je iets aangeeft en is ook niet verlegen om aan te geven als het wat te hevig is (klein sorry :)).
'Go with the flow' en dat was het zeker.

Ben benieuwd wat ik moet ondergaan als ik zou aangeven 'you take the lead'.
 
Indeed, i always cover my nipples since they're so sensitive that even the softest touch hurts.
I do love having my boobs touched, so I had to find a way to get that without hurting the nipples 😄
Ik denk dat Renee een druk bezochte dame is. Als elke bezoeker aan haar tepels likt, sabbelt, knibbelt en zachtjes deze kleine hebbedingetjes speelt dan zullen ze na een tijd wel gevoeliger worden. Hopelijk is het van tijdelijke aard en kunnen we spoedig weer van haar volledige borsten genieten. Ik heb ze nog niet bezocht op haar nieuw adres.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-anal-sex-renee.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van Reneé bestaat al een topic onder clubs en privéhuizen, maar omdat ze nu zelfstandig ontvangt in haar eigen flat begin ik een topic over deze dame onder deze rubriek. Haar advertentie trok mijn aandacht vanwege de aanhef 'best anal sex'. Een beetje spitten met de zoekfunctie leverde de reviews op die over haar waren geschreven toen ze nog in Maison D'Amour werkte. Allemaal heel positief, dus ik heb haar een berichtje gestuurd om haar te polsen over haar anale services. Reneé reageerde vrij vlot en de communicatie ging erg efficiënt en professioneel. Daar hou ik van. Ik heb ruim van tevoren de date kunnen boeken bij haar.

Bij aankomst was ik blij verrast door haar verschijning. Ze laat geen gezicht zien in haar advertentie. In de vorige reviews wordt ze beschreven met typeringen als een 'kinky secretaresse' of een bibliotecaresse met een nerdy brilletje. Ik zie haar meer als de lekkere girl-next-door of een ouderejaars studente. Mooie meid, geen doorsnee bimbo. Haar lichaam vond ik er beter uit zien als op de foto's. De foto's gaven me de indruk dat ze erg tenger, bijna mager zou zijn. Dat was niet het geval. Mooie benen, lekkere billen, slanke taille.

Zoals ze in haar advertentie zegt, doet ze graag anaal. Ze wil wel graag dat je duidelijk van te voren aangeeft dat je daar gebruik van wil maken. Om logische redenen. Kort nadat we op bed begonnen waren, kreeg ik het idee dat ik beter kon zeggen dat ik graag 2x klaar wilde komen met anaal. Normaal laat ik de sex een beetje op zijn beloop en kijk wat er allemaal gebeurt, maar Reneé'maakte zo'n georganiseerde en gestructureerde indruk op mij, dat het me beter leek om dit meteen te vragen. Haar wedervraag was hoe lang ik per keer wilde neuken. 'Want: als je bijvoorbeeld 2x twintig minuten anaal wilt neuken vraag ik wel 50 euro extra. Eerlijk is eerlijk.' zei ze. Ik ben eigenlijk al blij dat ik nog steeds 2x kan klaarkomen in een uur. Twee keer klaarkomen na twee keer 20 minuten neuken binnen 60 minuten, is naar mijn maatstaven een nummer op de Olympische Spelen. Als ik dat zou kunnen had ik meteen die extra 50 euro uit mijn portemonnee gepakt. Ik mocht dus gewoon voor het standaard tarief doen waar ik zin in had. Tussen het neuken door stelde Reneé een massage voor, maar daar geef ik niks om. 'Dan ga ik je ballen likken, want ik merk dat je dat lekker vind,' zei ze en ging daarmee vol overgave aan de slag.

Ik kan terugkijken op een heerlijke date. Reneé is een aanrader en zeker als je net als ik graag neukt door de artiesteningang. Haar flat is heel netjes en bevindt zich in een rustige, nette wijk. Parkeren gratis voor de deur. Schoten is voor mij als Nederlander prima aan te rijden. Net boven Antwerpen, zodat je de drukte van de stad en de files op de ring vermijdt.
 
What do you mean that's fair? 2x 20 minutes is 50 euros extra? and if you do 1x 40 mins?
If someone wants to finish several times with normal sex, I don't charge extra for that. Cum as many times as you like 😃

When comes to anal, is 50€/each time, BUT if a client finish in 3-4minutes anal, of course I'm not going to charge 50€ more for another time.

And speaking of your example - 40 minutes of straight (anal) sex is just a no go for me. It would hurt and that's no fun.
Of course it happens to have sex for 40minutes or more, but is a mix of sex, go back on foreplay for a bit, back to sex and that's surely a pleasure.
 
En... twee uur lekkere geile afwisselende sex... met kussen... voorspel... wederzijdse orale verwenning... en lekker neuken... ok voor jou?
Anaal hoeft zelfs niet voor mij... tenzij jij dat zélf erg lekker vind natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan