WHEM Reni Spijkenisse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er eergisteren geweest en met gemengde gevoelens weer weggegaan.

Het is een enorm vriendelijk en knap Thais jong meisje met stevige kleine (siloconen)tietjes.

Ze is zeker geen 40 jaar, maar eerder begin 20. Niet de dame van de foto's. (Dat was op zich een meevaller).

Na het financiële deel, dat best fors is, €160 per uur + €50 voor pzc kon het spel beginnen. En dan verwacht je wel wat...

Ze begon met wat vrijen en zoenen. Ze tongzoent, maar niet vol overgave. Toch kreeg ze mij wel flink opgewonden.

Het pzc bleef echter vrijwel beperkt tot wat op en neer likken langs de schacht en ballen, maar als ze hem drie keer in haar mondje liet verdwijnen is het veel. Het was wat trekken en likken.

Haar beffen is geen straf. Ze geniet er ook merkbaar van en dat is wel leuk. Ze leek er wel flink geil van te worden en ze heeft een heerlijk strak, glad en vooral schoon kutje.

Na een minuut of tien deed ze er een condoom om en vooral in en halve fles glijmiddel(nzc is niet mogelijk) en begon ze me te berijden. Echt lekker strak maar door het slechte bed (2 losse slappe eenpersoonsmatrassen die steeds verschoven) raakte ik afgeleid. Toen haar in missionaris flink mogen neuken, ze kan tegen een stootje en een flink geschapen tampeloeris kan ze best hebben.

Na een kwartiertje flink in haar te hebben gestoten ging het haar blijkbaar te lang duren en deed ze haar best om het handmatig af te maken.


Al met al zo'n 40 minuten binnen geweest en een beetje het gevoel dat prijs/kwaliteit een beetje ver te zoeken was.

Ze is zeker geen af te raden dame, maar ga hier niet heen voor een uitgebreide beurt maar hou het bij een vluggertje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan