Recensie Reshma, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Naymenu

Vaste klant
138
15/04/23
187
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/507458-reshma
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Reshma wordt wel genoemd op deze site maar nog geen officiële recensie. Op kinky heeft ze de mogelijkheid tot recensie uitgezet, dus ik weet niet of ze dit waardeert. Ze is een stevige kleine Surinaamse dame van Hindoestaanse origine. Ze is erg vriendelijk en hygiënisch, ik kan me na afloop altijd even wassen aan de wastafel. Ze ontvangt geen buitenlanders en alleen mannen ouder dan 35, dus dat is een beperking. Ik voel me er prima thuis en ben de afgelopen jaren meerdere keren bij haar geweest. Nadeel is dat ze alleen door de week ontvangt, dus het moet altijd onder werktijd en dat is soms moeilijk te plannen. Je moet natuurlijk wel van dikke dames houden, voor mij geen probleem. Ze is geschoren, zoals bijna alle dvp's tegenwoordig. Je mag haar lekker beffen en als je het lang genoeg volhoudt, komt ze klaar. Ze pijpt zonder condoom en je mag in haar mondje klaarkomen. Ze zegt dat ze niet zo op de tijd let en daar heb ik geen ervaring mee, want ik moet zelf altijd weer op tijd terug op het werk zijn. ;)
Je kunt ook gezellig met haar praten, hoewel we daar niet voor komen natuurlijk.
In haar advertentie zegt ze dat ze zuid Amerikaans is, wat natuurlijk ook wel waar is voor Suriname, maar kwa uiterlijk is ze meer Indiaas/Hindoestaans.
 
Je mocht er blanco in, heb ik ook een aantal keren gedaan, hoewel ze beweert dat ze het nooit zonder doet. Toen ik de laatste keer een cd vroeg, moest ze die nog gaan zoeken. Geeft voor mij wel aan dat ze het regelmatig zonder doet, hoewel ze daar niet mee adverteert. Wellicht alleen bij bekende, maar dan nog. Ik loop liever geen risico om ergens mee thuis te komen wat moeilijk uit te leggen is.
 
Geruime tijd geleden, bij Reshma geweest, een mooie en ook nog intelligente vrouw. Ik vroeg haar op de vrouw af naar nzc omdat dat op deze en andere sites word vermeld. Zij zei slechts absoluut niet en als dat soort geruchten over mij verspreid worden, weet ik wel wie daar achter zit. Ik weet dat niet (zijn mijn zaken niet) Wat ik wel weet is dat mijn samenzijn met haar goddelijk was in alle opzichten.
 
Je mocht er blanco in, heb ik ook een aantal keren gedaan, hoewel ze beweert dat ze het nooit zonder doet. Toen ik de laatste keer een cd vroeg, moest ze die nog gaan zoeken. Geeft voor mij wel aan dat ze het regelmatig zonder doet, hoewel ze daar niet mee adverteert. Wellicht alleen bij bekende, maar dan nog. Ik loop liever geen risico om ergens mee thuis te komen wat moeilijk uit te leggen is.
Zoals al eerder beschreven: als ze geil is doet ze het zonder cd. Als je het vraagt ontkent ze in alle toonaarden 😆. Zelfs als je er de voorgaande twee keer zonder cd ingegaan bent. Dus voor de heren die graag nzc dien: zorg dat je haar goed klaar beft en ga er dan lekker in. Wel regelmatig SOA test doen aub 😉
 
Zoals al eerder beschreven: als ze geil is doet ze het zonder cd. Als je het vraagt ontkent ze in alle toonaarden 😆. Zelfs als je er de voorgaande twee keer zonder cd ingegaan bent. Dus voor de heren die graag nzc dien: zorg dat je haar goed klaar beft en ga er dan lekker in. Wel regelmatig SOA test doen aub 😉
Blijkt wel te kloppen, enfin het zij zo. Dat moet men immers zelf weten!
 
Als ik dit zo lees kan je maar beter zelf een rubbertje meenemen hahahaha!

Ik zou ook heel graag langs willen gaan bij Reshma, maar omdat ze adverteert geen allochtonen te willen en ik "Spaans" ben heb ik haar nooit proberen te bereiken... Wel jammer...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan