Recensie Rian/Rianne, Nieuw-Vennep (vh Vlaardingen, Capelle a/d IJssel) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deeznuts

Newbie
1
11/10/21
0
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2317345-rian
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recentelijk met Rianne afgesproken. Goed plekje voor de cardate gevonden.

Rianne is er niet vies van om je te pijpen en gaat lang door. Ze neemt hem helemaal.

omdat ik er zelf op sta wel pijpen met condoom, maar dat was verder geen probleem.

al met al een prima date
 
Dan ben je na ruim 2,5 jaar adverteren de allereerste met een positieve review! En heel eerlijk Deeznuts? Ik geloof er geen reet van. Zowel destijds op Hookers als hier heeft men alleen maar negatieve ervaringen met dat kind. Was tijdens haar Vlaardingen-periode al het geval. Ze is niet voor niets verkast naar Capelle want in Vlaardingen hoeft ze haar gezicht niet meer te laten zien want dan is het einde adverteren voor haar (kan hier verder niet over uitweiden dus PM hierover heeft ook geen zin).
 
Recentelijk met Rianne afgesproken. Goed plekje voor de cardate gevonden.

Rianne is er niet vies van om je te pijpen en gaat lang door. Ze neemt hem helemaal.

omdat ik er zelf op sta wel pijpen met condoom, maar dat was verder geen probleem.

al met al een prima date
positief maar hygiëne onvoldoende???
 
Ook hier al eerder ( zie onder ) beschreven en inderdaad op hookers vele 'minder goede' berichten met af en toe een goede...

 

Zin in een leuke lekkere date? CarDate? Buiten?


OPLICHTING MENSEN!! JE RIJDT VOOR NIKS!!
Huh serieus. Vaag heb haar wel ontmoet in het verleden.

stel iemand doet dit bewust, dan snap ik niet wat het doel is. Gewoon mensen laten komen voor niets

EDIT mod: telefoonnummer dame verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Recentelijk met Rianne afgesproken. Goed plekje voor de cardate gevonden.

Rianne is er niet vies van om je te pijpen en gaat lang door. Ze neemt hem helemaal.

omdat ik er zelf op sta wel pijpen met condoom, maar dat was verder geen probleem.

al met al een prima date
"pijpen met condoom, maar dat was verder geen probleem.".......alsof een dame het een probleem vindt om met cd te pijpen...meestal andersom

"pijpen met condoom"................"Extra's: pijpen zonder condoom"
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-leuke-lekkere-date-cardate-buiten_7315604
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben een paar weken geleden bij haar geweest. Afspreken ging niet makkelijk, ze reageert soms niet of laat op de app.
De date zelf was prima, ze praat veel, maar dat had ze aangegeven tijdens het appen. Pijpen doet ze erg goed en gezelschap is leuk.
 
Tja het is zonde.Zij was jaren geleden mijn allereerst dvp , toen nog thuisontvangst in oud mathenesse.
Daarna regelmatig bij haar geweest op diverse locaties.Laatste keer deed ze alleen nog cardates , 1 keer gedaan was heerlijk maar niet in een woonwijk in Schiedam 😂.ooit nog geprobeerd contact te leggen maar al anderhalf jaar ofzo geen gehoor.En als ik dit allemaal zo lees snap ik het hele verhaal.
Moet wel zeggen , ze heeft me toen nooit laten wachten.
 
Ik heb haar een aantal jaar geleden vaker bezocht in Schiedam. Op zich een knappe meid, met name lange slanke benen en mooi gezicht. Destijds zowel bij haar thuis geweest als cardates gedaan. Pijpen kon ze heerlijk (zc). Destijds deed ze ook nzc (zelf ook gedaan). Op hookers.nl stonden er recensies dat er mannen waren die haar zonder cd neukten en erachter kwamen dat er toen nog een kwakje van een voorganger in zat. Ik weet niet wat daarvan waar is (zelf niet gemerkt), maar misschien wel voorzichtig zijn dus. Maar goed, tijdens de laatste lockdown zag ik haar advertentie weer voor cardates in capelle. Toen weer afgesproken en inderdaad midden in een woon wijk is ze bij mij ingestapt. Was wel wat voller dan toen ik haar voor het laatst had gezien moet ik zeggen, maar de slanke benen en mooi gezichtje had ze nog wel. Ze wist wel een rustig plekje om naar toe te rijden en heeft me daar een pijp beurt gegeven zonder condoom. Dat was wel echt uitstekend. Voor wat neuken betreft gaf ze nu wel aan dat het alleen met cd kan. Zo stond dat ook in haar advertentie dus vermoed dat ze aan nzc toen al niet meer aan deed Heb het uiteindelijk bij de pijpbeurt gehouden. HOngeveer 2 weken geleden zag ik haar weer op SJ en heb ik geprobeerd om een afspraak te maken. Reageerde eerst wel, maar toen ik een tijdstip/plaats wilde afstemmen viel het stil. Volgens mij dus geen fake, maar tegenwoordig moeilijk om mee af te spreken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik heb keer pijpdate met haar vriendin samen gedaan, savonds laat in capelle bos,
ik persoonlijk vond het heel geil, en kosten iets van 120 euro,
wel en afspreken ging redelijk makkelijk, alleen rianne deed klaarkomen in haar mond dan, en die vriendin deed alleen pijpen, maar wel beiden topless, en afwisselend, dus voor mij was het zeker geen fake, en geslaagd,
alleen wou nu weer afspraak maken en haar advertentie is offline, en ook al paar weken niet meer op de ap geweest dus helaas
 
Het is geen nepper maar je kan heel lastig afspraak maken met haar. Volgens mij is zij zelf ook redelijk chaotisch. Ze pijpt goed, met veel spuug, maar uiterlijk is toch niet mijn smaak. Kwam over als junkie type maar dat is puur hoe ze bij mij overkwam (was ook redelijk donker moet ik zeggen) en zou waarschijnlijk niet het geval zijn.
 
De eerste keer thuis bij haar ben ik goed gepijpt! Later nog een afspraak gemaakt, maar kon toch ineens niet thuis. Vervolgens in de auto gedaan in de woonwijk. Je kan maar geil zijn. Later nog contact gehad, maar was altijd moeilijk en lastig, dus is bij 2x gebleven. Dit was overigens nog voor C.
 
Met Rian had ik maar 1x afgesproken afgelopen jaar. Vroeger wat vaker. Vind de prijs/kwaliteit verhouding niet meer in orde. Mede omdat ze voorbij haar beste jaren is en nu veel meer richting een junkie eruit zien. Was het 40 eur pijpbeurt was geweest dan kom ik zomaar elke week. Maar wat het nu kost… Het oog wil ook wat.
 
Wat voor de één een afknapper is, kan juist voor de ander een soort van fetisj zijn. Zoveel mensen, zoveel wensen 😃
Voor mij persoonlijk al enige jaren een gepasseerd station deze dame.

Was een héél goedkoop adresje toentertijd, even gauw in het donker afstand doen van mijn notensap en weer rap naar huis. Zo ging dat toen.
Nu de prijs inmiddels meer dan verdubbeld is in relatief korte tijd en de dame in kwestie ( laat ik het 'politiek' correct zeggen ) enigszins iets achteruit gegaan is, is zij voor mij niet meer relevant.
Maar goed.. ieder z'n meug..zoals ik al aan het begin schreef.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.416
Berichten
724.518
Leden
33.388
Nieuwste lid
Fastfingers
Terug
Bovenaan Onderaan