WHEM Rijpe Milf (62) ontvangt weer - Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze noemde zich voorheen Chyla,
Ik heb haar bezocht naar teveredenheid. Het moet je type zijn, volle dame leeftijd klopt ongeveer wel, adverteerd met Gfe maar dat moet je op een korreltje zout nemen.
Na 2 of 3 bezoekjes had ik het wel gehad.
Ze is weer online ontvangt op woensdag en vrijdag, dus dag voor of erna werkt de link waarschijnlijk wel.
 
Ze noemde zich voorheen Chyla,
Ik heb haar bezocht naar teveredenheid. Het moet je type zijn, volle dame leeftijd klopt ongeveer wel, adverteerd met Gfe maar dat moet je op een korreltje zout nemen.
Na 2 of 3 bezoekjes had ik het wel gehad.
Ze is weer online ontvangt op woensdag en vrijdag, dus dag voor of erna werkt de link waarschijnlijk wel.
Dank je voor de info, doet deze dame aan tongzoenen of jij weet. Omdat er staat GFE moet je met een korreltje zout nemen.
 
Wellicht kan Ronnywest deze dame iets uitvoeriger beschrijven? Haar profiel op Sexjobs is wel erg summier. Zelfs de foto's zijn weinig zeggend.

Een beschrijving van haar figuur (maat borsten, echt of fake), gehanteerde prijzen, vriendelijkheid etc zou ik wel interessant vinden.

Ik kan mij overigens niet herinneren dat ik deze dame in de afgelopen 5 a 6 jaar op Sexjobs of Kinky gezien heb. Wellicht is ze er dan wel wat langer tussenuit geweest.
 
Ik heb de dame in kwestie een mailtje gestuurd via SJ (gisteren) en aangegeven dat er geen mogelijkheid is om haar te telefonisch te bereiken. Hopelijk leest ze haar mail en zal ik spoedig een mailtje krijgen met gegevens.

Als ze verder antwoord geeft op mijn vragen en ik een bezoekje heb gebracht (als de antwoorden gunstig zijn) dan zal ik ook een recensie schijven.
 
Ik heb de dame in kwestie een mailtje gestuurd via SJ (gisteren) en aangegeven dat er geen mogelijkheid is om haar te telefonisch te bereiken. Hopelijk leest ze haar mail en zal ik spoedig een mailtje krijgen met gegevens.

Als ze verder antwoord geeft op mijn vragen en ik een bezoekje heb gebracht (als de antwoorden gunstig zijn) dan zal ik ook een recensie schijven.
Ik heb haar 2 weken geleden ook een uitgebreid mailtje gestuurd....Resultaat: oorverdovend stil.
 
Holy Moly 😮 .. moeite met bewegen ! heavy shit als ik het zo lees. Moet je ding zijn en anders wegblijven. Ik heb even geappt voor de tarieven : 8 tientjes half uur en 12 tientjes een uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan