Recensie Rio, Amsterdam 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mokum

Newbie
12
27/05/22
14
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1767753-rio
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
bezoek afgelopen dinsdag op en discreet locatie , mooi schoon apartment.
deur ging open en daar stond en prachtig mooi vrouw in zwarte lingerie .
is zeker de dame van de foto's maar veel mooier in het echt, En haar leeftijd klopt ook .
zij spreekt uitstekend Engels en is slim ,
eerste rustig opbouwen met wat zoenen en stralen langzamer haar lingerie uit waar haar mooi stevig borsten tevoorschijn, en mooi slank en strak lichaam en goddelijk billen .
pijpen was zalig, langzaam en deep, sex was herlijk op zijn hondjes met uitzicht op een van de mooiste kont dat ik ooit heb gezien . herlijk afgemaakt met en penis message.
all in all en herlijk relaxed date met en super mooi , vriendelijke dame .
kijk maar uit naar mijn volgende afspraak met haar .
is maar een nadeel, zij blijft niet lang in Nederland zo wees snel bij.

"Rio thanks again for the super date , hope to see you soon "
 
Zoenen doet ze wel maar niet echt tongzoenen.
Ik voelde wel een paar keer een stukje tong voorbij komen. Maar dat noem ik nog geen tongzoenen.
Wat het geven van 5 sterren betreft.
Dat betekent bij mij dat het de absolute top is. Dat het niet beter kan.
Ik vind dat die vaak wel heel makkelijk worden gegeven.
Rio is een leuke dame die zeker haar best doet.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1767753-rio
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hm....Dan heb ik geluk gehad zeker? Niet met volle overgave, maar toch zeker wel met tong.
Een erg gezellig uurtje gehad met 'r.
Valt verder weinig over te schrijven. Absoluut de moeite waard om een bezoekje te brengen.
 

//Edit mod: Dank, link in #1 aangepast!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Do you French kiss? That was one of the earlier questions as well. If you don't, are you open to? French kissing will make you richer if that's your goal.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3778679-rio
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week langs geweest bij dit snoepje. Ik moet zeggen dat ik met haar misschien wel de beste dvp click ooit had. Vanaf seconde 1 uitdagend naar elkaar kijken en direct heel aanhankelijk. Waanzinnig petite lijfje. Ze is slim en kan echt goed Engels. Ik was door haar waanzinnige glimlach direct op oorlog sterkte. We hebben het voorspel zo lang mogelijk uitgesteld waarbij 69 een favoriet voor ons beide was en we daar steeds weer op uitkwamen. Ze smaakte heerlijk en echt een mooi poesje. Pijpen begint ze langzaam mee maar daarna echt helemaal los met veel slijm en super diep in haar keeltje. Ze genoot er zelf volop van en bleef maar door gaan :) Na een mooi voorspel over op intiem en dat was heerlijk, die geweldige kijkers en glimlach die steeds groter werd bij iedere diepe stoot. Voor mij groooots herhalings gevaar want eindelijk eens echt een 100% GFE! Daarna nog heerlijk in elkaars armen aan het nagenieten met een goed gesprek. Ze is niet vaak hier en maar voor korte periode dan, I'll be back!!

dit is echt haar nummer btw, ze gebruikte als test een tussenpersoon. Adv is offline dus daarom heeft ze het hier geplaatst denk ik.
 
Dus er komt een nieuw profiel en ze werkt nu zonder tussenpersoon? Want kreeg idd geen reactie op voeg nummer...

Klinkt goed trouwens! Nu nog foto's 😂
 
Ik ben vanavond ook geweest. Echt een leuke, knappe petite dame. Geen pijpen deepthroat helaas, maar misschien was dat omdat ik aangaf langzaam aan te doen. Ze is verder echt super vriendelijk en intiem was erg lekker. Afgemaakt met een massage. Volgende keer anaal proberen! Ze is er nog een week.
 
bezoek afgelopen dinsdag op en discreet locatie , mooi schoon apartment.
deur ging open en daar stond en prachtig mooi vrouw in zwarte lingerie .
is zeker de dame van de foto's maar veel mooier in het echt, En haar leeftijd klopt ook .
zij spreekt uitstekend Engels en is slim ,
eerste rustig opbouwen met wat zoenen en stralen langzamer haar lingerie uit waar haar mooi stevig borsten tevoorschijn, en mooi slank en strak lichaam en goddelijk billen .
pijpen was zalig, langzaam en deep, sex was herlijk op zijn hondjes met uitzicht op een van de mooiste kont dat ik ooit heb gezien . herlijk afgemaakt met en penis message.
all in all en herlijk relaxed date met en super mooi , vriendelijke dame .
kijk maar uit naar mijn volgende afspraak met haar .
is maar een nadeel, zij blijft niet lang in Nederland zo wees snel bij.

"Rio thanks again for the super date , hope to see you soon "
pzc extra? want staat niet in de opties.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week de Braziliaanse Rio bezocht in hetzelfde appartement waar ik al eerder Olivia had ontmoet. Afgesproken voor een uur. Zoals zo vaak staat bij aankomst de deur open en staat de desbetreffende dame achter de deur en kan je haar pas aanschouwen als je inmiddels in de gang staat. Eerste indruk is dat ze er leuk uitziet. Ze stond ook al in haar lingerie en haar atletische lichaam was goed te zien, die doet duidelijk aan sporten. Naar de kamer waar ze mij direct een zoen gaf en even kort gebabbeld. Even douchen en terug naar de kamer. Ik wilde eerst staand met haar tongzoenen maar dat bleek niet echt mogelijk. Ze dirigeerde mij op het bed en begon mij heerlijk zonder condoom te pijpen, ballen werden ook meegnomen. Daarna heb ik haar gebeft, heerlijke poes, na een paar minuten switchte ze zelf naar 69 en al gauw hield ik het niet meer vol. Gevraagd of ze op mij kon zitten en ze bereed me al snel naar een orgasme.

Daarna even een koude douche genomen, ondanks de mobiele airco was het snikheet in de kleine kamer. Even liggen babbelen, haar engels is echt uitstekend. Na 10 minuten aangegeven dat ik er weer klaar voor was en ze begon weer met pijpen, geen deepthroat maar echt wel lekker. Vervolgens reversed cowboy, ze heeft werkelijk fantastische billen! daarna door naar flatdoggy, met de brede spiegel die naast het bed hangt een heerlijke beleving, nog wat standjes doorlopen maar aangezien het erg warm was niet tot een tweede orgasme gekomen maar ik vond het ook wel prima zo. Al met al een leuke ervaring, maar ook door het van missen van tongzoenen werd het geen echte GFE. Ik sluit echter niet uit dat ik nog een keer terug ga. Ik denk overigens dat ze ouder is dan de 27 jaar die vermeld is maar geen 10 jaar ofzo. Ik zou haar rond 30 schatten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan