WHEM Rita,Prive 68

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gino1972

Newbie
15
08/10/23
8
Goedenavond!

Ik ben geheel nieuw in dit wereldje en heb net wat adviezen gelezen.
Adviezen waren dat als beginner dat je het beste bij een privehuis moet gaan.
Ik ben een enorme borstengeiler dus is mijn oog op Rita gevallen , werkzaam bij prive68 te Heerlen.

Is dit een goede keuze om als beginner eens langs te "wippen"?

Natuurlijk zal ik er hier iets over mededelen als ik er geweest ben

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik de recensies op kinky lees, (voor wat die waard zijn tegenwoordig) lijkt het me wel een prima dame.
Zelf geen ervaring met haar.
en zoals ook in een eerder topic aangegeven: geef het aan bij de gastvrouw en nog een tip die ik op dit forum heb opgepikt:
Wanneer je een afspraak wil maken Bel even op de dag zelf of de dame die jij wilt die dag werkt, Wat niet wil zeggen dat ze ook beschikbaar is wanneer jij aanwezig bent.
 
Als ik de recensies op kinky lees, (voor wat die waard zijn tegenwoordig) lijkt het me wel een prima dame.
Zelf geen ervaring met haar.
en zoals ook in een eerder topic aangegeven: geef het aan bij de gastvrouw en nog een tip die ik op dit forum heb opgepikt:
Wanneer je een afspraak wil maken Bel even op de dag zelf of de dame die jij wilt die dag werkt, Wat niet wil zeggen dat ze ook beschikbaar is wanneer jij aanwezig bent.
Oké bedankt voor de tip!
 
Geen dank, ben benieuwd naar je ervaringen
Heb privé 68 gebeld maar alle dames waren bezet in die tijdsperiode dat ik kon gaan. Ik ben vervolgens naar Massagewereld in Heerlen gereden want dat wekte mijn nieuwsgierigheid ook. Dames zich ter plekke voorgesteld en ben voor Pepper gegaan. En nou die heeft me 2 x naar de zevende hemel gebracht. Wat een genot met deze mooie ,kleine braziliaanse dame. Kost wel meer maar ik heb 90 min genoten.
Ik ben nieuw hier en weet niet of ik voor deze dame een link moet plaatsen.

Wandel ze allemaal!!
 
Heb privé 68 gebeld maar alle dames waren bezet in die tijdsperiode dat ik kon gaan. Ik ben vervolgens naar Massagewereld in Heerlen gereden want dat wekte mijn nieuwsgierigheid ook. Dames zich ter plekke voorgesteld en ben voor Pepper gegaan. En nou die heeft me 2 x naar de zevende hemel gebracht. Wat een genot met deze mooie ,kleine braziliaanse dame. Kost wel meer maar ik heb 90 min genoten.
Ik ben nieuw hier en weet niet of ik voor deze dame een link moet plaatsen.

Wandel ze allemaal!!
Wel balen dat alle dames bezet waren. Bekijk het zo:
Heb je iets om naar uit te kijken :)

Wat betreft je ervaring bij MW is een recensie altijd handig.
Hiervoor kan je een recentie plaatsen in het toepasselijke massagesalon topic.

Tip: schrijf de review op een computer omdat het formulier pas tevoorschijn komt als je op meer opties klikt.

Update: hier de link naar topic over Pepper: https://www.girlsreview.nl/threads/pepper-massagewereld-weert.10021/#post-525950
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan