WHEM Rita, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naar de dame uit #1 ben ik ook benieuwd. Ziet er goed uit!
Echter ontbreekt intiem/neuken op haar menu.
En "beffen met beflapje" zie ik nu ook steeds vaker. Bedoelen zij dat echt? Waarom dan? Wat een gedoe is dat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, dat lijkt mij nu duidelijk een heel andere dame (50 plus! bv.).
Naar de dame uit #1 ben ik ook benieuwd. Ziet er goed uit!
Echter ontbreekt intiem/neuken op haar menu.
En "beffen met beflapje" zie ik nu ook steeds vaker. Bedoelen zij dat echt? Waarom dan? Wat een gedoe is dat.
Ik denk om extra geld uit je zak te kloppen. Een andere reden kan ik niet bedenken want plotseling zie ik het bij 75% van de dames staan.

I'll post a review on this site later, for now just a quick note to say if you haven't been there yet, you're missing out on a lovely and indeed pretty women. Don't worry, pussy licking is natural (so without this 'dental dam' gadget); she actually loves to be licked and you can feel her clitoris getting really strong from it, and her pussy also getting really wet (but this maybe it was me drooling too much 🤤). She provided me a genuine soft GFE, I really felt I was with my regular mistress. But I think she can also take it a little harder if that's more your thing. She's also not a clock watcher, I overstayed quiet a bit actually and she didn't mind just hanging out until I really wanted to leave. For the rest, in short I also got a very good blowjob, sex, cuddle and fooling around. The only thing I didn't get is real French kiss with tongue in cheeks, it was only lips to lips kissing. But for everything else she gets⭐⭐⭐⭐⭐

Terug
Bovenaan Onderaan