WHEM Roberta, 100% real pictures

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
is al genoeg over geschreven..
de ene keer goed..de andere keer niet...schijnt wel goed te pijpen..je mag echter nergens aankomen..en soms kan ze een hork zijn..
Bedankt voor je reactie en toelichting. Ik kon niets vinden op haar naam en de historie van Kinky is er niet meer :(
Goed om te weten dat het wisselend kan zijn. Wel jammer dat je bijna nergens aan mag komen, want ik houd wel van borsten!
 
Nja.. En wat ik er van las..
Was dat nou net hetgeen waar je niet aan mocht komen
Als ze dan ook nog eens flink chagrijnig kan zijn..
EasyJet - >Romania met die hap..
 
Ik ben daar ook geweest. als ik het me goed kan herinneren was het een 3 hoog oud flatje in Tilburg. was toen erg koud en mocht inderdaad nergens aankomen wel de borst maar niet tepel en de poes was al helemaal verboden gebied. Pijpen was ook niet geweldig, wel CIM, maar was met mond open en liep er gelijk weer uit.
 
Niet doen! Bespaar je geld. Deze dame ontvangt op verschillende locaties in heel NL. Ik ben 1x bij haar geweest. Ze heeft een hele schore stem (zware roker denk ik). Deze dame is van Roemeense afkomst, praat goed Engels en in het begin is ze superlief. Eenmaal naakt, dan gaat alles op de automatische piloot. Ze geniet er totaal niet van, heeft haar ogen dicht. Pluspunt is dat ze schaamhaar heeft, ik vind dat prachtig om te zien en geil. Aan haar borsten zitten mag niet; kortom totaal niet tevreden over d'r service en was meer wegwerk. Ik heb DVP gehad, waar de dame zelf niet eens van mij kon afblijven. Roberta is echt een afrader https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/5519565-roberta#photos.
 
Zelfde geldt voor mij. Ze adverteert nu in Zwolle en ik vind de foto's erg verleidelijk. Blij dat ik hier nog even gezocht heb naar ervaringen van anderen.
 
Ik ben vandaag bij haar geweest in zaandam

Ze bleef maar klagen over mensen die haar slecht behandeld bla bla bla bla pijpen was oke ,

Sex zelf zij on top en doggy afgemaakt
Tieten zijn hemels alleen je mag er bijna niet aanzitten
 
Hello, gentlemen, nobody is perfect, i am nit perfect you are not perfect, about the reviews i am not please everyone like no client can please me too is all about mutual respect but yeah this is life. I read a man complained about he can not touch my breast and i want to make it clear for everyone. I don't like someone to squeeze my nipples that is not touching breast. I don't feel any please when you squeeze it except pain. In the future maybe you can take this in consideration i don't think you like to hurt a women right?😉 you can touch me in the limit of respect i am not a porcelain or fragile. Great day for everybody ❤
 
@Roberta Hi, you're right. Nobody is perfect, but when you read reviews about yourself you may ask youself what you ain't doing good.
Licking your nipples is no option, touching yes but only surroundings. And besides of that, you are going automatically with blowjob with no sensetivity at all. During sex you're not enjoying at all and laying there like a doll. I can imagine that clients avoid you then. Work on your personality and maybe you will get (more) clients again. When potential clients call you better say on whatsapp or phone the things that are no option like licking your breasts - great day!
 
@Roberta Hi, you're right. Nobody is perfect, but when you read reviews about yourself you may ask youself what you ain't doing good.
Licking your nipples is no option, touching yes but only surroundings. And besides of that, you are going automatically with blowjob with no sensetivity at all. During sex you're not enjoying at all and laying there like a doll. I can imagine that clients avoid you then. Work on your personality and maybe you will get (more) clients again. When potential clients call you better say on whatsapp or phone the things that are no option like licking your breasts - great day!
Well dear, you can bet on that if someone is asking me about kissing or licking or squeeze my nipples i say no i am not that kind of women to say yes yes yes and when you are here to be no no no and regarding about i give direct blowjob this is me, my clients they know i am an active girl i like to give straight blowjobs and having sex and nobody complains about that. 90% of the people who write here are clients who they never meet me or visit me just reacting to different reviews about me. Are 2 or 3 clients who they visit me and the rest just giving they're opinion. Like i said i can not please everybody but they in proportion of 80% from the clients who visit me before they return again and again. Are people who they don't like me and are also clients who i don't like them. So simple. Excellent day😃
 
Zie ook dat Roberta nu in Zaandam ontvangt. Dat is vlakbij :) Wilde haar al een tijd geleden bezoeken, maar door de slechte recensies, zag ik daar maar vanaf. Mijn ervaring met Roemeense vrouwen zijn goed. Ben er bij 2 geweest in het verleden, en dat was prima. Heb niet heel veel ervaring met ze, omdat ik niet veel wandel. Vind het overigens wel stoer van haar dat ze reageert op het forum. Dus dat betekent dat ze toch wel wat van de kritiek aantrekt, en dat ze haar werk toch probeert goed uit te voeren. Zoals ze hier boven ook omschrijft. Is er iemand nog recent langs geweest?
 
Ik heb haar ergens in 2020 een keer bezocht. Wilde een half uur blijven. Na een korte douche begon ze me te pijpen, wat overigens wel ok was en na 2 minuten wilde ze neuken. Maar ik was totaal niet opgewarmt. Dus ik vroeg waarom ze zo'n haast had. Ze zei toen dat als ik een half uur bleef en ook nog wilde douchen, dat niet overal tijd genomen voor kon worden. Dat was voor mij het teken om helemaal niet meer opgewonden te geraken. Ik heb toen besloten om naar huis te gaan. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat toen pas het half uur voorbij was en dat dit, zo is mijn ervaring, ook voldoende is voor een afspraak. Heb haar dit toen ook nog geappt en gevraagd waar die haast nu eigenlijk voor nodig was, maar kreeg geen antwoord.

Het gaat deze meid puur en alleen voor het geld. Dat is ook de reden dat ze reageert op dit forum. Ze is gewoon uitgekookt en trekt zich niets van de kritiek aan, behalve dat het haar geld kost dat hier negatief over haar gepraat wordt. Waarom zet ze de mogelijkheid om een recensie te plaatsen niet aan op kinky, dan kunnnen de tevreden klanten, waarvan zij beweert dat ze er zijn, toch hun zegje doen? Kortom, mijden als de
pest zou ik zeggen.
 
Hello, gentlemen, nobody is perfect, i am nit perfect you are not perfect, about the reviews i am not please everyone like no client can please me too is all about mutual respect but yeah this is life. I read a man complained about he can not touch my breast and i want to make it clear for everyone. I don't like someone to squeeze my nipples that is not touching breast. I don't feel any please when you squeeze it except pain. In the future maybe you can take this in consideration i don't think you like to hurt a women right?😉 you can touch me in the limit of respect i am not a porcelain or fragile. Great day for everybody ❤
Dear Roberta,
The bottomline is your service sucks (and not in the right way). Personally I think some pimp or criminal organisation is forcing you to do this line of work (this goes for about 80 to 90% of your colleges too) because everything points to the fact you really hate doing this work.
I have been with you and to be honnest it was really bad. I wasted my hard urned money on you, wasted my precious time and went home with real shitty feelings and on top of that, the idea that my money goes to some motherfucker pimp or organisation is the worst.
My advise to you is: get out of this business (if you can) and go do something totally different to make your money. It would be better for you and also for us customers.
 
Laatst bewerkt:
Wel jammer dat de ervaringen negatief zijn. Want ze ziet er prachtig uit. En haar eerste video was ook super opwindend. Plus haar poes is mooi behaard en daar houd ik wel van.
Ik zie trouwens dat er nu NZC staat. Foutje in de adv soms?
 
Heren, graag wil ik mijn positieve ervaringen met Roberta delen. Ik ben meerdere keren bij haar geweest en als je haar een beetje leert kennen is het echt een top wijf. Ze is een beetje sarcastisch maar eigenlijk heel lief. Ze heeft mij wat dingen over haar privé leven verteld waardoor ik absoluut geen reden heb om aan te nemen dat ze gedwongen wordt om dit werk te doen. Ze is exact zoals op de foto's op haar profiel. Ik vind het zelf heerlijk dat ze snel begint met pijpen, je komt toch voor de sex of niet ;p ?

Iedere ervaring met een dvp is persoonlijk, soms heb je een klik en soms niet. Roberta doet haar werk al jaren en dat zou niet kunnen als ze geen tevreden, vaste klanten zou hebben.

Denk dus even na voordat je verhalen verzint die nergens op slaan. Als het niet klikt, zoek dan verder naar iemand waar het wel mee klikt.
 
Hallo Lullogrande,

Ten eerste: waarom zou ik er over liegen?

Ten tweede: als jij niet geloofd dat iedere ervaring en klik met een dvp persoonlijk is. En je gewoon verder moet zoeken als je die klik niet hebt, in plaats van jou mening hier als enige waarheid te verkondigen, dan snap ik wel dat het probleem bij jou ligt ;)
 
SM-liefhebbers die (gratis en voor niks!) eens flink willen worden afgezeken door een strenge meesteres kan ik van harte aanraden contact met Roberta op te nemen. Een onvergetelijke ervaring.

Hieronder mijn volledige conversatie met haar van vanochtend. Hierna heeft zij mij geblokkeerd.

roberta1.PNG
roberta2s.PNG
 
Ik vind t niet gek dat ze jou blokkeert. Ze gaf je antwoord klaar en nog loop je te zeiken. Dames krijgen hele dag door berichten wat verwacht je nou dat ze je 5 minuten lang netjes te woord staat? Je moet concreet zijn in berichten en hoe ik t las was dat totaal niet.
 
Hoeft ze hem nog niet te blokkeren natuurlijk, maar ze zegt inderdaad 'niet op zondag' en buiten haar door de weekse uren..
Aan de andere kant, ze weet dat wanneer je voor jezelf werkt, dat je de hele dag gebeld en geappt word door van alles en iedereen.. Die op hun beurt ook weer vanalles vragen..
Is bij mij net zo..
Ofdat ik op zondagavond even langs wil komen voor de motor van de elektrische garagedeur?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan