• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Roberta, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chris_wandelt

Wandelaar
89
23/09/22
127
43
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3584161-roberta
Totale kosten (in euro)
100
Ik meen te weten dat er over deze dame eerder wat geschreven en gezegd is maar ik kon het niet vinden. De foto's kwamen me bekend voor. Echter zoekende op het advertentienummer vond ik niks dus vandaar.

Contact leggen met deze dame ging makkelijk en ze reageerde vlot en spontaan. Besloten de gok te wagen. De ontvangstlocatie was makkelijk te bereiken en die voldoet ook. Bij binnenkomst trof ik een Roemeense dame aan. de foto's zijn van haar maar erg opgeleukt. Ze zei dat ze wat moe was, nadat ik vroeg hoe het met der ging. Na even opfrissen kon de pret beginnen, althans dat dacht ik. Al gauw werd ik erop gewezen dat de borsten gevoelig waren en dat ik er enkel omheen het mocht aanraken. de tepel niet. Naja prima. Het pijpen deed ze aardig. Maar de sex was niet fantastisch. heel plichtmatig. de dame rook ook niet heel fris. Ze vond alles maar lastig en moeilijk en het was duidelijk dat deze dame je gauw probeert af te werken en er zelf niet echt plezier aan beleeft. Dieptepunt was dat ze op een gegeven zei dat ik te veel praten, terwijl ik er enkel wat sfeer in probeerde te krijgen. Na nog wat plichtmatige standjes nog even gepijpt en getrokken door haar maar ik voelde ik kan hier niet klaarkomen. Dus zachtjes richting een einde gewerkt. Voor mij 0,0 herhalingsgevaar en sterker nog een tmm voor mij.

De tip van flip is dan ook: zoek maar even door/verder.

Dame maart 2023 bezocht in Utrecht wijk Noord-oost, was prima ontmoeting.
Begin deze maand, na haar weer te hebben gespot op kinky.nl, weer bezocht in wijk Hoograven. Ervaring was minder dan in 2023, maar zeker niet slecht.

Terug
Bovenaan Onderaan