Recensie Roby, Izegem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Extra Life

Newbie
20
26/12/22
20
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sexy-latina-8.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bezoekje gebracht aan de Spaanse Roby (21). Vrij snel kreeg ik antwoord op mijn vraag via whatsapp dat ik kon langsgaan. Ze ontvangt met nog andere jonge meisjes in een herenhuis te Izegem. Ik had de indruk dat ze wat onwennig was. Ze had ook problemen om Engels te begrijpen en gebruikte vaak haar GSM als vertaler om te begrijpen wat ik haar vroeg. Roby is een mooie verschijning maar wat terughoudend. Ondanks ze schreef in haar berichtjes via Whatsapp dat ze niet hield van condooms waren deze toch overvloedig aanwezig in haar grote kamer op de benedenverdieping van de woning. Ik had haar vooraf gevraagd of ze pijpte zonder condoom en ze had daarop geantwoord dat ze dat deed zonder condoom. Ter plekke bleek dit niet het geval te zijn. Voor aleer de pijpbeurt aan te vatten trok ze vrij onopvallend toch snel een condoom over mijn stijve soldaat. Wat volgde was aangenaam, enkel het condoom was op dat moment een storende factor, maar goed, ze deed haar best. Ook toen ik bij het pijpen haar probeerde te strelen en te vingeren blokte ze dit voorzichtig af en ging tussen mijn benen zitten. Jammer vond ik, want dat zorgt er juist voor dat je nog meer kan genieten van een hoogtepunt. Eens klaargekomen en het condoom mooi vol gespoten, wat wil je met zo'n jonge, mooie verschijning, stelde ze voor om mij een rug massage te geven. Haar zachte handjes gleden talrijk over mijn rug en nek en het voelde wel goed, om later verder naar beneden af te zakken. Plotseling ging ze anaal verder en boorde er een van haar vingers in waarover een condoom zat. Het voelde wel goed en naarmate de tijd verstreek dreef ze het tempo verder op. Na een tiental minuten draaide ik mij om en vroeg haar om intiem te zijn met haar, uiteraard dat doen we veilig, met condoom. Voor 45 minuten had ik 100 euro betaald, maar ik denk dat ze wat problemen had met haar uurwerk, want na 30 minuten zei ze reeds dat de tijd erop zat. Dan maar 40 euro bijbetaald om intiem te zijn. Tongzoenen of gewoon zoenen op de mond wilde ze niet. Ook toen ik wilde zuigen aan haar stijve tepels was ze daar blijkbaar niet mee opgezet. Het intiem zijn voelde goed, maar ik heb al meer genot gehad tijdens het penetreren. Toen mijn stijve soldaat zijn werk deed in haar behaarde poesje, zoog ze ondertussen aan mijn tepels, wat ik wel zalig vond. Het was alvast niet mijn beste bezoek, maar ik kon er wel van genieten. Haar onwennigheid en de taalbarrière zorgden wel voor wat hindernissen. Conclusie, goed voor een keer, ik had er meer van verwacht gezien de uitgebreide lijst van mogelijkheden op haar profiel. Ik had niet het gevoel dat Roby met volle goesting deze job doet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan