Grote Baas
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/roma-741/
- Totale kosten (in euro)
- 100
Roma stond al even op mijn lijstje.
Vlot afgesproken via whatsapp. Ze ontvangt bij de gekende plaats aan het station van Roeselare.
Er was nog geen review onder deze naam. Nu het meisje is wel al een tijdje bezig. Vroeger had ze een andere naam (denk ik).
Maar goed. Eenmaal aangekomen belde ik aan… werd ik vlot binnen gelaten. Achteraan met de lift naar de eerste etage en daar opende een deur.
En jawel de dame vanop de foto stond er! Ze had nu wel golvend haar. Ik had het liever gezien zoals op de foto's maar goed. Dan toch maar mee naar binnen.
Ze is klein 1.60m . Ze spreekt basis Engels. Ze spreekt dus vloeiend Spaans. Ze is echt zeer lief en weet een man te bekoren.
De date zelf was in orde !
Nog een beetje na gepraat.
Niet de allerbeste date maar wel waar voor je geld. De kans dat ik terugkeer is groot !
Wel een kleine kanttekening om teleurstellingen te voorkomen …
Ze had geen make up op zoals de fotos en haar haartjes waren golvend.
Ze maakt haar dus niet altijd op.
Maar het is wel de dame vanop de foto !
Vlot afgesproken via whatsapp. Ze ontvangt bij de gekende plaats aan het station van Roeselare.
Er was nog geen review onder deze naam. Nu het meisje is wel al een tijdje bezig. Vroeger had ze een andere naam (denk ik).
Maar goed. Eenmaal aangekomen belde ik aan… werd ik vlot binnen gelaten. Achteraan met de lift naar de eerste etage en daar opende een deur.
En jawel de dame vanop de foto stond er! Ze had nu wel golvend haar. Ik had het liever gezien zoals op de foto's maar goed. Dan toch maar mee naar binnen.
Ze is klein 1.60m . Ze spreekt basis Engels. Ze spreekt dus vloeiend Spaans. Ze is echt zeer lief en weet een man te bekoren.
De date zelf was in orde !
Nog een beetje na gepraat.
Niet de allerbeste date maar wel waar voor je geld. De kans dat ik terugkeer is groot !
Wel een kleine kanttekening om teleurstellingen te voorkomen …
Ze had geen make up op zoals de fotos en haar haartjes waren golvend.
Ze maakt haar dus niet altijd op.
Maar het is wel de dame vanop de foto !