Recensie Roma, Roeselare 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grote Baas

Wandelaar
50
23/12/23
22
13
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roma-741/
Totale kosten (in euro)
100
Roma stond al even op mijn lijstje.

Vlot afgesproken via whatsapp. Ze ontvangt bij de gekende plaats aan het station van Roeselare.

Er was nog geen review onder deze naam. Nu het meisje is wel al een tijdje bezig. Vroeger had ze een andere naam (denk ik).

Maar goed. Eenmaal aangekomen belde ik aan… werd ik vlot binnen gelaten. Achteraan met de lift naar de eerste etage en daar opende een deur.

En jawel de dame vanop de foto stond er! Ze had nu wel golvend haar. Ik had het liever gezien zoals op de foto's maar goed. Dan toch maar mee naar binnen.

Ze is klein 1.60m . Ze spreekt basis Engels. Ze spreekt dus vloeiend Spaans. Ze is echt zeer lief en weet een man te bekoren.

De date zelf was in orde !
Nog een beetje na gepraat.
Niet de allerbeste date maar wel waar voor je geld. De kans dat ik terugkeer is groot !

Wel een kleine kanttekening om teleurstellingen te voorkomen …
Ze had geen make up op zoals de fotos en haar haartjes waren golvend.
Ze maakt haar dus niet altijd op.
Maar het is wel de dame vanop de foto !

Over de plaats zelf? Discreet en veilig??? Of weet iedereen wel waarvoor je komt daar

Discreet is het niet.
Langs de andere kant heb je de ingang van het station. Op slechts enkele meters. Je staat er wel open en bloot. Ook andere mannen wachten daar soms.

Het gebouw zit vol van de dames.
Zogezegd verblijven ze er (vakantie)

De politie heeft ook een kantoor langs de overkant. Het blijft dus riskant.

Je veiligheid is niet gewaarborgd. Want hun vriendjes die de boel draaiende houden lopen daar wellicht ook ergens rond of staan ergens in de buurt buiten het gebouw.

Ikzelf heb nog geen rare ervaringen meegemaakt. Een andere persoon vertelde dat hij dan op die locatie een inval had tijdens de daad.

In de stad beginnen meer en meer mensen te weten wat er daar gebeurt… nu heb ik eens de andere kant verteld van het verhaal zo weet je wat je ongeveer kunt verwachten.

Terug
Bovenaan Onderaan