WHEM Romaisa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heeft iemand (liefst recente) ervaring met Romaisa? Was dat een beetje de moeite waard qua service en uiterlijk en is ze ook echt Marokkaans zoals ze zegt?
Als je volgende keer in de zoekbalk de naam invult dan kom je wel wat informatie tegen, zoals https://www.girlsreview.nl/threads/marokkaanse-dames.371/page-4#post-101911

Ik heb haar enige tijd bezocht en vond het dus niks aan, misschien dat ze haar diensten heeft verbeterd inmiddels.
Ten tijde van de afspraak wou ze niet intiem gaan en verzon ze de smoes dat ze in haar period zat, ik denk eerder dat ze iets grotere geschaapte heren vermijd.
Ja en ze is 100% Marokkaanse.....btw alle half Marokkaanse die op kinky en adverteren zijn 99,9% van de gevallen 100% Marokkaanse, zo adverteren ze om beetje anoniem te blijven.
 
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik had de zoekbalk gebruikt en jouw eerdere reactie al gelezen, maar je was dus helaas ook de enige. Ik hoopte daarom dat er ook nog anderen met ervaringen waren voor een beter beeld.
 

Heeft iemand (liefst recente) ervaring met Romaisa? Was dat een beetje de moeite waard qua service en uiterlijk en is ze ook echt Marokkaans zoals ze zegt?
2 jaar geleden ongeveer is ze bij mij thuis geweest, ze was een aardige dame maar wel snel afgeleid door haar mobiel,

Op de sex was niet veel aan te merken, ze is idd marrokaans met lekkere rondingen, van achteren met haar brede kont was het helemaal genieten,

Ik heb niet vaker afgesproken omdat ik geen klik voelde,maar wil je gewoon een geile date met een marrokaanse dan beveel ik haar wel aan, ik lees hieronder dat ze grootgeschapen zou mijden, maar ondanks dat ik vrij fors geschapen ben( 21 cm) merkte ik daar niets van eigenlijk
 
Ben er eens geweest en

Eerst denk je hmmm miss mar weg gaan en vervolgens wnnr je haar dooggy neukt man man man … een echt Marokkaans dikke reet heen en weer pfff
Yummy
 
Lief dat je het sneu vind maar me katten gaat alles goed mee en me cash geld zit nooit in huis waar ik ontvang. Zoals iemand aangaf is blok 6 weg en blok 5 nog en zat ik in blok 5. Dus zowel me kat en geld.zijn oké
Ze was daar indd actief rip haar katten …
Lief dat je het sneu vind maar me katten gaat alles goed mee en me cash geld zit nooit in huis waar ik ontvang. Zoals iemand aangaf is blok 6 weg en blok 5 nog en zat ik in blok 5. Dus zowel me kat en geld.zijn oké
 
Was onlangs geweest maar het bezoek viel jammer genoeg tegen helaas.

Had van te voren al het een en ander gevraagd of zoenen bijvoorbeeld mogelijk was maar dat was zeer minimaal bijna niet zelfs.

Ook had ik aangegeven dat ik vrij groot ben dat was geen probleem maar zodra ik hard wou stoten was dat wel een probleem.

Tijdens de date werd de telefoon opgenomen en met andere klanten gesproken ze gaf aan mollig te zijn maar het is eerder gewoon dik.

beffen was na 1 minuutje stoppen omdat zij wou neuken.
Mocht alleen doggy neuken geen andere standjes.

Ze was wel aardig maar de service was echt gewoon minder dus ik denk dat ik niet nog is langs haar ga.
 
Ik zoen wel geef altijd van te voren aam dat hygiëne belangerijk is . Dus als ik je heb geweigerd of geprobeerd en daarna niet meer wilt komt het daardoor. Mannen chille heledag buiten komen vervolgens naar mijn niet opgefrist dus volgende keer dat jullie naar een damen gaan aub even opfrissen douchen en tandenpoetsen bij douche aub je bellen en pik goed wassen vooral mannen die niet besneden zijn aub en verder ik kan me gevoelens niet faken als ik geen klik met je heb is het zakelijk ik ga me zelf niet pijn doen voor jullie genot is dat duidelijk heren en niemand is verplicht terug te komen genoeg vissen in het water 😘🥰
 
Terug
Bovenaan Onderaan