Recensie Romina, Den Haag, Hunsestraat 49 k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vesdia

Vaste klant
Forumpionier
104
07/07/21
99
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame een tijdje geleden bezocht, heeft een naambordje achter haar raam staan.
Een wat rijpere dame, ik schat haar tussen de 45/50.
het kamertje is wat klein maar dat mag de pret niet drukken.
Ik werd lekker gepijpt (pmc) en ze kan met nmc haar bekken spieren goed aanspannen.
Daarna nog een massage gehad die ik wel moest betalen.
Aardige dame die ook wel een zakelijke instelling heeft.
 
Ik heb Romina regelmatig bezocht. Ik val op rijpere latina's en zij is heel slank wat de meeste milf latina's niet (meer) zijn.
Ze is zakelijk maar verder vriendelijk en gewillig. Prima sex maar geen gf-experience (voor mij dan)
 
Ik zal nooit de eerste keer vergeten dat ik bij haar was. Na het betalen , uitkleden en de was doen , ging ze op bed liggen en spreidde haar benen en opende met beide handen haar mooie vagijntje : of het me beviel wat ik zag ?

Een leuk begin ( waar ik niet extra voor hoefde te betalen ? ) van een heerlijk samenzijn waarbij ze zich goed liet gaan.

Wat je afspreekt met haar dat komt ze na en als je wat meer wilt , is de kans heeeel groot dat er extra betaald moet worden.

Ik vind dat ook niet prettig om te horen als je "bezig" bent , maar om "het zakelijke" bij haar te vermijden is dat een reden te meer om de juiste afspraak van te voren te maken en zal je aan je "trekken" komen.

J.C. zou zeggen : is logisch
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Eerste recensie ever, dus laat ik niet terughoudend zijn met het geven van info. Na het financiele gedeelte en een uitgebreide was door Romina op bed beland. Daar heeft ze mij heerlijk zc gepijpt om af en toe even naar boven te komen voor wat heerlijk tz werk, man wat kan deze dame lekker tz. Vervolgens heb ik haar goed uitgelikt, wat door t hevige gekronkel werd gewaardeerd waarna ik naar boven haar gezicht ben gekropen om nog even lekker zc haar mondje rustig te neuken. Hierna even goed in missio liggen ketsen met tz om vervolgens door haar mc te worden klaargepijpt. Top bezoek en een hele schone dame, herhalingsgevaar 99,99%
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Romina een tijdje geleden bezocht. In alle eerlijkheid moest ik gewoon lozen en was er verder echt niemand die me enigszins aansprak, toch maar voor Romina gegaan en ik was niet teleurgesteld!

Alleen pijpen, deed ze heerlijk, doelde ook lekker, vergat m'n ballen niet klom zelf omhoog om m nog ff tussen haar borsten te leggen, kort samengevat, was genieten en voldaan kon ik weer naar huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan