Rondreizende dames binnen NL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
137
50
Ik verveelde me,lijstje gemaakt😂😂Onderstaande dames (van wat ik weet) zitten waarschijnlijk in zelfde WhatsApp groep, waarbij je nummer geverifieerd wordt of je een 'betrouwbare' klant bent. Ze wisselen elkaar af door heel NL. Doorgaans zijn deze dames altijd een zekerheidje voor een goeie date.

 
Laatst bewerkt:
Een leuk lijstje, ook ik heb er een aantal van ontmoet.

Je vergeet Vicky in dit lijstje. Die hoort zeker bij het groepje van Alisa.

Of je haar wilt bezoeken is dan maar weer de vraag
 
Een leuk lijstje, ook ik heb er een aantal van ontmoet.

Je vergeet Vicky in dit lijstje. Die hoort zeker bij het groepje van Alisa.

Of je haar wilt bezoeken is dan maar weer de vraag
Ik mis er wel meer denk ik. Vicky heb ik toegevoegd aan het lijstje.
 
Dit klopt wel met mijn ervaringen inderdaad, heb zelf drie of vier van de dames in dit lijstje meegemaakt en ik heb inderdaad de indruk dat je, als je eenmaal bij één van hen als betrouwbaar te boek staat, een afspraak met één van de anderen heel gemakkelijk gemaakt is. Voor mij was Kirstin de eerste, gevolgd door Vicky en de eerste Kira uit het lijstje. Vooral voor Vicky's blowjob zou ik nog wel eens teruggaan maar ook de andere dames die ik bezocht heb uit dit lijstje zijjn gewoon eerlijk en betrouwbaar.
 
Ik had eigenlijk al zo'n vermoeden. Ik had Luiza een tijd terug bezocht, een paar weken later ging ik naar Karina toe. Beide dames heb ik op dezelfde adres bezocht en geneukt op hetzelfde bed.
Ik heb Sindi en Luiza in hetzelfde huis bezocht (wel met een jaar tijd ertussen). Ik zou best een trio met die 2 willen, maar Sindi is op dit moment van de radar, lijkt het.

Afgezien van die 2 heb ik niet zoveel met dat rondreizende circus. Liever vaste adresjes met Nederlandse (liefst rijpere) dames.
 
Precies. Dan slaan ze alle nrs van de blacklist in hun contacten op onder de naam Eikel of zoiets, maar dan in het Oekraïens. Dan weten ze gelijk of er een goede of slechte belt.
Ze komen niet allemaal uit Oekraïne toch? Want ik meen mij te herinneren dat Karina vertelde dat ze Lets/Russisch is.
 
Erika, Selena en Rebeka kunnen er ook wel bij denk ik. Zijn altijd met zijn drieën en doen ook meerdere plaatsen aan. Momenteel in Haarlem, maar ook weleens Den Haag, Eindhoven etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan