Recensie Ronie, Leiden (voorheen Katwijk) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/katwijk/4620218-ronie
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ja ja.. Ted kwam deze week uit in het pittoreske Katwijk om Ronie te neuken. Plannen waren om weer eens een keer anaal mc te doen.
Advertentie gaf aan anaal en tz, maar voor de zekerheid nog even een app gestuurd of het gewn probleem was, ze bevestigde dat het kon.
Aangekomen naar de 10e etage, deur open, en daar stond.. niet de dame van de foto.. zucht.. zoals bijna altijd tegenwoordig.
Wel een redelijke dame, dus toch maar naar binnen. Dame was vriendelijk, maar ga gelijk aan dat anaal niet mogelijk was.. 2e zucht.
€20 van de prijs afgehaald en toch maar aam de slag gegaan.
Dame deed op zich prima mee, helaas was het tz niet echt uitbundig te noemen, maar ze deed gelukkig wel pijpen zc, wel na enig aandringen, maar om.
Al met al een redelijke date, zeker niet wat ik gehoopt had, maar het was op zich de €100 wel waard.

Ik heb haar achteraf wel gezegd dat ze haar diensten aan moet passen op Kinky aangezien dit gewoon aan alle kanten misleidend is. Zou ze doen zei ze, helaas zie ik tot op de dag vN vandaag alle opties nog staan.
Ze zijn ook allemaal hetzelfde..
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/4620218-ronie
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kan bovenstaande review alleen maar bevestigen. Ze lijkt niet op de foto's, spreekt slecht engels en doet niet wat er in de advertentie staat of wat we via de app besproken hebben (zoenen met tong en pijpen zonder condoom). Het was dat het relatief goedkoop was voor een half uurtje vergeleken met de concurrentie in de omgeving.

Op zichzelf was het best een vriendelijke vrouw, en zag ze er naar mijn smaak best lekker uit (een mollige colombiaanse, maar wel alles in proportie) met sexy lingerie en hoge hakken. De seks was prima, maar absoluut geen gezoen of pijpen zonder condoom. Als de geschepte verwachtingen hadden geklopt had ik 3 sterren gegeven, maar dit was echt niet het geval. Geen herhalingsgevaar dus.
 
PZC deed ze nog wel als ik me goed herinner, maar met de verwachting die ik had toen ik erheen ging kan ik alleen maar zeggen dat het allemaal niet was wat ik hoopte.
Ik confronteerde haar achteraf nog met nep foto's maar ze werd boos en zei dat de foto's wel van haar waren 🙄 Sure…
 
Nu zit PZC in het extra pakket maar facesitting en fisting staan wel op haar lijstje hier in Den Bosch. Gegeven bovenstaande ervaringen laat ik haar toch aan me voorbij gaan. Dank voor de reviews!
 
Ik laat het nummer altijd 1 keer overgaan. Zodat ik het nummer op kan slaan. Om vervolgens via WA de gluren naar de profielfoto. En ik kreeg van een ander nummer een bericht terug. Dit bleek Conny te zijn. Ontvangt ook in Den Bosch momenteel. Foto's van beide dames zijn van dezelfde persoon als je het mij vraagt. En stuurde gelijk de straat door en allerlei berichten. Beetje vreemd allemaal.
 
Ik laat het nummer altijd 1 keer overgaan. Zodat ik het nummer op kan slaan. Om vervolgens via WA de gluren naar de profielfoto. En ik kreeg van een ander nummer een bericht terug. Dit bleek Conny te zijn. Ontvangt ook in Den Bosch momenteel. Foto's van beide dames zijn van dezelfde persoon als je het mij vraagt. En stuurde gelijk de straat door en allerlei berichten. Beetje vreemd allemaal.
Ik kreeg vrij snel ook van een ander nummer een bericht via WA na mijn contact met Ronnie. Dit heb ik vrij snel afgekapt, niet echt van gediend. Vreemde praktijken inderdaad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan