Recensie Roos 19k3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike072

Vaste klant
234
02/10/22
84
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
De eerste keer dat ik bij deze DvP ben geweest en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn.
Een verademing deze iets oudere, dan gemiddeld, dame. Heerlijk Hollands, goeie vormen wmb.
Vooraf het zakelijke gedeelte afgehandeld en vervolgens is het volop genieten.
Staande een beetje vrijen en zoenen, terwijl onze handen elkaars lichaam aan het verkennen waren. Vervolgens trekt ze je kleren van het lijf en gaat ze vol overgave geknield pijpen terwijl ze je aan blijft kijken. Daarna vroeg ze of ik haar wilde likken en daarna ging het spel op bed verder. 2 standjes en klaar gekomen op haar borsten.
Ik weet niet of ze heel lang zal blijven, er zijn wat geschillen tussen de dames en de kamerverhuurders. Hopelijk blijft ze lang op de dam.
 
De eerste keer dat ik bij deze DvP ben geweest en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn.
Een verademing deze iets oudere, dan gemiddeld, dame. Heerlijk Hollands, goeie vormen wmb.
Vooraf het zakelijke gedeelte afgehandeld en vervolgens is het volop genieten.
Staande een beetje vrijen en zoenen, terwijl onze handen elkaars lichaam aan het verkennen waren. Vervolgens trekt ze je kleren van het lijf en gaat ze vol overgave geknield pijpen terwijl ze je aan blijft kijken. Daarna vroeg ze of ik haar wilde likken en daarna ging het spel op bed verder. 2 standjes en klaar gekomen op haar borsten.
Ik weet niet of ze heel lang zal blijven, er zijn wat geschillen tussen de dames en de kamerverhuurders. Hopelijk blijft ze lang op de dam.
Ook al gedoe met de verhuurders. Sinds Ootes zijn zoon het stokje heeft overgenomen zijn er in ieder geval veel klachten. Maar leuke recensie, dank.
 
Ook al gedoe met de verhuurders. Sinds Ootes zijn zoon het stokje heeft overgenomen zijn er in ieder geval veel klachten. Maar leuke recensie, dank.
Klopt, zijn houding en gedrag zal niet bijdragen aan een goede bezetting. Begreep al dat er meer meiden de weg naar Den Haag gaan volgen. Hopelijk grijpen de andere raamverhuurders in.
 
Prima ervaring met Roos.
Eerst staand verkennen voor de spiegel. Daarna pijpen op de knietjes met de oogjes omhoog en waarbij de ballen niet werden vergeten.
Op het bed speelde Roos met haar kutje en heb ik haar gelikt en gevingerd. Jammer dat dat wat kort duurde omdat zij bang was om klaar te komen.
Niet geneukt, maar Roos liggend op de grond, tussen mijn benen (staand) en haar vervolgens onder gespoten, waarbij zij mij geil bleef aankijken. Zij kreeh een douche van mij en heeft daarna zelf gedoucht.
Verder een leuke babbel.
Dit alles zo'n 20 minuten voor € 50,-.
 
Deze vrolijke dame bezocht op kamer 19.3. Gekleed in een doorzichtig lingerie setje stond ze actief klanten te werven . Standaard prijs van €50 , .70€ gegeven voor extra's.Roos is ontzettend vrolijk en een beetje druk, praat honderd uit maar wel heel gedreven. Na het wasje mocht ii achterover op het bed gaan zitten. Na heel veel teasen, geile praat pakte ze een condoom. Nog gevraagd of het zonder kon maar helaas. No way!
Ze begon mij heerlijk te pijpen, nam ook de ballen goed mee. Mijn vriend was keihard geworden. Ze ging op mij zitten en liet zich xo op mijn harde paal zakken. Na enkele minuten zei ze kom op neem mij op de stoel. Ze ging op haar stoel zitten , trok haar benen omhoog en ik schoof mijn paal zo in haar. Ze genoot en ik ook. Ze houdt er van om wat harder te worden aangepakt. Na enkeke minuten hebbik haar doggy genomen. Dit was ook super geil en ze bleef me maar uitdagen. Daarna missionaris, niet mijn favoriet maar ook dasr genoot ze van. Wil je nu lekker liggen zei ze dan zal ik je lekker laten spuiten. Ze pakte een vibrator waar ik haar mee mocht verwennen. Ik gebruik liever mijn vingers zei ik. Ook goed was het antwoord. Ze haalde de condoom van mijn paal en begon heerlijk met veel gevoel mij af te trekken. Spuit maar over mijn tieten heen zei ze. Nou dat heb ik braaf gedaan. Goh dat was heerlijk en voor herhaling vatbaar. Ik ben zeker een half uur binnen geweest . Roos is een heel leuke dame en maakt het aanbod op de Achterdam aantrekkelijker. Is weer wat anders dan al die oost europese dames. Die overigens ook heel leuk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan