WHEM Roos, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lookingforpleasure

Wandelaar
93
29/09/21
5
wie ervaring met Roos (zie afspraakjes):

Roos41 jaarOost-Vlaanderen - Aalst

Naughty schooljuf Roos ontvangt privé Nu maandag 15/1 en vrijdag 19/1



Hey liefhebber van het betere sexwerk! Nu maandag 15/1 en vrijdag 19/1 ontvang ik in een gezellig privé appartement in Hofstade bij Aalst; telkens van 20 tot 0u. Een blowjob met slikken is 50, een half uur is 120, een uur is 200 en 2u is 400�. Hiervoor kan bijna alles: tongzoenen, beffen, vingeren met squirten, klaarkomen en neuken zoveel je wil, pijpen zonder condoom, klaarkomen in mijn mond en ik slik alles binnen. trio's (M/M/V)kunnen ook. Stuur mij een bericht als je een echt sex avontuur wil Xxx Roos
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wie ervaring met Roos (zie afspraakjes):

Roos41 jaarOost-Vlaanderen - Aalst

Naughty schooljuf Roos ontvangt privé Nu maandag 15/1 en vrijdag 19/1



Hey liefhebber van het betere sexwerk! Nu maandag 15/1 en vrijdag 19/1 ontvang ik in een gezellig privé appartement in Hofstade bij Aalst; telkens van 20 tot 0u. Een blowjob met slikken is 50, een half uur is 120, een uur is 200 en 2u is 400�. Hiervoor kan bijna alles: tongzoenen, beffen, vingeren met squirten, klaarkomen en neuken zoveel je wil, pijpen zonder condoom, klaarkomen in mijn mond en ik slik alles binnen. trio's (M/M/V)kunnen ook. Stuur mij een bericht als je een echt sex avontuur wil Xxx Roos

Naughty schooljuf Roos ontvangt privé Nu maandag 15/1 en vrijdag 19/1
Dat is Roos die ook al paar gangbang's deed in Aalst. Topdame die alles heel lekker geil doet wat in haar advertentie staat… ik probeer te gaan.
 
Momenteel heeft ze deze zaterdag een gangbang gepland. Iemand al eens geweest? In de advertentie op afspraakjes staat dat het beperkt is tot 10 mannen. Hoe ziet ze er fysiek uit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan