WHEM Roos, Bergen op Zoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nickt

Newbie
2
29/04/25
1

Iemand ervaring met Roos uit Bergen op Zoom? De twee foto's van haar decolleté heb ik zo snel niet terug kunnen vinden via reverse image search. Heb wel wat met haar gepraat op WhatsApp, komt in de eerste instantie welbespraakt en to the point over, maar ik kreeg behoorlijke twijfels.

Ze vraagt al snel om een betaling van 50eu voor foto's en video's van haarzelf gezien 'nare ervaringen' en 'zodat ze weet dat je serieus bent'. Naar het schijnt zou daarop te zien zijn dat ze twerkt, vingert, danst, toying, haar borsten enz. Pas na de 'eenmalige bijdrage' zoals ze het zelf noemt zou je een date kunnen inplannen, 100eu voor een uur. Zo'n tweetrapsraket heb ik wel vaker gezien en lig ik niet per see wakker van, maar 't blijft een gokje natuurlijk.

Toen ik echter vroeg naar een mogelijkheid om anoniem te kunnen betalen (bijv. via crypto, paypal, prepaid CC) omdat via IDEAL m'n complete IBAN met naam meegestuurd wordt, werd ik al snel voor vaag en onbetrouwbaar uitgemaakt. Daarna besloten om het af te kappen omdat ik het zelf ook niet meer vertrouwde, zeker gezien de summiere omschrijving en maar twee foto's. Voor je het weet sta je met legen handen en ben je een WA block rijker. Vandaar mijn vraag: iemand ervaring met Roos?

Heb wel vaker wat foto's en video's gekocht alvorens leuk contact met een DVP te hebben gehad, maar die bedragen waren wel significant lager (ordegrootte 10-20eu) en bij advertenties met meer body en foto's.

Ach, you win some you lose some. In dit geval alleen wat tijd en gelukkig geen centen.

Bijlagen

• Screenshot_20250507_235058_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20250507_235058_WhatsApp.jpg
    125,9 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan