Roos, Het Landhuisje, Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HornyBoy1997

Vaste klant
119
27/12/22
233
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/roos/
Totale kosten (in euro)
220
Had Roos op de site gezien en haar sexy foto's hadden mijn interesse gewekt. Gebeld en een afspraak gemaakt, wist niet wat ik kon verwachten maar toch de gok genomen. En maar goed ook heheh.

Roos is een knappe Nederlandse dame met 2 flinke pluspunten 😍. Op de kamer aangekomen en de extra's besproken. Ik ging voor de GFE (80 euro extra, tongzoenen en pijpen zc).

Even opgefrist onder de douche en daarna op bed gaan liggen, toen begon het teasen van Roos... wat een heerlijke grote volle borsten heeft ze! En een lief maar ondeugend koppie met lekkere volle lippen. Het tongzoenen maakte me al flink stijf maar toen ze begon met pijpen werd hij al helemaal hard. Het was een genot hoe ze pijpt zonder condoom, lekker diep en nat 🥵. Daarna de condoom erom en geneukt, kon het niet lang volhouden en in doggy spoot ik de condoom vol.

Daarna even relaxed gelegen en gepraat, het is een knappe dame waarmee je ook goed kunt praten. We hadden nog wat tijd over en ronde 2 was een feit hehe. Ze pakte mijn pik vast en begon er weer flink aan te zuigen, wat een hemels gevoel was dat pfff. De afwisseling tussen tongzoenen, pijpen en aan haar borsten zuigen was fantastisch! De 2e keer mocht ik over haar borsten spuiten, die zijn niet te missen haha.

Een hele toffe ervaring en weer een knappe dame bij het Landhuisje. Ga haar zeker nog een keer bezoeken als ik tijd heb. Ze is echt het type waar ik op val, lekker vol en flinke tieten. Dat ze Nederlands is dat is ook echt een pluspunt.

Terug
Bovenaan Onderaan