WHEM Roos Leeuwarden/Drachten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar vorige week ook een berichtje gedaan maar inderdaad toto op heden nog geen reactie.

Ben ook wel benieuwd of iemand al contact met haar heeft gehad.
 
Ik heb een vermoeden dat ik een jaar of 5+ geleden deze dame eens heb bezocht. Het lastig in contact komen herken ik en ook veel van de omschrijving in haar advertentie komt overeen. Destijds ontving ze in een niet heel nette vakantiewoning in Oudemirdum en stond er in haar advertentie dat ze een voormalig model was en wel van een blowtje hield. Zelf was ze ook niet zo verzorgd, ze stonk enorm en je kon er niet aan afzien dat ze model was geweest. De verrichte handelingen waren wel voldoende maar heb haar niet weer bezocht. Wel slank en mooie borsten maar zeker geen cup DD.

Ben benieuwd of iemand aan de hand van mijn verhaal er nog iets over kan zeggen. Voor de duidelijkheid, ik weet dus niet zeker of het dezelfde dame is.
 
Ik heb met haar al meermaals afgesproken voor cardate en buiten egt lekker lichaam en ze komt vaak en snel acht elkaar klaar als je haar vingert of likt. En ze squirt dus even uitkijken met je bekleding van je auto. Ze kan niet ontvangen.
 
Ik heb met haar al meermaals afgesproken voor cardate en buiten egt lekker lichaam en ze komt vaak en snel acht elkaar klaar als je haar vingert of likt. En ze squirt dus even uitkijken met je bekleding van je auto. Ze kan niet ontvangen.
Ik heb laatst ook met haar afgesproken zeker een lekker lichaam
Wat kan ze spuiten zeg
 
bij mij reageert ze vaak ook wat laat. Maar idd nu helamaal niet meer. Ik der 24 februari nog met der ge app. (Ze kon toen helaas niet afspreken)
Ik heb twee 06 nummers van der.
Maar geen gehoor. Jammer genoeg

Ik ben benieuwd of jullie meer geluk hebben hoop dat hier terug te lezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan