Recensie Roos, Nieuwpoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
369
02/11/21
163
21
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roos-77/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs hier geweest, discrete ontvangst, massage op tafel. Vriendelijke en gemoedelijke dame. Ze houd lang haar kleren aan en babbelt veel, nadien stap voor stap ging alles uit tot slip na.
Massage niet slecht niet super.
Afwerking was dan wel weer zeer goed...Na afloop samen douchen.
Blij dat ik eens ben geweest en geen spijt van, maar heb betere adresjes voor die prijs en met jongere dames. Maar er zullen hier zeker wel liefhebbers voor zijn, ook al wegens daar in de buurt niet veel soeps.
 
was nieuwsgierig dus ook maar eens geprobeerd ,massage?op tafel ,beetje olie en wat wrijven zonder ook maar enige aanleiding tot erotisch en veeeeel blabla blabla, dan omdraaien en zo vlug mogelijk klaarrukken .was content dat het gedaan was, nooit meer.
 
was nieuwsgierig dus ook maar eens geprobeerd ,massage?op tafel ,beetje olie en wat wrijven zonder ook maar enige aanleiding tot erotisch en veeeeel blabla blabla, dan omdraaien en zo vlug mogelijk klaarrukken .was content dat het gedaan was, nooit meer.
Oei dus geen body to body noch pijpen? Raar. Ja babbelen kan ze als de beste...
 
Ik heb deze morgend haar gecontacteerd voor een afspraak voor morgen en ze vertelde mij dat het niet mogelijk was??????Ik moest de dag zelf(s'morgens rond 9 uur) terug bellen en vragen naar info,dan zou ze mij uitleggen wat haar diensten waren enz en als ik dit ok vond dan pas was het mogelijk om een afspraak te maken.
Ze ontvang nu in De Panne.
Heeeeel raaaaaar vond ik toch.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan