WHEM Roos uit Almere?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1x vragen lijkt mij genoeg JdJ!
Haar ad zo lezend is mijn advies wegblijven, ook in combi met de aanbetaling.
 
Heb wat met haar gemaild en de gevraagde cadeaubon van 30,- euro vond ik een gokje waard. Leuke opdracht gekregen en uitgevoerd, leuke beloning in de vorm van persoonlijke foto's gekregen. Dame lijkt dus wel echt te bestaan (want foto's waren zeker niet fake), maar ze vond dat er nog een vervolg-opdracht moest komen voordat ik een afspraak irl had verdient. Uiteraard kost een nieuwe opdracht opnieuw 30,- euro en daar ben ik afgehaakt...

Volgens mij bestaat de dame dus wel echt, maar of ze ook ooit daadwerkelijk met iemand afspreekt voor een fysieke sessie durf ik niet te zeggen. Om eerlijk te zijn betwijfel ik het. Als online je ding is kun je absoluut een leuke tijd hebben, ben je meer van het fysieke dan denk ik dat je beter verder kunt kijken.
 
Wel een jochie van 15 met een mooi kutje en volle borsten dan ;), maar inderdaad gewoon vragen of anders verder kijken...
Wat voor opdrachten geeft ze dan zelfs dat leuk zijn want ze zei dat het via mail is en niet videocall, vind het maar vreemd dat iemand weer vraagt voor nog een opdracht, zo kan je blijven doorgaan, jammer. Het is altijd sketchy als zo'n "Meesteres" 0 foto's van een irl sessie kan laten zien
 
Klopt opdrachten gaan via mail en video-contact was (nog) niet mogelijk. Ik vond de eerste, betaalde opdracht leuk en de gevraagde vergoeding te overzien. Het voelde voor mij niet goed (genoeg) om voor een tweede opdracht te betalen omdat ik liever fysiek afspreek (virtueel is niet mijn ding) en ik twijfelde of het ooit tot een fysieke afspraak ging komen. Ik geloof wel dat Roos echt een dame is en zelf achter de knoppen zit (bewijs met een persoonlijke foto in de mail).

Ik ga hier niet onthullen wat de opdracht voor mij inhield omdat het een persoonlijke opdracht was en omdat deze dame daar een kleine vergoeding voor vraagt. Beetje hetzelfde als de betaalde foto's of videobeelden van een dame openbaar maken zodat niemand (anders) er meer voor hoeft te betalen... Broodroof is niet mijn ding ;). Als je het wil proberen kun je haar gewoon een cadeau-bon sturen en kom je er achter wat de opdracht is. Vertrouw je het niet (wat ik mij heel goed kan voorstellen) moet je gewoon verder kijken... er zijn genoeg andere dames :)
 
Ik denk dat dit dezelfde vrouw is:
Een week of twee geleden op chatgirl gereageerd op Dikbilvoornu. Werd gevraagd of ik een kik account had. Op kik verwezen naar Roosjevr. Ze bood prive ontvangst aan in Almere. Ik was nieuwsgierig en wilde voor een halfuur afspreken wat €75 zou gaan kosten. Ivm fakers wilde ze vooruit betaald worden via Dundle.com waar een voucher gekocht kon worden. Ze liet op kik een foto van haar zien waar ze een papiertje met mijn naam er op vast hield. Ik had beter moeten weten, maar heb die voucher van 75 gekocht en naar haar verstuurd. Ze zei toen dat ze toch maar adres niet ging geven omdat ze het niet vertrouwde. Geld weg dus. Ik voel me opgelicht maar ga het niet melden bij politie. Heb geen zin in gezeur thuis. Pas dus op voor Roosje en betaal nooit vooruit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan