Recensie Roosje/Tijgertje/Mirinda, Lommel en omstreken 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vind haar persoonlijk niet mooi, misschien ook door haar karakter, via sms of whatsapp heel vriendelijk, maar als je ze ontmoet, is het een pak minder. Heeft een serieus buikje maar dat weet ze goed te camoufleren op de foto's… je kan haar vergelijken met die zwangere meid met haar joggingpak van new kids nitro, bij mij droeg ze ook zo een joggingpak en een gouden ketting er overheen! 😅
 
Helaas ook ooit een keer mee afgesproken op basis van de meestal mooie foto's bij de advertentie.
Dame kwam eerst veel te laat en daarna als je ziet wat aan komt lopen....half naakt, vol tattoos. Dan denk je oké dit kan best een heel geile meid zijn.
Maar helaas op kamer komt een fles Vokda tevoorschijn die half leeg gaat in no time en nog zonder zich uit te kleden concludeert ze dat die moedervlek echt een SOA is...
Maar niet getreurd, als je getest bent en evt behandeld mag je een uur lang gratis!
Drie keer raden, dat gebeurt natuurlijk nooit.
 
aah ok, ze zit aan de drank. Dat verklaart veel.
Weet ik niet.
Moet zeggen dat ik wel vind dat ze een knap gezicht heeft, lekker figuur, alleen k*'t karakter blijkbaar als ze de meeste mannen weg stuurt met een smoes. Kwam ook heel afstandelijk over en redelijk agressief in benadering waardoor je niet de neiging hebt om ruzie te gaan maken.
Dus zoals velen denk je dan oké wegwezen...
 
CHUCKY (#46) als nieuwjaarswip 2023 met 5 sterren beoordeling en bijna hele maand januari hier actief met 5 berichten over haar.

Ik denk dat voor op basis vandit verhaal en WHEM, niemand durft te gaan, of tegen beter weten in, toch gaat en zich schaamt om er hier over te vertellen.
 
Ik vraag me af waarom er steeds dezelfde mensen mij blijven zwartmaken terwijl ik helemaal niks fout doe. Ik geef het geld altijd terug als iemand iets heeft ...waarom blijven mensen mij beledigen..ik ben afhankelijk van deze job ik heb geen enkel profijt ervan mijn job slecht te doen ....door jullieben il gedwongen telkens een nieuw profiel en een nieuwe naam te gebruiken ... Er is niet echt iemand die echt iets zinnigs te zeggen heeft enkel uitschelden en beledigen of iets wat voortgeborduurd is van jaren terug ....wat kan ik doen wat' moet ik doen ...willen de zogezegde gedupeerde een gratis uurtje dan wil ik dat graag geven .. wil er iemand een excuses van mij dan zal ik dat doen .. ..hoeren zijn blijkbaar altijd slecht en worden altijd als slecht bezien ....dat doet pijn ...de vele extra's en de vele extra gratis minuten en mooie showtjes en bijzondere dates die je enkel met mij kunt hebben worden niet benoemd niks ..ik weet dat je niet voor iedereen goed kunt doen of zijn maar ik wil graag het zaakje uitgepraat of uitgeklaard hebben ....zeg het maar wat moet ik doen

Ik dacht.. ik maak eens een afpsraak met een nederlandse dame,dan kan ik mijn wensen uitleggen en bespreken.

De afspraak maken ging op zich wel goed,maar ze veranderde van locatie halverwege( 1km verder maar maakt niet zo veel uit ).
Eenmaal afgesproken kwam ik aan op locatie op afgesproke tijd,zat ze nog in de douche. 10 min wachten in de auto..
Dan vraagt ze me of ik condooms bij me heb,want die was ze vergeten..
Ik zeg dan kom ik andere keer wel terug.zegt ze nee,haal er even uit de automaat...dus ik gehaald en naar boven.
Ik betaal en kleed me uit,ze wil al direct het condoom aandoen. Hoeft niet hard te zijn ofzo... gaat ze eerst even "doktertje" spelen en inspectie uitvoeren.
Zij: je hebt een SOA.
Ik : kan niet,doe het nooit onveilig en men vriendin heeft nooit last gehad.
Zij : jawel is een genitale wrat
Ik : nee,heb ik al 15 jaar en nooit last van gehad.. ( is gewoon een puntje,wat er echt al 15 jaar staat )
Zij : ja wij zijn klaar hier,en dan te denken dat je vroeg om zonder te doen. ( ik wilde een nieuwe afspraak omdat ze geen condooms had..)
Ik : nooit gezegd,wilde eenandere afspraak maken..
Zij : met die ingesteldheid ga je er niet komen.
Ik : ja men geld terug dan ?
Zij : wie denk je dat deze kamer betaald ?
Ik : ja dag dan maar...

DATE GEDAAN.

voel me egt afgezet door deze dame en raad hierbij niemand aan om hier te gaan. Het voelt alsof ze al langer van plan was om gewoon iets te verzinnen...

60 euro voor 0 minuten plezier...
Geen aanrader

Zou graag 0 sterren geven maar gaat helaas niet..o
Dit verhaal klopt niet en dat kan iedereen lezen .Hij valt door de mand omdat hij zegt dat het op kamer is gebeurd ...terwijl de kamer al 50 euro kost..zegt hij zelf dat zijn 60 euro zijn weggegooid dat goud dus in dat de DVP voor 10 euro werkt ????!!! Ben ik de enigste die zulke valse informatie ziet en de persoon door heeft ????

4fun bedoel je de fotos op redlights? vind ik er goed uitzien ;-) jammer dat het een no go is voor goede sex.e
Jammer dat je klakkeloos een mening over neemt terwijl jezelf nog nooit bij haar bent geweest ...Bij deze nodig ik je uit geheel gratis uiteraard om een half uurtje te komen genieten en dan je mening te vormen. ..Denk dat ik de enigste ben die zoiets aanbied omdat het me heel erg kwetst hoe jij altijd over mij praat meneer Pijp

Ik meen me door dit bericht te herinneren dat er vroeger op hookers ook al recensies waren over een dame die ontving op een vakantie park in Lommel en soms Mol deze waren ook allemaal zeer negatief. Iemand die weet of dit ook deze dame was?
Als dat zo is moeten we samen leggen voor een gouden horloge om haar jubileum aangaande negatieve resensies te vieren:):):)
Helaas ben ik dat niet ,er zijn meerdere DVP die op een vakantie park ontvangen ..
Voor de twijfelaars geef ik gratis 30 minuten boven op de date vn een half uur of uur .
Ik doe dat omdat ik een goede lekkere eerlijke DVP ben.
 
Triest dat je 'gratis' minuten moet aanbieden om je goedheid te tonen, ik ben bang dat je nu te veel profiteurs over de vloer krijgt. Jezelf een hoer noemen doe je ook jezelf te kort mee, ik ken je niet, maar ik ga er altijd vanuit dat je altijd een goede service wil bieden. Jezelf dvp noemen straalt toch wat meer klasse uit.

Lees alleen niets over je "gezondheidskeuringen" waarop je sommige geweigerd zou hebben.
 
Trap er niet in….gratis 30min bovenop de normale date.
Denk dat de meeste slachtoffers van deze dame, ik zelf ook, gewoon betaald hebben en geen cent terug hebben gekregen. Alleen belofte "volgende keer gratis" zoals nu dus weer.
Niet meer dan een trieste poging meer mannen op te lichten.
 
Ook ik ben zojuist mijn "gratis" half uur willen gaan claimen.
Moest ineens haar kamer betalen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
Begon ze te schelden begint het gezeik weer. Blablabla...
Nadien heeft ze gevraagd om naar de auto keuring te komen om het uit te praten. Ik terug naar daar. Kwam daar ineens een man met legerbottinnen die parking opgewandeld. Ik onmiddellijk weggereden. Na een discussie nog via de telefoon begon ze me op te zoeken. Men adres aan de telefoon te vermelden. "Als jij niet terugkomt. Dan kom ik naar jou... " dreigementen. Ik denk dat ik klacht neer ga leggen.
Wat is dit voor een spectacel
 
^^ da's een andere versie dan diegene die ik in m'n inbox heb ontvangen, welke van de 2 is correct ? (waarbij ik onmogelijk kan zeggen welke van de 2 de waarheid is, waarschijnlijk zal deze wel ergens in het midden liggen).

Heren, ten tweede, het kan niet de bedoeling zijn van deze dame te gaan opzoeken nav dit topic om "free sex" te eisen. Dit is compleet not done.

Graag vanaf nu enkel ontopic commentaar en/of recensies, dus geen suggestieve commentaar meer.
Het heeft geen nut om hierover te blijven doordrammen. Staat de dame je niet aan ? Neem dan geen contact op en laat het passeren.
Aanpassing van de link kan je ons melden, dan passen we dit aan of je post 'm en dan verwijderen we de vorige.
 
Nou dat ik zie ik wel iets anders. Deze dame zoekt juist de klanten op met allerlei loze beloftes, niet andersom.
Je kunt zelf terug lezen en zien dat meerdere mannen opgelicht zijn door haar en de laatste werd zelfs geïntimideerd.
Dit is echt iets meer dan dat de dame je 'niet aanstaat'.
Maar goed fair enough het punt is gemaakt. Als iemand het nu nog niet snapt helpen 100 berichten ook niet.
 
Beste Paul 82.

Het is inderdaad heel erg ja dat ik zoiets moet aanbieden ...tja je snapt wel dat als het je broodwinning is wat steeds dezelfde mensen proberen te saboteren dat je alles probeert om dat te rectificeren
Het maakt geen verschil of ik mezelf een hoer noem of DVP.U vind DVP meer klasse klinken maar de DVP blijft het onderspit delven in zowat elk denkbaar scenario hoe eerlijk,hoe goed of hoeveel klasse ze ook uitstraalt. Het is voor de klant klassevoller als ze er gebruik willen maken van een DVP of er over praten want hoer klinkt niet zo klasse vol tot dat er iets gebeurd dan zijn we weer hoer .....de mensen denken dan de hoer heeft het vast wel gedaan ze zullen nooit zeggen de klassevolle DVP zou het gedaan kunnen hebben.Dus het mes snijdt aan 2 kanten ...Wij zijn uiteraard veel kwetsbaarder dan de klant en ook het feit dat mensen kritiek altijd als iets negatiefs beschouwen is teleurstellend. .Het is blijkbaar de mensheid vergaan eens een vriendelijk woord of een vriendelijke groet over te brengen op een ander de wereld van nu zit vol haat en afgunst helaas .
Ik ben dus helemaal niet zoals ik omschreven wordt en door jullie geintjes moet ik van naam veranderen ....gratis half uur enz weg geven om maar toch weer te bewijzen ....dat is heel jammer want op deze manier belet het de DVP zoals jullie dat mooi zeggen het nog om leuke extra's te doen. .Ik ben ontzettend aardig en mijn deur staat voor iedereen open. Neem voor iedereen graag de tijd en uiteraard krijgt iedereen iets te drinken bij mij dat kan zijn met of zonder alcohol ....vervolgens lees ik daar weinig van terug ook de diverse massages die ik goed kan en gewild zijn lees ik ook weinig van terug .Dan de kennismakings dates die leuk opgezet zijn met spirituele muziek waarbij ii veel sexuele energie door onze lichamen laat stromen lees ik ook weinig van terug dus het komt er neer dat er enkel negatieve kritiek wordt gegeven en dat is heel jammer voor mij ...ik ga toch zelf niet mijn eigen boterham verneuken als dat mijn enigste eten is .....
Nou dat ik zie ik wel iets anders. Deze dame zoekt juist de klanten op met allerlei loze beloftes, niet andersom.
Je kunt zelf terug lezen en zien dat meerdere mannen opgelicht zijn door haar en de laatste werd zelfs geïntimideerd.
Dit is echt iets meer dan dat de dame je 'niet aanstaat'.
Maar goed fair enough het punt is gemaakt. Als iemand het nu nog niet snapt helpen 100 berichten ook niet

Een schande voor het beroep!

Dacht eens een leuke date te beleven met
Een Vlaamse milf… contact via whatsapp, want bellen doet ze niet..afgesproken op kamers in Eksel. Ik ga binnen, moest wachten in de hal op haar. Toen kwam ze binnen, kon zo weggelopen zijn uit de new kids nitro film, blinkend jogging pak, gouden ketting erover hangen en een red bull in de hand… "kies maar een kamer " zegt ze… ik kijk op de automaat, 50€ voor 3u, ik zeg dan betaal ik je geen 100€ hè, nee zegt ze, 50 is ok plus 50€ voor de kamer🤨 (was op voorhand niks over gezegd).
Op de kamer aangekomen kleed ik me uit, ga maar al wassen zegt ze. Dus ik leg me fris gewassen op bed, kleed ze zich uit, maar houd haar bh en een body aan…bij nader inzien misschien beter, om haar pens op zijn plaats te houden 😱. Komt ze tss mijn benen zitten, en dan begint ze mijn pik helemaal te controleren, "je kan niet zeker genoeg zijn" zegt ze…je hebt een soa zegt ze, allemaal kleine witte bultjes.. ik zeg dat is nooit anders geweest.. om een lang verhaal kort te maken.. ze wou me wel aftrekken ( met condoom) maar mijn zin was helemaal weg, heb me aangekleed terwijl ze nog al red bull drinkend op haar gsm aan het tokkelen was, en ben zonder een woord te zeggen vertrokken..🤬 zonder twijfel de aller allerslechtste dvp die ik ooit ontmoet heb !!
 
Laatst bewerkt:
Deze dame lijkt me toch wel erg leuk maar gezien de negatieve reacties hier twijfel ik wel.
Zijn er mensen met positieve ervaringen ondertussen?

Edit: Danny niet lol.
Ik vraag het ook maar hè, kan m'n euro's maar 1 keer uitgeven maar ben er niet van iemand zo maar af te schrijven
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan