Recensie Roosje/Tijgertje/Mirinda, Lommel en omstreken 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren haar bezocht.
Is zeker niet eerste dvp die ik bezoek. Ik weet niet wat iedereen hier heeft meegemaakt,maar was voor mij super. Lekkere dame die wel eerst mijn lul controleerde. Ik heb hier geen probleem mee, ze zal niet altijd even verzorgde types over de vloer krijgen. Haar kutje was trouwens ook verzorgd en fris.
Ze heeft me een uur laten genieten en ik haar.
Voor mij is ze topper!
 
Een schande voor het beroep!

Dacht eens een leuke date te beleven met
Een Vlaamse milf… contact via whatsapp, want bellen doet ze niet..afgesproken op kamers in Eksel. Ik ga binnen, moest wachten in de hal op haar. Toen kwam ze binnen, kon zo weggelopen zijn uit de new kids nitro film, blinkend jogging pak, gouden ketting erover hangen en een red bull in de hand… "kies maar een kamer " zegt ze… ik kijk op de automaat, 50€ voor 3u, ik zeg dan betaal ik je geen 100€ hè, nee zegt ze, 50 is ok plus 50€ voor de kamer🤨 (was op voorhand niks over gezegd).
Op de kamer aangekomen kleed ik me uit, ga maar al wassen zegt ze. Dus ik leg me fris gewassen op bed, kleed ze zich uit, maar houd haar bh en een body aan…bij nader inzien misschien beter, om haar pens op zijn plaats te houden 😱. Komt ze tss mijn benen zitten, en dan begint ze mijn pik helemaal te controleren, "je kan niet zeker genoeg zijn" zegt ze…je hebt een soa zegt ze, allemaal kleine witte bultjes.. ik zeg dat is nooit anders geweest.. om een lang verhaal kort te maken.. ze wou me wel aftrekken ( met condoom) maar mijn zin was helemaal weg, heb me aangekleed terwijl ze nog al red bull drinkend op haar gsm aan het tokkelen was, en ben zonder een woord te zeggen vertrokken..🤬 zonder twijfel de aller allerslechtste dvp die ik ooit ontmoet heb !!
 
Beste Moderator

De haters hebben me weer onder vuur zoals jij zelf al had opgemerkt .De commentaren zijn in strijd met de gedragsregels en ik zou bij deze graag een beroep op u doen .Ongeveer een half jaar geleden heeft u het forum gesloten wegens diverse ernstige overschrijdingen van de gedragsregels.
Zou u het forum niet alleen
kunnen sluiten maar tevens ook verwijderen aangezien dit mij ernstige schade toe brengt en ernstig verlies in inkomen ..

Als je je toch beroept op de regels, dan hier de regel voor reageren van belanghebbenden:
Een recensie is een verslag van de ervaring die een wandelaar bij een bepaalde sekswerker gehad heeft. Die ervaring is uiteraard persoonlijk en kan verschillen van die van een andere wandelaar.
Het is daarbij niet de bedoeling dat zo'n ervaring in vraag gesteld wordt. Niet door een andere wandelaar en niet door een belanghebbende. Elke nieuwe recensie verfijnt immers het beeld dat van een dame en haar service geschetst wordt.

Toch kan het bij gelegenheid gebeuren dat een dame (of een belanghebbende in brede zin – bv. een club) wil reageren omdat in haar ogen iets geschreven is wat volgens haar fundamenteel onjuist is. Dat kan dan, maar niet rechtstreeks in het topic, wel via een privébericht aan een moderator die het dan als quote zal plaatsen, mits aan bepaalde (fatsoens)normen voldaan is. Geen scheldpartij of welles-nietesdiscussie bijvoorbeeld.

Deelname aan het forum door dames wordt gewaardeerd in de Girlsreview Base subfora.
 
Iedereen kan zijn geld ten alle tijden terug krijgen mits overleg van uitslag soa test of doktersbezoek ...vaak zijn klanten al 30 minuten binnen en hebben we eerst een goed gesprek of massage .dus dat wilt zeggen dat het deze hoer niet om het geld te doen is ...
review eruit?


images

Een goede review bevat genoeg details om anderen een indruk te geven van je ervaring. Leg uit welke factoren hebben bijgedragen aan je positieve, negatieve of matige ervaring. Ook kun je delen wat het bedrijf volgens jou goed doet en hoe ze zich kunnen verbeteren. Maar houd het vriendelijk en netjes!
Dit is niet de manier van werken.
1. Jij hebt geen enkele vakkennis om te bepalen of iemand een wrat heeft.
2. Jij mag geen medische documenten inzien dat is niet de bedoeling en voorbehouden aan dokters.
3. Jij geeft gewoon geen geld terug. Jij verzint smoesjes. En als je een klant zou weigeren dan geef je onmiddellijk geld terug ofwel doe je je werk. Niet van malafide zaken doen die je nu doet.

Klaar. Niet moeilijk doen gewoon geld terug of diensten geven.
En geen doktor spelen daar ben je niet voor opgeleid. En als je twijfelt geen geld aannemen en klant naar huis sturen.
Bij de dokter betaal je ook pas na je controle.
 
Als jij zoveel klanten met wratten en andere onaangenaamheden tegenkomt lijkt me dat of je de verkeerde klanten hebt of jij erg precies bent.
Als je dan een klant weigert moet je ook niet moeilijk doen over geld terug geven.
Hier lees ik toch een heel ander verhaal wel betalen maar geen geld terug bij klachten.
En kom niet aan met het verhaal dat je zoveel tevreden klanten hebt want dan verander je niet zo vaak van naam, alleen om weer nieuwe slachtoffers te maken.
 
De klant stopt geld in een hoer ...dan zijn wij toch de winst automaten?? Hoer stopt geen geld in klant dus mensen deel je mening maar onderbouw die ook dat maakt de revieuw pas de moeite waard
Want welk belang of welke winst heb ik als ik al 40 minuten
Welke gedragscode wordt dan geschaad? Een eerlijke review met ervaringen die hij meemaakte is toch waarvoor dit forum dient? Ten tweede je bent zelf ook illegaal bezig door je voor te doen als een dokter. Wat je niet bent vermoed ik. Ten derde hebben de mannen het spijtig genoeg allemaal juist. Je doet louche praktijken. Je verandert iedere 5 minuten van alias op RL en je probeert door middel van chantage mannen zwart te maken als ze reclameren over je dokterkunsten. Als je zulke zaken doet. Moet je ook maar met de reacties overweg kunnen. Bij sommige dames zijn de reacties meer dan lovend. Dus blijkbaar ligt het niet aan de mannen hoor. Van jou krijg ik nog steeds mijn 150 euro terug.
Daar hoort schelden niet in thuis ...en de vergelijking van eerlijkheid staat los van hoe iemand dat beleefd heeft ..zie yohariwindow voor uitleg...annyway schelden is een teken van zwakte en bedrog niet van eeelijkheid
 
Ten eerste stel ik geem diagnosee vandaar dat ik zeg dat ze eerst naar de dokter moeten gaan en zeg nou zelf als je dan geen soa hebt dan zou je toch je gratis sex komen innen .
..t schoentje knelt ergens anders
1. Je stelt die diagnose wel. Aangezien je iemand wegstuurd.
2. Jij hebt het recht niet om doktersattesten in te zien.
3. Als een oplichter je met geld afhandig houdt dan denk ik niet dat iemand nog zin heeft om "gratis" seks te hebben.
4. Je geeft gewoon geld terug zonder gedoe. Of neemt het niet aan. Punt.
Dus wanneer kan je me men geld terug bezorgen? Voor de gratis seks pas ik wel.
 
Soa insinuaties op het forum zijn verboden, dit gaat op voor beide kanten.
Medische attesten vallen onder de wet van de privacy.

De dame in kwestie mag gerust reageren op haar topic, ik zie daar geen probleem in.
Maar zodra het een heen en weer gelul wordt, stopt het.

Het vorige draadje heb ik gesloten, deze ga ik niet sluiten, het is aan jullie om dit draadje deftig te houden.
Dit gaat op voor beide partijen, indien jullie hier geen rekening mee houden, gaan er topicbans uitgedeeld worden.
 
Soa insinuaties op het forum zijn verboden, dit gaat op voor beide kanten.
Medische attesten vallen onder de wet van de privacy.

De dame in kwestie mag gerust reageren op haar topic, ik zie daar geen probleem in.
Maar zodra het een heen en weer gelul wordt, stopt het.

Het vorige draadje heb ik gesloten, deze ga ik niet sluiten, het is aan jullie om dit draadje deftig te houden.
Dit gaat op voor beide partijen, indien jullie hier geen rekening mee houden, gaan er topicbans uitgedeeld worden.
Het gaat niet om soa insinuaties
 
Ontvangt in Hechtel-Eksel
Zeker mijden, in advertentie staat 37j maar half de 50 tig
Had me moeten omdraaien maar ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit klinkt als:

geef altijd het geld terug ..jullie zijn haters ik geef altijd en ik weet ook dat mijn buren meerdere account hier hebben nagemaakt om mij te kloten .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwjaar-actie-gratis-30-minute.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een oogverblindende schoonheid die een vakvrouw is.
Ze ziet er niet alleen gruwelijk lekker uit, dat is ze ook.
Kan het iedereen aanraden voor een fijne en lekker date!
 
Ben er ooit 1 keer geweest enkele jaren geleden in een vakantiepark in een aftandse caravan. Rommelig, vuil en de dame zelf doet niets van wat ze adverteerd. Slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Spaar uw centen en blijf er weg waarde wandelaars. Een verwittigd man ……
 
Neeh, we mogen niet zo lelijk doen, want dan wordt er geklaagd en het topic opgeschoond en/of gesloten.
We moeten zo'n snelle aanmelder, topicschrijver, die alleen maar bij 1 dame komt niet meteen neersabelen maar de kans gunnen om meer recensies van andere dames te schrijven.
 
Want welk belang of welke winst heb ik als ik al 40 minuten

Daar hoort schelden niet in thuis ...en de vergelijking van eerlijkheid staat los van hoe iemand dat beleefd heeft ..zie yohariwindow voor uitleg...annyway schelden is een teken van zwakte en bedrog niet van eeelijkheid
Jij bent tegen de 60 ipv 37. Gewoon eerlijk zijn. Moeilijk toch ???? En Jij stuurde mij weg met zogezegde soa !!! Awel ik ben dag erna test laten doen. Totaal niks mis met mij.

// Mod edit, je kan je menig geven, maar met enige vorm van respect naar anderen toe. Ik heb je bericht aangepast, het staat je vrij een 2de poging te ondernemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er ooit 1 keer geweest enkele jaren geleden in een vakantiepark in een aftandse caravan. Rommelig, vuil en de dame zelf doet niets van wat ze adverteerd. Slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Spaar uw centen en blijf er weg waarde wandelaars. Een verwittigd man ……
Ik meen me door dit bericht te herinneren dat er vroeger op hookers ook al recensies waren over een dame die ontving op een vakantie park in Lommel en soms Mol deze waren ook allemaal zeer negatief. Iemand die weet of dit ook deze dame was?
Als dat zo is moeten we samen leggen voor een gouden horloge om haar jubileum aangaande negatieve resensies te vieren:):):)
 
Terug
Bovenaan Onderaan