Recensie Rosa (ROM), Sixsens, Lemiers 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrDre78

Wandelaar
36
22/11/21
35
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren woensdag 17 april kennisgemaakt met de op zeer korte termijn 22 jarige Rosa (naar eigen zeggen) , welke sinds kort pas in Sixsens aanwezig is.
Deze Roemeense Lolita , ziet er vrij onschuldig uit , maar als je de juiste snaren raakt op de kamer dan is dat onschuldige al vrij snel verdwenen. Met de aankomende "orthodoxe pasen" in Roemenie zullen vele Roemeense schonen terugkeren om dit in eigenland te gaan vieren met familie. Wellicht dat in die periode ik dan maar eens zal moeten terugkeren naar de Bulgaarse schoonheden , of wellicht toch een voor een andere nationaliteit zal gaan ! O ja medewandelaars er is tegen upselling veel extra's bespreekbaar !
 
Allereerst bedankt voor dit paspoortje! In Bulgarije zijn er ook veel orthodoxe Christenen. Maar elk jaar zijn er gelukkig ook genoeg dames die hier blijven omdat ze vanwege minder concurrentie goed kunnen verdienen.
 
Vandaag gekamerd met onder andere Rosa: jonge slanke blonde (geblondeerd) meid: eens maar nooit meer! begon direct met een blowjob en toen ik vroeg om 69 weigerde ze dat terwijl ze voorheen zei voor alles in te zijn. Welnu beffen mocht eventjes maar erg enthousiast niet. Toen condoom omgedaan en cowgirl geneukt. Toen dat te lang duurde (ik kom nu eenmaal niet zo snel klaar) nog reverse cowgirls maar na een paar minuten begon ze mij hard af te trekken. Toen dat niet tot een orgasme leidde stelde ik voor het af te maken met een blowjob: dit weigerde ze ook weer. Deed ze maar een keer zei ze. Sessie maar afgebroken. Zoals gezegd: eens maar nooit meer.
 
Hmm ik heb maandag 22-04 ook gekamerd met haar en dat was prima , ik weet dat ze een up-seller is maar als je vaker met haar kamergang maakt , dan weet je dat en spreek je van te voren goed af wat de wensen en de mogelijkheden zijn ! Al met al was mijn kamergang een ruime voldoende !
 
Terug
Bovenaan Onderaan