Spee - Dee
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- €50.-
Afgelopen voor de derde keer bezocht op de Enge Kerksteeg, derde raam vanaf de Warmoestraat.
Een mooie lieve gezellige Colombiaanse. Lekker stevig, zo'n goeie latina kont en een mooi fijn gezichtje. Voor een lekkere snelle wip zeker niet verkeerd. Rustige opbouw en bij intiem flink tekeer gaan. Heeft geen haast, meerdere standjes en geen gedram. Ook nog een gezellige babbel na afloop. Ze prefereert natuurlijk Spaans maar haar Nederlands is ook prima.
Al met al voor herhaling vatbaar zeg ik hier met terugwerkende kracht.
Ze werkt alleen overdag en is dacht ik alleen op zondag vrij. Kan ook zaterdag zijn, maar ik dacht zondag.
Een mooie lieve gezellige Colombiaanse. Lekker stevig, zo'n goeie latina kont en een mooi fijn gezichtje. Voor een lekkere snelle wip zeker niet verkeerd. Rustige opbouw en bij intiem flink tekeer gaan. Heeft geen haast, meerdere standjes en geen gedram. Ook nog een gezellige babbel na afloop. Ze prefereert natuurlijk Spaans maar haar Nederlands is ook prima.
Al met al voor herhaling vatbaar zeg ik hier met terugwerkende kracht.
Ze werkt alleen overdag en is dacht ik alleen op zondag vrij. Kan ook zaterdag zijn, maar ik dacht zondag.