Recensie Rosana Massage - Hoogeveen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stamper

Wandelaar
36
28/05/22
23
4
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/hoogeveen/1459483-rosanna
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden bij deze heerlijke vrouw geweest. Ze ontvangt in een discrete salon aan huis met uitstekende faciliteiten om te douchen.

Vooraf even lekker fris douchen, op de tafel genieten van haar zachte handen die je onder handen nemen. Vervolgens kroop ze lekker bovenop me om met haar hele lichaam de olie goed te verdelen.

Het hele feest werd afgesloten met een handmatig hoogtepunt.

Naderhand nog even heerlijk fris douchen waarbij ze je nog even helpt met wassen.

Ze zit voor mei eigenlijk net iets te ver weg om het (veel) vaker te doen, maar als ik in de buurt ben, mag ze me nog eens helpen met ontspannen.

Tijdens de massage begon ik vooral te balen dat ze echt niets meer doet dan masseren. Van mij had er nog meer in haar pakket mogen zitten.
 
Ik ben vandaag naar Rosanna geweest. Wat ben ik een geweldig persoon. Ik kwam aan en werd verwelkomd. Vervolgens nam ik een douche, in een van de meest verbazingwekkende douches die ik ooit ben geweest. Dit was mijn eerste keer.Ze maakte het echt speciaal. Ze gebruikte warme olie waar ik echt van genoot. Ik was aangenaam verrast door de hoeveelheid olie die ze gebruikte. Geen enkele keer heb ik enige wrijving gevoeld. Ik kan haar aanbevelen aan iedereen die spoilers en een geweldige behandeling wil zijn. Het belangrijkste doel hiervan is niet geslachtsgemeenschap, maar je een geweldig gevoel te geven. Ik zal haar zeker weer ontmoeten.Ik zal haar zeker weer ontmoeten.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij haar geweest, contact was makkelijk en goed gelegd.
Massage zeer afstandelijk en niet heel erotisch.
Daarna nog even een verplicht hoogtepunt. Geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan