Recensie Rosanna, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.204
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/8420854-rosanna#photos
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren was de nood hoog en dus snel even een dame gezocht. Nou de foto's zijn fake of van lang geleden. Ze heeft wel het goede figuur, dikke ronde billen, strakke buik en dikke fake tieten. € 100 voor half uur inclusief PZC overeenkomen en na een grondige schoonmaakactie met doekjes gaf ze een prima pijpbeurt. Ze likte lekker langs mijn stam en speelde met haar tong rond mijn eikel. Iets te snel naar mijn gevoel pakte ze een condoom en kwam boven op me zitten. Zichtbaar geschrokken van het gevoel (waarom was me niet duidelijk) reed ze als een ervaren amazone. Het was duidelijk en pro en dat werd later ook bevestigd. Ze start binnenkort in Den Haag in een club onder de naam Carmen.
Met mijn armen om haar middel en haar dikke tieten in mijn gezicht nam ik het initiatief over, verhoogde het tempo en neukte haar stevig door. Ze kon dat wel waarderen totdat ze aangaf dat ze van positie wilde wisselen. Die lekkere kont omhoog om haar stevig in doggy verder te nemen. Het duurde wat langer dan verwacht om te komen aangezien ik de omgeving behoorlijk troosteloos vond. Een rommelige kamer met veel kleding van een man en vrouw. Uiteindelijk haar behoorlijk hard doorgeneukt en het condoom vol geblazen. Beide waren we enigszins verrast door de hoeveelheid sperma die in het condoom zat. Lachend gaf ze aan dat ze er wel van hield om stevig te worden genomen.
Al met al goed om stoom af te blazen maar wederom geen leuke omgeving en dus hou ik de prive ontvangst voorlopig maar voor gezien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan