WHEM Rose, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze Sara heeft ook een link met Ana en Alice, die laatste twee is heel positief over geschreven terwijl die Sara door de mand valt. Kiera heeft ook wel eens huisgenoten waar ik een slappe plasser van krijg.

Dames zijn geen kloons van elkaar hoop ik. Je weet pas of deze Rose goed/slecht is wanneer iemand haar heeft bezocht en er over schrijft
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klopt dan ook wel weer.
Die Susan had ik hoger ingeschat omdat ze ook in een Spaanse club lijkt te werken waar ik dames uit ken die niet zo slecht waren. Maar toch, oppassen voor valse beloften van een booker en de verwachtingen niet te hoog leggen.

Overigens geen zoenen en PZC in de mogelijkheden, dan wordt 200 euro voor mij in ieder geval te veel om het te proberen. Ze lijkt me verder wel een leuke meid op basis van de foto's.
 
Ik heb gistermiddag een afspraak gemaakt en gemeld hoe laat ik er zou zijn. Ze gaf aan dat ze vrij was.
Toen ik er was kreeg ik een bericht: i need a few minutes for preparing. 5 minuten later kreeg ik een bericht. Baby i come home in 3 minutes because i stay in the supermarket.
Latinas hebben vaak een andere tijdsbeleving, 3 minutes is bij hun vaak een half uur.
Na geruime tijd kreeg ik het bericht dat ze thuis was. Het huisnummer klopte niet, dus ik stond voor de verkeerde deur.
Toen ik het juiste nummer had bleek dat daar niemand thuis was. Een tijdje later kwam ze rustig aangelopen samen met een vriendin en de boodschappen.
De booker wist dus totaal niet waar ze uithing. Maar dat is dus de fout van de booker niet van de dame.
Maar dat wist ik gisteren dus nog niet. Ik dacht dat ik met Rose aan het appen was maar dat was met de booker.
Al met al was het flink uitgelopen en ik had kort hierna een zakelijke afspraak en was ook niet echt meer in the mood, dus ik ben niet meer naar binnen gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Gevoelsmatig zeg ik booker (en ja, ik heb inmiddels wat aanwijzingen om mijn gevoel te rechtvaardigen).
Daar wil ik verder overigens niet direct conclusies aan verbinden met betrekking tot de service.
Het bovenstaande verhaal (dat inmiddels weer is weggehaald door @Boogieman ) lijkt me dus een bevestiging: booker weet niet waar de dames uithangen en je bent voor niets op pad gegaan, heb ik helaas ook meer dan eens meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan