Recensie Rose, Leela Thai Massage, Sterrebeek 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pischa

Newbie
5
24/04/22
3
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspaak op zaterdag met Rose. Gekijkt niet helemaal op de foto's: heeft zeker een grote C-cup wat volgens mij niet overeenkomt met de foto's.
Maar voor de rest wel OK. Geboekt voor half uurtje. Vriendelijke dame, begint met massage en na een kwartiertje omdraaien. Aanraken mag overal maar "not inside".
Neemt rustig haar tijd dus zeker positief voor voor mij.
 
Deze Rose heeft bij number 8 (morrakot) in steenokkerzeel gewerkt. Heb ze verschillende keren proberen te boeken...maar telkens zonder succes..holiday or sick!!
Foto's zien er veel belovend uit (indien niet fake) doch geen recensie van haar gevonden.
 
Langs geweest bij Rose bij Leela. Vriendelijke dame, geblondeerd haar, klein, met grote (wat hangende) borsten. De massage was goed, ik heb geen extra's gekozen dus enkel een handjob en die was behoorlijk uitgevoerd. Echt geil of sexy is ze misschien niet, maar efficiënt en doet haar uiterste best om je te laten genieten en relaxen.
 
Gaat het over deze Rose?


Ziet er wel lekker uit 🤤
De rose van Queens heeft een topic op dit forum:

 
Tweetal jaar geleden de dame een eerste keer bezocht en afgaande op de foto's geboekt voor een uur. Eens de deur open ging, bleek een ongeïnteresseerde mid / eind dertiger Rose te zijn. Eens op de kamer en na de gebruikelijke douche, bleek ook zowel haar massage als het erotisch gedeelte even ongeïnteresseerd te zijn. Kort samengevat, 45min gewoon wat wrijven over de rug en benen, erna omdraaien en 5min met volle tegenzin een handjob. Tijdens de 45min zelfs geen enkele keer "per ongeluk" tussen de benen mijn jongeheer aangeraakt.

Eerder dit jaar per ongeluk nogmaals bij Rose geboekt. Kon mij haar naam niet meer herinneren en daarmee haar nog eens geboekt. Desillusie nogmaals groter toen bleek dat mijn eerste ervaring met haar geen uitzondering bleek te zijn maar eerder de regel. Hiermee dan 2x 1u van mijn leven verspild alsook een nutteloze besteding van 2x €80 voor de massage.

Voor mij dus absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Tweetal jaar geleden de dame een eerste keer bezocht en afgaande op de foto's geboekt voor een uur. Eens de deur open ging, bleek een ongeïnteresseerde mid / eind dertiger Rose te zijn. Eens op de kamer en na de gebruikelijke douche, bleek ook zowel haar massage als het erotisch gedeelte even ongeïnteresseerd te zijn. Kort samengevat, 45min gewoon wat wrijven over de rug en benen, erna omdraaien en 5min met volle tegenzin een handjob. Tijdens de 45min zelfs geen enkele keer "per ongeluk" tussen de benen mijn jongeheer aangeraakt.

Eerder dit jaar per ongeluk nogmaals bij Rose geboekt. Kon mij haar naam niet meer herinneren en daarmee haar nog eens geboekt. Desillusie nogmaals groter toen bleek dat mijn eerste ervaring met haar geen uitzondering bleek te zijn maar eerder de regel. Hiermee dan 2x 1u van mijn leven verspild alsook een nutteloze besteding van 2x €80 voor de massage.

Voor mij dus absoluut geen herhalingsgevaar.
Ik bevestig. Heb rose de 1ste keer geboekt voor 1u, beetje wrijven op rug, niks bijzonder en indd heel snel mij afgewerkt na 45 min.

Heb haar een andere keer 30 met extras genomen, kon wel heel goed oraal doen met condoom. De sex was ook niet zo slecht, dus best met haar extras nemen. Heeft redelijk grote borsten wel 🙂

Rose heeft een andere collega met zwart haar, ongeveer 1.65 en slank, die heb ik na een massage voor een extra 50 mee gesext. Was leuke dame, niet heel lelijk en werd ook nat en begon haarzelf te vingeren toen ik heel snel klaar was gekomen. Zij dus duidelijk bijna en vond het net iets te kort… naam: weet niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan