Recensie Rose/Lily/Cara/Anna, Rotterdam (vh Den Haag) 4,39 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor zover ik weet heeft zij nooit in Spanje gewerkt zij was wel iedere keer terug naar haar thuisland ivm familie bezoek

Erg veel van de invliegende Chinese dames hebben Spaans bij de taal staan , blijkbaar een behoorlijke Chinese gemeenschap daar die dan telkens een paar maanden in een ander (duurder, wsl) EU land gaan werken.

Maar ook met een verblijfsvergunning in een ander EU land kunnen ze niet onbeperkt in NL verblijven, vandaar dat ze rouleren.

Even voor mijn info (en of ik het nou allemaal juist begrijp), welke dame zie je momenteel op de foto's/ ontvangt er?

Als ik het juist begrijp, zijn lily/cara dezelfde dame en is dit degene wie ik wil ontmoeten toch?

Alvast bedankt!

De cara die ik gezien heb is niet deze Lily. Wat ook weer niets zegt met al dat gewissel.
Ze is nu tot October op vakantie en iemand anders gebruikt haar advertentie in Rijswijk
Al's je foto vraagt krijg je er een die redelijk representatief is
Deze dame is er mog een week
Mooie amandelvormige ogen, prachtige kleine borsten, vriendelijke dame, Klein bosje haar aan de voorkant.....vriendelijke meid.
Ze heeft niet de Chinese wegwerp handdoeken...dus niet douchen maar vochtige doekjes.....
Zoenen onvoldoende, pijpen goed maar te kort.....neuken kwam ik te snel klaar....daarna uitstekende massage gekregen, daarna heerlijk liggen knuffelen, en toen het tijd was weg te gaan had ik een harde pik. Ze vroeg me in welke positie ik in vijf minuten kon klaatkomen.....dus haar Nog een keer misio geneukt.
Al met Al plussen en minnen.....ik weet niet of ik terugga

Terug
Bovenaan Onderaan