Recensie Rose, Manee Thai Massage 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lovemassage

Newbie
7
08/03/24
0
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://manee.be/manee-album.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik zag een gaatje in mijn agenda en had nood aan wat ontspanning. Jammer genoeg kwam de behoefte een beetje plots. Ik belde wat rond maar de dames/plaatsen waar ik van plan was te gaan waren niet beschikbaar.

Dan maar Manee Thai Massage proberen. Rose en Leena waren vrij, gekozen voor Rose. Kleine dame, ziet er nit slecht uit, heeft enorme borsten die wel eens echt zouden kunnen zijn.

Vroeg niet naar extra's maar ik ook niet, heb dat niet nodig. Wel hoop ik goeie massage met een goed erotisch gedeelte. De massage was echt goed te noemen, was echt ontspannend. Het erotisch gedeelte was ronduit slecht. Het begon met tokkelen op mijn rug en perineum af en toe strelen. Ik wou erin opgaan maar Rose deed het allemaal zonder gevoel. Toen ik in de spiegel keek zag ik dat ze het puur op routine deed met haar blik op oneindig. Dat teasen duurde een minuutje max. Dan omdraaien en direct afrukken. Even aan haar enorme borsten gevoeld. Maar de ontgoocheling over het bandwerk was me te veel. Ik dacht gewoon klaarkomen en seffens naar huis.

Daarna nog een goeie massage van de voorkant gehad.

Massage dus goed, erotisch deel slecht en routinematig. Ik ga niet terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan