Recensie Rose, Queens Thai Massage, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SnooZe

Vaste klant
120
28/09/22
72
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Langs geweest daar, maar Bee was er inderaad niet meer! Dan maar voor Rose gekozen. Dit salon is inderdaad in een drukke straat, je kan parkeren in parking centrum en dan is het nog geen 5 minuten te voet. De ingang is wel vlak naast een tramhalte dus daar staat makkelijk 20 man rond te kijken wachtende op een tram... gelukkig is de deur waar je moet aanbellen niet op straat maar kan je meteen 2 meter naar binnen waar er 2 deuren zijn. De rechtse is heeft een naamplaatje 'massage' dus die moet je hebben. Even later gaat de deur open en moet je meteen naar boven in een net gerenoveerd huis. Een verdiep hoger kom ik een knappe verschijning tegen, Rose komt van achter een gordijn tevoorschijn en vraagt mij of ik een afspraak had en met wie. Ze bevestigde dat zij Rose was. Ze is anders dan op de foto maar in positieve zin! Strakke magere beentjes, zeker geen kleine dame, leuk snoetje, grote borsten. Dat was mijn eerste indruk, een goed begin! Ik volg haar helemaal naar het bovenste verdiep, ruime moderne propere kamer. Ze vraagt "how long" en ik bevestig een uurtje, dat is dan 100 eur. "do you want everything?" Jazeker! zo een meevaller van uiterlijk, daar gaan we toch niet nee op zeggen? "then it is 200 please";
200?! ik dacht dat het 50 of 70 extra ging zijn".... "no I ususally ask 250 for everything".. ik was nog aan het twijfelen, maar ondertussen doet ze haar bh uit en 2 veel groter dan verwachte mooie (fake) borsten komen daar tevoorschijn. "ok tis goed" (moest ze niet zo aantrekkelijk zijn had ik hier niet op in gegaan! - ze kan haar troef goed uitspelen)

De service dan: ze praat veel, is beetje crazy, en er komt ook redelijk veel sletterige praat uit (dus mijn verwachtingen voor de 2e helft liggen hoog)
Massage van de rug en benen is OK maar geen enkele teasing of B2B, dan omdraaien, en blijkt dat ze enorme schrik heeft om je lul aan te raken zonder dat er een rubber overheen zit (dus niets aftrekken of aanraken). Ik had een b2b verwacht met die grote borsten om mij hard te krijgen (wat ze ook niet deed) en ze probeerde dan maar direct om een condoom over mijn slappe garnaal te krijgen. Na een tijdje dan toch half recht gepijpt gekregen en dan moest meteen het intien gedeelte al beginnen. Ok ze is lekker strak en dat poesje voelde lekker aan in cowgirl, maar je mag totaal niet je best doen want na 2 minuten moesten we al van standje wisselen (naar missio) en dan wou ik haar clitje bevredigen maar dat mocht ook niet want ze was al daarnet klaargekomen zei ze en is te gevoelig nu (totaal verzonnen uiteraard). Ik ken mezelf en als ik nu niet klaar zou komen dan gaat het niet meer lukken of ik moet nog een kwartier blijven doorpompen om over die anti-gfe feeling heen te geraken (wat duidelijk geen optie was). Dus ik doe mijn best om snel te komen wat gelukkig ook gebeurde, maar bij de eerste straal zaad die uit mijn ballen vertrok duwde ze mij onmiddellijk weg dat ik zeker niet in haar poesje zou komen, want ze had heilige schrik dat het condoom gebroken zou zijn. Redelijke anticlimax dus, want ik heb zeker meer dan 1 seconde nodig om het zaakje te vullen en ik blijf het liefst nog even passioneel door gaan en genieten voor ik uiteindelijk terugtrek.

Geen herhalingsgevaar, erg jammer want is wel een knappe dame en haar poesje voelt lekker aan, maar als je er verder niets mee kan doen is het weggesmeten geld natuurlijk.
Ik vraag me echt af als je nu enkel voor massage gaat, of je dan wel een handjob krijgt? want ze heeft me dus nooit mijn lul rechtstreeks aangeraakt, had ze enorm schrik van voelde ik.
Of ik moet er uit zien alsof ik een smerige ziekte heb?? laten we hopen van niet dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog al iemand eens langs geweest bij Rose?
Om te beginnen: dame is Thais en niet Afrikaans zoals SnooZe schrijft...

Een tijdje terug ben ik er eens "langs geweest", maar ik ben toen terug buiten gegaan, dus over haar service kan ik niets zeggen. Rose was enige dame die beschikbaar was. Ze vraagt inderdaad 250 € voor all-in. Meer dan 150 € betaal ik niet, zelfs als de service goed zou zijn Los daarvan vond ik haar siliconeborsten toch wel erg groot uitgevallen en een geblondeerde Thaise is ook al mijn ding niet. Ik val eerder voor natuurlijke verschijningen en gitzwarte haren.

Als ik het goed voor heb, heeft deze dame nog gewerkt in Steenokkerzeel (Morrakot als ik me goed herinner).
Ik schat haar ook eerder 40+ qua leeftijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan