V
Voormalig lid 1502
Guest
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/9575741-rosita
- Totale kosten (in euro)
- 125
Deze recensie is van twee weken geleden bezoek bij deze prachtige mature dame. De foto's kloppen met de beschrijving.
Mijn interesse was door deze advertentie geprikkeld. Dame geappt en afspraak gemaakt.
De foto's kloppen, fraaie donkere dame uit Cuba, aan de advertentie had ik al gezien dat ze niet zo heel goed Nederlands praat.
Prima ontvangst, dame is schoon, ze is vriendelijk en best wel passievol.
Afgesproken voor 45 minuten en die heb ik ook volgemaakt, denk een uurtje na binnenkomst ging ik wel weg.
Mogelijkheden die in haar advertentie staan kloppen, tongzoenen was verassend goed.
Je kan merken dat ze ervaren is gaat al een tijdje mee. Vertelde ook dat ze in Den Haag achter de ramen had gestaan maar dat dit haar beter beviel.
Herhalingsgevaar is best wel groot maar geen idee of ik nog een keer ga. Dat klinkt tegenstrijdig maar heb meerdere interesses en nu het weer kan zolang het duurt wil ik toch wat variatie.
Ik kan haar wel aanraden.
Mijn interesse was door deze advertentie geprikkeld. Dame geappt en afspraak gemaakt.
De foto's kloppen, fraaie donkere dame uit Cuba, aan de advertentie had ik al gezien dat ze niet zo heel goed Nederlands praat.
Prima ontvangst, dame is schoon, ze is vriendelijk en best wel passievol.
Afgesproken voor 45 minuten en die heb ik ook volgemaakt, denk een uurtje na binnenkomst ging ik wel weg.
Mogelijkheden die in haar advertentie staan kloppen, tongzoenen was verassend goed.
Je kan merken dat ze ervaren is gaat al een tijdje mee. Vertelde ook dat ze in Den Haag achter de ramen had gestaan maar dat dit haar beter beviel.
Herhalingsgevaar is best wel groot maar geen idee of ik nog een keer ga. Dat klinkt tegenstrijdig maar heb meerdere interesses en nu het weer kan zolang het duurt wil ik toch wat variatie.
Ik kan haar wel aanraden.
Laatst bewerkt door een moderator: