Recensie Rossy, Amsterdam (voorheen Veenendaal) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bigasshunter

Wandelaar
74
26/10/21
60
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1794852-rossy
Totale kosten (in euro)
60
Geweldige ervaring met deze bbw,
Echte latina met enorme volle ronde billen, niet de grootste die ik ooit gehad heb maar wel rond en vol.
Ook service was heel goed.
Blijft toch spannender dan de ramen, om een privé adres te bezoeken.
Ook een deepthroat aktie die ik er gratis bij kreeg was geweldig, daarna doggy, en toen was er geen houden meer aan met die enorme ronde kont.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1794852-rossy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb haar gisteren bezocht, als liefhebber van BBW`s en uitgaande van bovenstaande recensie, moest het maar een keer gebeuren. Met Latina`s blijf ik toch altijd wel voorzichtig, veelal is het service bagger.
Rossy heeft inderdaad een grote mooi gevormde kont. Opgevuld en hard is niet mijn smaak maar heb slechtere afwerkingen gezien. Rossy heeft naar mijn smaak een mooie gezicht en verder is ze heel vriendelijk. Na het uitkleden gaat ze op haar knieën om een pijpbeurtje te geven, helaas geen deepthroat zoals bovenstaande recensent maar iets verder dan de helft ging er wel in.
Op bed een condoom er om heen en diverse standje geneukt en weer vertrokken.
Gelukkig een half uur geboekt want veel meer dan snelle wip heeft ze niet te bieden.
Herhaling zit er niet in voor mij, ze weet je niet voldoende op te geilen (zelf haar bikini hield ze aan) en service overall matig, buiten intieme gedeelte geen schone handdoeken om ff een douche te nemen.
 
Gelukkig hebben we niet allemaal de zelfde smaak,qua uiterlijk , dan zaten we allemaal op de zelfde vrouw te azen.
Maar toch bedankt voor eerlijke recensie, mischien had ze een mindere dag, dat heb e met vrouwen stemming wisselingen😒
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan