WHEM Rotterdam, Esmé Cordus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcko

Newbie
19
15/04/22
21
1
Beste mede wandelaars,

Ik heb een adv. staan op SJ.
Nu heeft er een dame gereageerd die beweerd Esmé Cordus te zijn. Dat zou natuurlijk te mooi zijn om waar te zijn. Haar email adres zou echt kunnen zijn en ik heb ook haar telefoonnummer gekregen om vooraf te videobellen zodat ik kan zien dat zij het echt is.
Nu is mijn vraag aan jullie, voordat ik haar bel, hoe groot de kans is dat een dame als zij dit echt is? Zelf ben ik niet 1 van de knapste en kan me dan ook niet voorstellen dat zij dit zomaar met mij zou doen..
 
Net dit berichtje gekregen via Instagram.
15 duizend volgers.. maar weet nou nog steeds niet of het de echte is of een fake account.
Morgen toch nog maar een poging doen om te videobellen...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221018-000624_Instagram.jpg
    Screenshot_20221018-000624_Instagram.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 63
Ja, miss staat ze droog, maar zou dr gelijk bellen.
Voordat ze naar ander gaat..

Maar ze zal wel geld vooruut willen ontvangen, of je adres. Om je geld af te troggelen
 
Dat instagram account is de echte in ieder geval.
Als iemand die zelf ook veel en lang twijfelt zeg ik doen! Heb door twijfel al paar keer mooie dingen gemist. Zolang je geen bankgegevens of geld vooraf deelt prima!
 
Beste mede wandelaars,

Ik heb een adv. staan op SJ.
Nu heeft er een dame gereageerd die beweerd Esmé Cordus te zijn. Dat zou natuurlijk te mooi zijn om waar te zijn. Haar email adres zou echt kunnen zijn en ik heb ook haar telefoonnummer gekregen om vooraf te videobellen zodat ik kan zien dat zij het echt is.
Nu is mijn vraag aan jullie, voordat ik haar bel, hoe groot de kans is dat een dame als zij dit echt is? Zelf ben ik niet 1 van de knapste en kan me dan ook niet voorstellen dat zij dit zomaar met mij zou doen..
Ik zou gewoon videocall doen,! Dame reageert op je adv. omdat je vast een interessante voorstel hebt, looks is vaak secundair..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan