Recensie Rouse, Amsterdam (voorheen Leeuwarden, Lelystad, Almere, Enschede, Breda) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 209

Wandelaar
Forumpionier
71
01/07/21
33
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6501277-chiquita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
(Op 21 november op Hookers geschreven) Onlangs bij Chiquita (tegenwoordig Rouse) https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6501277-chiquita geweest. Het contact via WA ging makkelijk. Na wat heen en weer geappt was duidelijk wat de prijs was en welke diensten daarvoor werden geboden. Tijd afgesproken en toen ik vlak voor die tijd aangaf dat er iets tussen was gekomen was een uurtje later geen probleem. Ze ontvangt in de Pijp.
Aangekomen in de straat kreeg ik snel het huisnummer met het verzoek niet aan te bellen. Na even rondgereden te hebben praktisch voor de deur kunnen parkeren. Toen ik voor de deur van het portiek stond haar geappt dat ik er was (had al berichtje gekregen waar ik bleef) en het duurde even voor ik antwoord kreeg en de deur open ging, en het was f*ck*ng koud, dus geen prettig begin.
Haar daarom gebeld en toen kreeg ik een ander huisnummer in hetzelfde portiek dan ze eerder had doorgegeven. Verwarring dus, maar ik stond in ieder geval inmiddels binnen in het portiek. Via WA nog maar eens gevraagd of ik het nummer goed had begrepen, kreeg geen antwoord. Maar hoorde na een aantal minuten muisstil gewacht te hebben op een andere verdieping een deur die ontsloten werd. Dus naar die verdieping gelopen. En daar stond een mooi poppetje in een witte ochtendjas. Mooi gezicht, mooie lengte (relatief klein dus) met opgestoken haar. In de kamer bleek nadat ze zich had ontdaan van de ochtendjas dat het een mooie Braziliaanse jonge vrouw was.
Ze bood niet aan dat ik kon douchen. Omdat ik dat had gedaan toen ik van huis vertrok vond ik het niet zo'n punt. Waar ik wel minder vrolijk van werd waren de vochtige doekjes die ze gebruikte om me af te vegen/schoon te maken. Die doekjes werden afgewisseld met droge papiertjes, en ook die zijn niet mijn favoriet.
Ik had me ook ontkleed en lag op bed, ze kroop boven op me en ik ontdeed haar van haar laatste stukjes lingerie. Daaronder trof ik een mooi meisje met kleine pronte borsten, stevige niet dikke billen en een mooi poesje. Ze ontweek mijn lippen en gaf zo aan dat tongzoenen er niet in zat (was volgens WA wel inbegrepen in de prijs). Ze duwde haar borstjes voor mijn mond en gaf zo aan dat ze graag wilde dat ik haar tepeltjes in mijn mond nam. Dus daar lekker op gesabbeld waarop zij begon te kreunen. Haar tepeltjes zetten op en staken uit. Oh ja, ik mocht haar poesje niet met m'n vingers aanraken. Nadat ik op haar borsten had gesabbeld stak ze haar doosje voor m'n mond als teken dat ik daar het sabbelen op voort kon zetten.
Ze zakte naar beneden en begon met te pzc. Dat was lekker en na een poosje vroeg ze met lichaamstaal of ik haar wilde beffen. Ook dat was een genot. Lekker likken en op haar lipjes zuigen, m'n tong in haar spleetje gestoken. Ze werd natter en sappen begonnen te vloeien.
Na dit voorspel kwamen we op het gezelschapsspel 69 uit. Dat ging zo lekker dat ze weer begon te kreunen. Gespeeld of echt is mij niet duidelijk geworden. En toen gebeurde waar ik voor gekomen was, ik kwam klaar en ik zat nog in haar mond. Ze trok zich acuut terug terwijl ik midden in mijn genot zat dat nu abrupt werd afgebroken. Ze vertelde in gebrekkig Engels aangevuld met Portugees dat dat niet de bedoeling was. Maar ook dat was via WA bevestigd dat het tot de mogelijkheden behoorde, dus ook dat niet.
Wilde me graag even opfrissen en vroeg haar of dat mogelijk was. Bleek er toch een douche te zijn die erg schoon was. Dus me daar gewassen. Toen ik terug in de kamer kwam wilde ik me aankleden om weg te gaan maar het meisje vroeg of ik dat wel zeker wist want de tijd was nog niet verstreken. Dus weer op bed gaan liggen waar zij tegen me aan kwam liggen. Ook dat was lekker. Ze begon me weer af te trekken en te pzc. Het was lekker maar door de vroegtijdige interruptie van de eerste keer, het ontbreken van tongzoenen en het niet mogen vingeren, was de lust ontgaan waardoor het bij een driekwartkeer bleef.
Mooie meid, lekker lijf, heerlijke huid, mooie tietjes, lekker spleetje, spreekt nauwelijks Engels (en ik geen Portugees) waardoor communicatie moeizaam verliep, doet niet wat is afgesproken (ze gaf aan dat ze problemen had met haar tandvlees waardoor tongzoenen niet mogelijk was. Maar dat wist ze ook al toen we WA'ten). Gevaar op herhaling is daardoor klein. Maar ze was wel lekker en daarom: zeg nooit nooit niet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bussum/6501277-rouse
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)


Een paar dagen geleden bij haar geweest, en helaas is er niet veel veranderd.

Het is een hele mooie vrouw, maar ze heeft een script, en afwijken hiervan geeft een lading "nee,nee,nee"

Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen, want de mogenlijkheden die ze aangevinkt heeft zijn beperkt, maar vingeren en zoenen, is echt nee,nee,neee, terwijl het toch bij de mogelijkheden staat.


Ze gaf de straatnaam, en op de aangegeven tijd, gaf ze aan nog niet klaar te zijn.
Na 11 minuten radio stilte, kreeg ik een opeens een whatsapp, video gesprek, ik was eigenlijk net al op weg naar huis, maar even parkeren en zij vertelde mij het huisnummer.

Gewassen, geschoren, en met een klein cadeautje, stond ik bij haar binnen.

Ze ontving me in sexy lingerie, en is echt een mooie petite vrouw, maar eerst betalen.
Afgaande op bovenstaande review, plus haar beperkte lijst had ik gekozen voor 30min, voor 100euro.

Ik spreek Spaans, dus de communicatie was niet moeilijk, en er kwamen best wel wat woordjes Engels uit, en natuurlijk een paar Nederlandse woorden (nee, neee, neeeee)

Daarna begon het script ; liggen, schoonmaken met babydoekjes, 3x trekken, condoom erom, 2min pijpen, missionaris, doggy, klaarkomen, schoonmaken, wegwezen.

…….?

Als ik bij een dame kom, wil ik graag een beetje genieten van het mooie vrouwenlichaam, dat was bij haar vanwege het script best wel moeilijk, en elke vinger of tong ook maar in de buurt van haar vagina, was gelijk "nee, nee"

Elke keer als ik een beetje afweek van het script , door haar lichaam met mijn vingers of mond te verkennen, werd ik terug gedirigeerd naar het script, vaak met de woorden, " tranquillo, rustig, rustig", zij wil de controle.

Na 5min binnen, was ik al getrokken, gepijpt en was het tijd voor missionaris, na wat tegenstribbelen en onderhandelen, mocht ik haar even beffen, ze had wat stoppeltjes, maar smaakte verrassend lekker, en ik was blijkbaar erg goed in beffen, aan het kreunen te horen.

Helaas was ik blijkbaar tegelijk erg slecht in beffen, want na 1 minuut ging er een handje voor. Ook was mijn tong blijkbaar vies, dus moest alles ter plekke met babydoekjes worden schoongemaakt.

Begrijpelijk dat een dame van plezier, er soms niet op zit te wachten om 24 uur lang, door onbehouwen boeren te worden gevingerd en gebeft. (Meeste wandelaars hebben vieze vingers fluisterde ze me nog toe)

Door met missionaris, maar dit ging niet zo lekker, ze kantelde haar bekken op een bepaalde manier, waardoor het voor mij totaal niet lekker voelde, en binnen no time was ik niet meer op top sterkte.

Gevraagd om doggy, en dat mocht. Gelijk werd met man en macht door haar geprobeerd om de semi slappe worst naar binnen te drukken.

Uitgelegd dat dit hem niet ging worden zo, en dat ik even de tijd nodig had om visueel van haar te genieten.
Op z'n hondjes, speelde zij een beetje met zichzelf, dit had een goede uitwerking op mij. Op het moment dat ze dit zag ging ze gelijk weer op haar rug en mocht ik naar binnen.
Dit zag ik niet zo zitten en heb weer om doggy gevraagd, en gekregen.

Ze is echt een mooie vrouw (had ik dat al gezegd?) en doggy was een genot om te zien, maar als ik mijn handen liet afdwalen naar haar billen ( nee, niet gelijk een vinger in haar kontje gestopt, nergens in de buurt van haar prachtige sterretje) werden mijn handen vakkundig weggeslagen, ook zat ze met die zelfde hand telkens tussen haar en mij, wat het diep penetreren bemoeilijkte. Ok, ik snap het, ik ben veeeelste groot voor je, of je vind het niet lekker, ik zal rustig aan doen.

Toen ik op een speelse manier haar beide handen samen boven haar hoofd deed, terwijl ik "nee nee" zei, veranderende de "nee, nee nee" naar een licht paniekerige "nee nee nee". Oops. Sorry, het was niet mijn bedoeling om je in paniek te laten raken, ik wilde alleen die hand uit de weg.

Gelukkig was de paniek een beetje gespeeld, en we gingen verder op zijn hondjes, wel met hand er tussen.
Het was toch heerlijk om in zo'n mooie vrouw klaar te komen, maar toen ze dit merkte, begon ze al weg te kruipen naar de baby doekjes.

Schoonmaken en gelijk op haar telefoon, de klok op de kast vertelde mij dat ik 19 minuten binnen was.
Haar gevraagd om even voor me te staan, zodat ik nog van haar kon genieten, maar na 30 seconden verloor ze interesse en ging de badjas aan.

Nog geprobeerd een gesprekje te voeren, maar de telefoon had de voorkeur.

Jammer, want het is echt een hele mooie meid, maar het gedoe eromheen maakt het een hele grote no go voor mij.
Dit is natuurlijk mijn eigen schuld, ik had niet anders verwacht na het lezen van de bovenstaande review, maar wilde haar toch bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan