Recensie Roxan (Hon), Den Haag, Doubletstraat 21 k1 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Begin van de middag Roksan weer eens bezocht. Had haar al 3 maanden niet meer gezien. Dit keer was ze in zwart gekleed. Uiteraard wat bijgepraat en de seks was ook weer prima voorelkaar met eerst wat voorspel waarna ze me pijpte en 2 standjes gedaan en in missio zoog ze lekker weer aan mijn tepel.
In plat doggy afgemaakt en hopelijk is de volgende keer niet meer zo lang wachten.
 
Na mijn bezoek aan Natalya zag ik verdomd Roksan opeens de straat inlopen en ze riep mijn naam. Nauwelijks een half uur geleden nog geneukt en Roksan toch weer op zaterdag aan het werk. Het was iets na 12.15 uur en ik wilde beslist nog neuken met Roksan dus vroeg haar tot hoelaat ze zou blijven. Haar antwoord 15 uur dus ze zou maar 2 en een half uur aanwezig zijn. Ik moest even pauze nemen en anderhalf uur na mijn 1e wip stond ik bij haar deur. Ze zei ben je er klaar voor en ik uiteraard ja maar 2 maal klaarkomen ruim binnen 2 uur leek me onmogelijk maar het is me toch gelukt. Ze was gelukkig ditmaal zuinig met glijmiddel waardoor ze strakker aanvoelde en door me goed te concentreren in de missio en Roksan mijn tepels zuigend kwam ik uiteindelijk toch klaar wat ik niet voor mogelijk had gehouden.

Voortaan maar iets langer wachten want hoewel ze ook om 11 uur aan het werk kan zijn is 12 tot 12.30 uur ook nog kans dat ze pas begint.
 
Iemand die weet waar Roxan is want gisteren heb ik haar niet aangetroffen. Wel een bord achter het raam met de opschrift "te huur". Tegen mij zei ze 18 december op vakantie te gaan of is ze toch eerder vertrokken?
 
Ik heb net van iemand vernomen dat afgelopen maandag haar laatste werkdag was dus ze is eerder vertrokken dan wat ze tegen mij zei. Ze heeft mij onlangs gezegd nu maar 1 maand op vakantie te gaan, dit in tegenstelling tot begin dit jaar toen ze januari en februari niet aanwezig was, maar ik moet het eerst maar eens zien want vaak lopen vakanties uit wat dames ook tegen je zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan