Recensie Roxan (Hon), Den Haag, Doubletstraat 21 k1 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 100

Stamgast
Forumpionier
571
30/06/21
930
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het blijft toch jammer dat er zo weinig leden reviews schrijven. De meeste leden willen alleen informatie en alle pareltjes voor zichzelf houden.

Gelukkig ben ik niet zo en ik probeer zoveel mogelijk bij te dragen op dit forum 🙂.

Het viel me op dat ook echt niemand iets heeft geschreven over Roxanne. Ze werkt al heel lang in de doub en veel reviews gehad op hookers. Ze stond al heel lang op m'n to do lijst.

Het was rustig in de straat en de meeste dames zijn nog niet terug van vakantie.
Beter voor Roxanne want zij had het gewoon druk. Ik kon net tussenglippen toen haar gordijntjes eventjes open gingen.
Het is een leuke dame met een echt schattig gezichtje. Kleine buikje, dikke kont en mooie puntige borsten.

Pijpen doet ze goed met lekker veel geslurp alleen jammer dat ze teveel haar handen gebruikt. Het neuken zelf was normaal. Ze deed goed mee bij on top. Aangezien zij zoveel mannen heeft weggewerkt werd ze al snel moe in deze positie. Dan maar ik on top en in deze positie afgemaakt.

Leuke dame, niet arrogant en hanteert ook gewoon nog 35 euro zoals het hoort 🙂.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren vroeg aan de wandel.
Lekker weertje maar de lekkere meiden lagen nog op bed.
Kon niet lang blijven wandelen dus moest ergens naar binnen.
Roxy is niet mijn type maar ja er moet toch geneukt worden.
Dus hup naar binnen voor een snelle wip.
Vriendelijke meid, paar kilo's teveel voor mijn smaak.
Wel lekkere dikke zware hangtieten.
Naakte staande kennismaking.
Ze zoog gewillig op mijn tepels terwijl ze mijn pik zachtjes hard trok.
Staand voor het bed doggy geneukt, daarna missio op het bed.
Afgemaakt met een handjob zc.
Ze vraagt netjes wat ik wil en of het goed is, ook beetje dirty talk.
Houd wel de tijd goed bij met een smartwatch.
Pzc mogelijk tegen meerprijs.
Ik kon van deze meid nog geen topic vinden, dus maar eentje aangemaakt.
 
Was gisteren weer op bezoek bij Roxan. Ondanks het gering aantal wandelaars is zij toch constant bezet. Wist niet of ze er was want haar gordijnen zijn wel vaker gesloten als ze niet aan het werk is maar toen opeens het gordijn begon te bewegen was dat voor mij het teken om erop af te gaan anders is ze weer bezet. Ze was ditmaal gekleed in een geel topje en slip. Ik zag aan haar dat ze was afgevallen en dat zag ik vooral aan haar buik maar haar billen en borsten lijken ook wat in onvang te zijn afgenomen. Dat ze was afgevallen merkte ik zeker toen ze weer op me kwam liggen. Ik val op wat steviger dames en hoop dat ze weer wat aankomt en zeker niet nog meer gaat afvallen.

Seks met Roxan is altijd goed en lekker maar merk wel dat ze soms tijdens het neuken voelt of het condoom nog goed zit want ik denk dat ze bang is dat het condoom er opeens af kan zijn en glijmiddel smeert ze ook regelmatig maar desondanks was ik zo geil dat ik haar snel volspoot (mc) wat haar zelf ook opviel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag na lange tijd Roxan gezien en bezocht. Het is mijn doub's meest bezochte dame. Aangezien ze tegenwoordig uitsluitend doordeweeks werkt en ik dan moet werken kan ik háar maar weinig bezoeken. Ik was er vroeg in de middag en zag in haar kamer geen beweging. Rode lichten uit en gordijnen wel dicht. Opeens zag ik Roxan rond 13.30 uur de straat inlopen met een klant. Ik blij want ze zal toch niet toevallig vrij zijn vandaag dacht ik. Iets na 14 uur zag ik haar achter het raam en ik er gelijk op af. Ze zag er geweldig uit en was blij weer met haar te zijn na bijna 3 maanden haar niet te hebben bezocht. Uiteraard weer even bijgepraat en heerlijke seks gehad en ik had zo' n zin in haar dat ik vroegtijdig klaarkwam.

Hoop dat het volgende bezoek niet weer zo lang op zich laat wachten want dan wordt het pas volgend jaar weer
 
Wat betreft haar werkdagen kan ik zeggen dat ze uitsluitend doordeweeks werkt tot 19 of max. 20 uur. Voorheen werkte ze vrij regelmatig op zaterdag maar nu niet meer. Voor mij betekent dit dat ik haar veel minder vaak kan bezoeken omdat ik alleen het weekend kan maar Roxan zei me dat als ze weer in haar oude kamer zit (75p k1) ik haar kan smsen als ik haar wil bezoeken op een vrijdagavond.
 
Ondanks dat ik vaker bij haar naar binnen ben geweest, mijn God wat een lekkere lieve meid is dit zeg!

Wij hebben altijd schik, ze heeft echt zo'n lachebekkie en we liggen vaak in de deuk met z'n tweeën, ze noemt mij altijd "friend with benefits" cause you pay me and you fuck me, so I get double en dan zeg ik -"lucky bastard" 🤣🤣🤣

Het is eigenlijk altijd heftig sex en ze kijkt eigenlijk nooit op de klok. Ze zegt altijd dat ik haar blij maak en dat het niet als werk voelt. Het gaat ook veel verder dan de standaard service, maar ik vind het niet netjes om alles te vertellen. Pijpen, beffen en neuken is gewoon tering geil en de rest en hoe is van ons (sorry guys).

Maar voor iedereen, geef haar een kans en je geniet met volle teugen!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Roxan was afgelopen maandag vrij en nu in de herkansing. Toen ik rond 10.45 uur in de straat kwam was ze nog bezig met uitkleden e.d. Een kwartiertje later stond ze verleidelijk achter het raam. Ik kom al vanaf het begin bij haar en ze verveeld me nooit. Geweldig lichaam, vriendelijk, een goede werkhouding en nooit geen tijdsdruk en je kunt leuk met haar kletsen. Na diverse standjes weer heerlijk klaargekomen. Hoop dat ze weer eens op een zaterdag gaat werken zodat ik haar wat vaker kan bezoeken want ze is echt een topper.
 
Ik liep begin van de middag in de doublet maar geen Roxan te bekennen. Omdat ze meestal rond 11.00 uur begint en het inmiddels 12.30 uur was besloot ik naar de Geleen te gaan waar ik bij een dame naar binnen ging waar ik normaliter zeer weinig kans op maak aangezien ze weinig uren draait en veelal op afspraak. In de doublet weer aangekomen was ik verrast Roxan opeens achter het raam te zien staan. Ik baalde er enorm van dat ik niet eerst met haar had gekamerd want haar nu bezoeken en klaarkomen was een onmogelijke opgave met nog geen uur pauze na mijn eerste raambezoek. Ik wilde het niet te laat maken en toch bij haar naar binnen gegaan met in mijn achterhoofd de gedachte dat klaarkomen niet zou gaan lukken. Ze zei dat ze vandaag pas om 13.00 uur was begonnen en als ik dat had geweten was ik niet eens naar de Geleen-/Hunsestraat uitgeweken. Ik vind Roxan echt lekker en mooi en ben toch bij haar naar binnen gegaan aangezien ze uitsluitend doordeweeks werkt waardoor ik haar alleen op mijn vrije dagen kan bezoeken.

Ze vertelde me nog 19 november terug te gaan naar Hongarije voor één week en ook rond de 20e van december heeft ze het voornemen om er voor een maand tussenuit te gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag heb ik Roxan bezocht. Normaliter is ze niet aanwezig in het weekend. Omdat ze binnenkort terug naar Hongarije gaat wilde ze nog wat extra werken. Na een wasje elkaar staande verkend. Ik mocht haar overal betasten. Haar tepels likken was toegestaan, zuigen niet. Vervolgens op het bed verschillende standjes gedaan, onder andere zij on top met haar kont naar mij toe. Wat een heerlijk uitzicht is dat zeg! Ze heeft het uiteindelijk afgemaakt met een handjob. Roxan vroeg steeds wat ik wilde en nam de tijd. Heb totaal geen tijdsdruk ervaren. Ze is een spontane meid die van een praatje houdt. Ze toonde interesse door vragen te stellen en is een beetje gek, maar wel leuk gek. Al met al met een goed gevoel bij haar de deur uitgestapt.
 
Mijn topper Roksan was vandaag aanwezig en ze zei dat het niet gepland was maar een bekende liet me via what'sapp weten dat ze aanwezig was waarop ik de trein van A'dam cs naar Den Haag nam. Eind van de middag stond ik bij haar vertrouwde kamer 75p k1 maar haar gordijn was nog dicht. In de buurt blijven staan wachten want wilde beslist met haar kameren want de vorige keer vertrok ze ook al vroeg op een zondag.

Ze heeft haar haren wat korter en lange oogwimpers wat haar zeer goed staat. Ik vind Roksan optisch zeer aantrekkelijk en ondanks het feit dat ik begin van de middag al een dame had geneukt en was klaargekomen lukte het me toch, mede door het uitstekende optreden van Roksan, het condoom weer te vullen. Uiteraard nog wat bijgepraat en aankomend weekend zal ik haar nogmaals bezoeken voordat ze 20 december op vakantie gaat om begin februari weer terug te keren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan