Recensie Roxana, Breda 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.156
39
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/1018875-roxana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
gisterenmiddag weer eens een gooi gedaan..
beter niet kunnen doen
deze dame heeft volgens mij al in Zwolle en Aalsmeer gezeten..het bekende toertje ,deze keer was Breda aan de beurt..
ik was eigenlijk wel nieuwsgierig hoe ze in het echt zou zijn..dus vooruit maar
contact vlot verliep via Wap..goed Engels..en gelijk tijd afgesproken..kreeg ook de straatnaam door ,ken Breda vrij goed vanwege werk vroeger..
dame zit in de buurt van het station..overal betaald parkeren ,maar dat terzijde..
en toen begon het gesodemieter min of meer al,..aangekomen op de afgesproken tijd..->can you wait 30 minutes?..i'm not ready..
waarschijnlijk had mevrouw nog even een slachtoffer van een half uur ertussen genomen..
half uur zowat verstreken ,weer een appje van mevrouw ,ofdat ik WEER 20 minuten wilde wachten..
nou ben ik niet helemaal van lotje getikt..en wist ik bijna voor 99% welk gebouw het MOEST wezen waar ze ontvangt..en tijdens het wachten had ik niemand zien komen of gaan..
dus kenbaar gemaakt dat ik gewoon wegging..,en toen kreeg ik dus meteen het huisnummer..precies waar ik vermoedde..kon gelijk binnen.
ze wilde nog wel videobellen omdat ze wilde zien hoe ik gekleed was(uniform politie/handhaving)..allemaal goed..
deur open en inderdaad de meid van de foto's..maar ook weer niet echt..lipjes iets minder opgezwollen ,tietjes iets minder..dus toch een beetje geshopt aan de foto's
een uur was 200 met pzc erbij..is veel ..weet ik..maar goed..ze leek me wel de moeite,,
eerst geld wegbrengen..voordat ze me vroeg ofdat het niet vals was?..dus dame 5 minuten weg..dame komt terug..vraagt ofdat ze mag roken op de kamer..
liever niet natuurlijk..maar had desondanks toch best zin in haar..dus vooruit maar..(is eigenlijk al alarmbel nummer 3)
vervolgens dame weer weg om even wat te pakken..het eerste kwartier is al om..
Pzc werd hem ook niet ..want ik was niet geschoren..helemaal getrimmed is niet genoeg blijkbaar..dus dan maar met..ook goed...
onderwijl hevig kreunend..ofdat ze keihard kwam..
toen ik toch nog redelijk hard was haar op 2 standjes genomen..maar mevrouw houd de regie in handen..ik wilde nog doggy proberen ,maar dat vond ze niks..
uiteindelijk maar op mijn rug gaan liggen en per handjob laten afmaken..moest 'voorzichtig klaarkomen' in een berg tissues ,want zaad vind ze vreselijk kennelijk..
dame weer pleite richting douche ,als gestoken door een wesp..bleef weer 5 minuten weg..ging in het gat van de deur staan na teruggekomen te zijn ,telefoon beantwoorden etc..
2e ronde werd niet voorgesteld..en eigenlijk had ik daar helemaal geen zin meer in..echt helemaal niet meer ook..
mocht nog even richting de badkamer..appartement is gewoon een enorme puinhoop..een studentenflat is er niks bij..
overigens lag deze dame https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/6517357-maya ook op de bank..maar zei niet veel..was te druk bezig met roken en haar Iphone..
moet ook nogal wat TLC hebben eer die zoals de foto's is ..ook een Roemeense ..althans dat spraken ze tegen elkaar..(het was toch de man van de profielfoto,zei ze)
even aangekleed en ben vertrokken..
ik krijg de indruk dat deze dames inmiddels weten dat Hookers eraf is ,en dat het allemaal niet meer zo nodig hoeft verder..
ik ben benieuwd hoe anderen haar hebben ervaren..want tot heden nog niets over haar gelezen..terwijl er zat mannen binnen geweest moeten zijn
deel die ervaring jongens..zo belangrijk..
dit soort meiden moet fijn terug achterin de Cayenne met witte platen of vliegtuig en weg,,zonde van de tijd en geld..
en geloof me..dat pakken ze met bakken tegelijk..
 
Roxana bezocht toen ze in Utrecht was. Ook 20 minuten wachten, ook videobellen. De dame van de foto's, mogelijk lipjes iets minder opgezwollen, tietjes iets minder maar ik vond tietjes mooi en groot genoeg. Niets afgesproken vooraf, betaald 100 voor 30 minuten. Pijpen was met, lekker maar kort. Daarna doggy en klaargekomen in missio. Het was niet super maar lang niet zo negatief als bij Richard.
 
Bij mij had ze ook eerst via video een bevestiging. Daarna moest ik nog ff wachten voordat de voorganger bij haar vriendin weg was. ze delen samen een kamer. Het pijpen stelt niks voor en snel over op neuken gegaan. Was er eigenlijk al na 5 minuten klaar mee. Toch haar maar eventjes goed te pakken genomen in verschillende standjes. uiteindelijk ging ze als een malle aftrekken met mijn ballen te likken. dat was opzich wel goed en zo ook klaargekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan