Recensie Roxanne, Roeselare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JasonB

Newbie
4
03/08/23
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roxanne-175/
Ik heb eergisteren met Roxanne afgesproken.
Ze is blijkbaar nog niet zo lang bezig en is nog wat aan het zoeken, maar ik kan zeggen dat het voor mij een heerlijke ervaring was.
Afgesproken op een kamer en na het gezamelijk nemen van een douche begonnen met verwennerij.
Deze dame neemt de tijd om je te verwennen, en ik had de indruk dat ze er echt van genoot.
 
Au lieu de spéculer, prenez rendez-vous et vous verrez par vous-même... Si, après l'avoir rencontré, vous voulez déposer un autre vécu, faites-le, mais arrêtez de parler pour ne rien dire de grave... Je sais que nous y'a 2 nouveaux venus, et ça peut être suspect, mais un homme confirmé sur le forum rassemble son courage et il revient, vous verrez bien. En attendant, tout le monde pense ce qu'il veut, mais je pense que personne ne se soucie de ce que vous pensez tant que vous ne l'avez pas rencontré vous-même, n'est-ce pas ?
En dit is klare taal : "In plaats van speculeren, maak een afspraak en kijk zelf... Als je na de ontmoeting nog een ervaring wil voorleggen, doe dat dan, maar stop met praten over niets ernstigs... Ik weet dat we 2 nieuwkomers hebben, en dat kan verdacht zijn, maar een bevestigd forumlid verzamelt zijn moed en komt terug, je zult zien. In de tussentijd denkt iedereen wat hij wil, maar ik denk dat het niemand kan schelen wat jij denkt totdat je haar zelf hebt ontmoet, toch?"
 
En zo denk ik er ook over!
Ik had een afspraak met haar gemaakt en heb pas nadien deze tread over haar gezien. Ik overwoog om de afspraak te annuleren maar ben toch gegaan.
Het was echt dik in orde, en achteraf heb ik besloten een profiel aan te maken om een review te schrijven en sommige bedenkingen hier te ontkrachten. En toch blijven er hier enkelen hun twijfels uitspreken zonder langsgeweest te zijn ...
 
Man man man, ze is oorspronkelijk van Nederland en heeft Spaanse routs. Ze vertrekt nu vanuit Antwerpen omdat ze op familie bezoek is daar, maar woont in Roeselare. Profiel is wel degelijk juist, heeft enkel aangepast door omstandigheden. Niet iedereen is fake of oplichters.
 
Om heel de discussie af te ronden : als ze weer in Roeselare ontvangt, zal ik eens langs gaan en dan een objectief verslag uitbrengen. Ik vertoef al lang genoeg op dit forum om geloofd te worden. Ik heb al dames aangeprezen en afgekraakt omwille van hun (gebrek aan) service en ik ben van plan om in dit geval niet anders te doen. Misschien integendeel, omdat het een hot item geworden is !
 
Laatst bewerkt:
Om heel de discussie af te ronden : als ze weer in Roeselare ontvangt, zal ik eens langs gaan en dan een objectief verslag uitbrengen. Ik vertoef al lang genoeg op dit forum om geloofd te worden. Ik heb al dames aangeprezen en afgekraakt omwille van hun (gebrek aan) service en ik ben van plan om in dit geval niet anders te doen. Misschien integendeel, omdat het een hot item geworden is !
Al kunnen langs gaan @Humphrey ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwliefvurig-en-enthousiast-roxanne.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook een afspraak gehad met Roxanne. Normaal gezien gisteren al. Maar op het moment van afspraak krijg ik bericht dat ze, door gps-problemen, aan de andere kant van Vlaanderen stond.

Normaal gezien zou dit voor mij definitief einde verhaal zijn. Maar ze kwam aan de lijn heel sympathiek en betrouwbaar over. Tegen beter weten in, maar mijn gevoel volgend vandaag een vervangafspraak geregeld.

Vandaag wel volgens afspraak netjes op tijd. Eerste indruk: Profiel is als een van de weinigen waarheidsgetrouw. Ik heb haar niet gewogen of gemeten, maar ze is wel degelijk de dame op de foto's. Leeftijd klopt ook. Knappe dame, knap lichaam.

De date zelf verliep op het slechtste moment heel gemoedelijk. En vanaf daar werd het alleen nog maar beter.

Als je fan bent van de girlfriend experience, is Roxanne de dame voor jou. Vanaf de eerste minuut had ik een klik met haar. Wat tongzoenen, pzc en neuken betreft, vind ik nogal een smaak/kleur-discussie. Maar alles gebeurt met passie en liefde voor het vak. Herhalingsgevaar is dan ook onbetwistbaar. Iets wat mij (vooral de laatste jaren) nog zelden voorvalt.

Behandel deze dame met respect, en je krijgt meer dan waar voor je geld...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan